14

2.9K 180 25
                                    

Hermiona
Dracovi sa nechce ísť na pláž, tak musím ísť sama. Nechápem prečo. Všetko čo treba robiť je ležať.

3. osoba

Schmatli ju štyria. Nemohla sa brániť ani fyzicky, ani kúzlami. Zapchali jej ústa a odvliekli ju do auta.

Hermiona

Mám zviazané ruky, nohy a zaviazané oči. Som v aute. Nepočujem nič.

Zrazu sa otvorili dvere.

„Poďme." rozkázal nejaký hlas. Vytiahli ma von. Kolená som si oškrela o štrk. Otvorili sa nejaké dvere a niečie ruky ma sotili do miestnosti. Rozviazali mi mohy a oči. Predomnou stáli dvaja muži.

„Zdravím slečinka." chytil ma za bradu a trhol mi hlavou. Za ním stál chlapec, približne v mojom veku. Nič nehovoril, len sa pozeral.

„Uvidíme, kedy ťa ten tvoj Draco nájde."

Mykla som hlavou, aby som sa mu vytrhla.

Zabuchli dvere a nechali ma samu.

•••

Zobudila som sa na zvuk otvárania dverí. Bol to ten druhý a niesol tácku. Položil mi ju k nohám a vydal sa na odchod.

„Prečo?" zašepkala som otázku zo slzami v ošiach.

„Nesmiem." zabuchol dvere.

Na tácke bol chleba a obitý hrnček s vodou. Zahryzla som do chleba a napila som sa vody. Zasa sa otvorili dvere.

„Maličká," zaškľabil sa, „Čo keby sme sa pohrali?"

Začal sa ma dotýkať. Z očí sa mi pustili slzy. Draco!

Nefungujú tu kúzla. Ako ma nájde. Mám iba plavky. Dotýka sa môjho tela,postupuje nižšie..

Pozbieram posledné sili a kopnem ho.

„Ty suka!" zvrieskol. Zahnal sa po mne a vrazil mi.

Zahmlilo sa mi pred očami a počula som len trskot dverí.

Slzy sa mi valia po lícach. Po pár minútach sa otvoria dvere. Príde tan druhý a podá mi šaty. Bez pohľadu alebo slova odíde.

Priniesol tepláky a veľké tričko. Nie je to nové, takže tipujem, že sú to jeho veci. Som za ne vďačná. Je tu tma, zima a počujem malé nožičky krýs. Fuj.

Prečo som tu?

Moje myšlienky opäť prerušil príchod únoscu.

„Maličká. Povedz svojmu Dracovi ahoj."

Priložil mi telefón k uchu.

„Herm?" bol to Draco. Vystrašený, zúfalí Draco.

„Nič im nedaj. Nič!" zvrieskla som. Vrazil mi. Predtým než som odpadla som počula :

„Minulosť ťa vždy dobehne Malfoy."

°°°

Prebrala som sa na zatváranie dverí. Nemôžem poriadne otvoriť jedo oko. Stojí predomnou tácka. Voda a chlieb. No leží tu ešte niečo. Je to masť na opuchy a látka. Napijem sa a vo vode si umyjem ruky. Látku namočím do vody a jemne sa dotknem oka. Bolí to ako sviňa. Keď umyjem oko, zotriem si krv z pery a z čela. Jemne si natriem kožu okolo oka.

Vojde do vnútra a vezme tácku aj s masťou.

„Ďakujem." pošepkám.

Prikývne a schová masť do rukáva. Nemal by to robiť. Musí.

•••

„Tvoj miláčik je už na ceste." podlízavo zatiahne ten chudák.

„Príde a stretne minulosť."

•••

Zlomil mi rebro, možno dve, rozmlátil peru a ruky mám modré od toho, ako ma stále ťahal zo zeme.

„Chceš vedieť kto som?" drzo sa usmial. Iba som na neho pozerala, neschopná pohybu. Zrazu sa začal meniť. Čierne vlasy sa začali meniť na ryšavé. Zavrela som oči.

„Tak sa pozri."

Odmietla som sa na neho pozrieť.

„TAK SA POZRI!" zvrieskol. Slzy sa mi liali po lícach. Otvorili sa mi oči a stál tam on...

______________
Ahojtee!
Tákže :D som tu zasa s novou časťou. Draca dobehla minulosť. Čo myslíte, kto je Hermin únosca? Niekto koho ponížil..kde je vlastne Ron?

Potešia komentíky a
votes :)

Forever or never [Dramione]Where stories live. Discover now