Hermiona
„TAK SA POZRI!" zvrieskol. Slzy sa mi liali po lícach. Otvorila som oči a tam stál on.
°°°
Ron.
„Prečo?" zachripčala som.
„Nechala si ma a vzala si si toho fretčiaka. Pripravil ma o miesto a rodinu. Nemám nič! NIČ!" vrieskal.
„Ja som nechcela." zachrčím z posledných síl.
„Ale chcela. Plánovala si to!"
„Si chorý."
„To ty."
Odišiel. Neverím že človek ktorého som milovala urobil toto. Plánovala som si s ním budúcnosť, deti..
°°°
„Ahoj Herm. Ako sa ti spalo láska?" vojde do miestnosti Ron. Pozriem na neho prázdnym pohľadom.
„ Mne niečo chýbalo. Bola si to ty. Vstávaj!" zrazu zvrieskne a ja sa myknem. Chytím sa steny a pomaly sa stavám. Vedie ma chodbou a po schodoch. Otvoril dvere. Vošli sme do spáľne.
„Tam je kúpeľňa. Choď sa umyť." zavrel za mnou dvere a zamkol. Vyzliekla som si špinavé šaty a vošla som do sprchy. Vyzerám hrozne. Vychudnutá, zakrvavená, fialová. Vlasy mám zlepené a mastné.
Umytá sa zabalím do osušky a vodu nechám uschnúť, lebo každý dotyk ma bolí. Je tu župan. Oblečiem sa a zaklopem.
„Ron?"
Odomkne a usmeje sa.
„Dám ti moje veci."
Podá mi tepláky a tričko.
„O čo ti ide?" spýtam sa stále roztraseným hlasom.
„Budeme navždy spolu. Budeme šťastní."
„Podviedol si ma."
„NIE! TO TY SI UŠLA S FREDKOU!" zaženie sa po mne a vrazí mi. Spadnem na zem. Horúce slzy sa mi tlačia do očí.
„Láska neplač." zotrie mi slzu a vezme ma do náručia. Bojím sa brániť.
Položí ma na posteľ, pripúta mi ruku a prikryje ma.
„Pospi si." prilahne sa a obíme ma zozadu. Slzy mi tečú, ale neodvážim sa vydať žiadny zvuk.
•••
Zápästie ma nehorázne bolo od toho,ako som bola priviazaná k posteli.
„Herm."
Ronald vojde do miestnosti.
„Raňajky. " potiahne ma ku spolu. Povrazom ma priviaže k nohe a sadne si.
„Ako sa spalo?" usmeje sa. Neodpoviem mu.
„TAK AKO SI SPALA?" treskne do stola.
„D-dobre. "
Neodvážim sa odpovedať záporne.
„Som rád. Dnes musím nie co vybaviť. Počkáš tu dobre?"
Nečakal na odpoveď. Členok mi pripevnil železnou okovou.
„Dočiahne ti až do obývačky. Pozeraj telku,čítaj. "
Pobozká ma a odíde. Hneď,ako sa za ním zátvorka dvere, rozplačem sa. On sa úplne pomiatol. Draco kde si?
Draco
„Ja to dopekla neviem!" vrieskam do telefónu.
Ten odporný lasičiak uniesol Hermionu.
„Draco?" vojde do kancelárie minister.
„Niečo nové?" spýtam sa.
„Videli ho vo meste. "
Postavím sa a vybehnem von. Nájdeme ho.
Hermiona
Ak to chcem vydržať a dostať sa odtiaľto, musím hrať jeho hru.
Rozleteli sa dvere. Ron vletel dnu.
„Čo sa stalo zlatko?" spýtala som sa hrane.
„Skoro ma chytili. " sadne si pri mňa na gauč. Hľadajú ma!
„Aký si mala deň? " spýta sa po chvíľke.
„Fajn, až na to železo. Bolí ma členok."
„Som rád, že sa ti páči. " tváril sa, akoby ani nepočul.
Zasa odišiel. Bože nech už som preč.
*o tri dni*
Prišiel ten druhý. Sedela som na gauči, keď sa otvorili dvere.
„Zajtra. Poviem kde ste. Vydrž."
To bolo všetko, čo mi povedať. Nich iné mi nezostáva. Iba čakať. Dúfam že ma nájdu skoro.
_______________
Konečne ďaľšia časť ♥ospravedlňujem sa že nie som až taka aktívna, ale mám toho teraz veľa. Dúfam, že sa vám časť páčila. Ak áno , potešia komentíky a votes :)
ESTÁS LEYENDO
Forever or never [Dramione]
FanficŽivot sa vrátil do starých koľají. Ginny je šťastná s Harrym, Hermiona s Ronom. Teda, aspoň na oko. Ľudia sa menia,menia sa ich city, mení sa Ron. Ťažký osud poznačil všetkých. A medzi tým stojí Hermiona, pripravená všetko hodiť za hlavu a založi...