I'm back BITCHES!!! Užite :)
______________________________
Malfoy Manor. Tieto dve dokonale desivé slová ma prinútili prebudiť sa. Dnes. Už dnes sa znovu vrátim na to desivé miesto plné spomienok. Dnes sa pozriem Narcisse priamo do očí.
Nič ma nikdy tak dokonalo neprebralo. Rýchlo vbehnem do sprchy a pustím na seba studená vodu. Vôbec to nebolo potrebné, taká živá som nebola nikdy.
Keď som vyšla zo sprchy, kriticky som sa na seba pozrela do zrkadla. Čo zo sebou spravím, aby som vyzerala ako človek? Sama pre seba som zavrtela hlavou a nechala som to tak. Už sa nebudem skrývať pred Malfoyovcami.
Čo na seba? Ďalšia otázka života a smrti. Čierne puzdrové šaty,červené sako, zlatý náhrdeľník a snubný prsteň. Prsteň.
Bosá znovu nabehnem do kúpeľky a pokúsim sa nejako spacifikovať svoje divoké kučery. Vlasy si iba jemne zvlním pretože ruky sa mi trasú tak, že by som sa skôr oskalpovala, než by som si ich upravila do voľného drdolu. S make-upom som si starosti tiež nerobila. Viac ma strachovali moje nervy, ktoré o chvíľku explodujú.
„Draco!" vbehnem do spálne a zamračím sa na Draca, ktorý roztiahnutý cez celú posteľ odfukuje. Niečo zamumle, obráti sa, no inak nejaví žiadne známky vedomia.
„Dracooo..Narcissa čakáá." zanôtim sa so smiechom pozorujem jeho vydesený výraz. Vyletí z postele a stratí sa za dverami kúpeľne, zatiaľ čo ja sa rozosmejem. Aspoň sa nestrachujem sama.
Kým Draco venoval až prílišnú starostlivosť svojim vlasom, ja som si obula vysoké, červené lodičky. Kabelku som si nachystala na chodbu a čakala som na svojho snúbenca.
„Mionaaaaaa!" Dracov krik sa ozve chodbou a ja sa poponáhľam do šatníku.
„Čo sa stalo?" pozriem sa dookola a nájdem ho ho sedieť v kope kravát so smutným výrazom.
„Neviem čo nasebaa." zatiahne zúfalo a ja neviem či si robí žarty, alebo to myslí vážne.
„Čoprosím?" nedá mi to a rozosmejem sa. Draco oduje spodnú peru. Kým hrá urazeného, pretancujem cez túpríšernú kopu a nachystám mu čierny oblek a červenú kravatu. K tomu malfoyovský prsteň a fešák je nasvete. Netvrdím, že bez toho obleku nebol, ale teraz to má šmrnc.
„Ideme prvýkrát von." oznámi mi, keď sa konečne vprace do obleku,„ takže pripravená na novinárov?"
DRACO
„Ty na to si pripravený?!" spýta sa ma a ja viem, že jej nemôžem poskytnúť upokojujúcu odpoveď.
„Nie. Ale sme na to dvaja." chytím ju za ruku.
„Ideme na to." uškrnie sa a vykročíme do chladného rána.
Okamžite sa na nás vrhne Skeeterka a kopa foťákov.
„Je váš vzťah už oficiálny. Pretože ja osobne si myslím že to je iba pretvárka." ozve sa jej piskľavý hlas a ja mám chuť odčarovať si uši.
„Áno. Milujeme sa." objímem ju okolo pliec a usmejem sa rovno na titulku.
„Čo ten prsteň na vašej ruke?''
„Snubný. Termín svadby oznámime včas."
„Kam sa chystáte?"
„To Vás nemusí zaujímať."
Odmiestnime sa a konečne mám priestor na dýchanie.
„Príšerná ženská." zamračí sa Hermiona a ja musím iba súhlasiť. Aspoň keby mala ten nos rovný keď ho už všade strká.
KAMU SEDANG MEMBACA
Forever or never [Dramione]
Fiksi PenggemarŽivot sa vrátil do starých koľají. Ginny je šťastná s Harrym, Hermiona s Ronom. Teda, aspoň na oko. Ľudia sa menia,menia sa ich city, mení sa Ron. Ťažký osud poznačil všetkých. A medzi tým stojí Hermiona, pripravená všetko hodiť za hlavu a založi...