Multimedia'da Sıla var.
Sabah gözlerimi alarmın çalmasıyla birlikte açtım. Yataktan doğrulup pencerenin kenarına gelip temiz havayı içime çektim. Ardından banyoya girip rutin işlerimi hallettikten sonra dolabın karşısına geçtim ve düşünceler beynimi sarmaya başladı. Elime siyah pantolonumu , siyah uzun kollu kısa badimi ve siyah deri ceketimi alıp giyinmeye koyuldum. Saçlarımı her zaman ki gibi dağınık bırakarak çantamı alıp mutfağa doğru yöneldim. Buzdolabıni açıp baktığımda canımın birşey istemediğine kanaat getirerek geri kapattım. Saate baktığımda 8'e geldiğini gördüğümde siyah postallarımı giyinerek dışarı çıktım. Temiz hava yüzüme vurduğunda rahatladım. Okula doğru yürümeye başladım , giriş kapısına geldiğimde Sıla ile karşılaştık.
"Günaydın kuzum."
"Günaydın canım benim." Diyerek birbirimize sarıldık ardından kol kola girerek okula yürümeye başladık. Sınıfa geldiğimizde "Acaba sıradan kalksam mi ?" Diye düşündüm. Ama böyle yaparsam onun dediklerine itaat etmiş olucaktım onun için yine o sıraya oturdum. Ardından sıla ;
"Kızım sen deli misin dün olanları bile bile yine oraya mı oturdun ?"
"Eğer oturmazsam onun dediklerini boy eğmiş gibi görünürum yani kendimce mecburum!"
"Sen bilirsin ama sonra sıla söylemedi deme !" Dedikten sonra sınıfa bütün yakisikliligiyla Demir girdi. Ne diyorum ben ya ne yakışıklısı olur mu hiç öyle şey ? Gelip yanıma oturdu ve
"Galiba sen beni ciddiye almadın küçük kız?" Dedi ve cesaretimi toplayarak cevap verdim.
"1.'si ben seni niye ciddiye aliyim sen kimsin ? 2.'si benim bir adım var Masal küçük kız demeyi bırak bana !"
"Kim olduğumu çok yakında sana uygulamalı bir biçimde göstericem. İsmin güzelmiş ama yazık olucak."dedi ve sınıftan çıktı. Sılaya dönerek
"Uygulamalı biçimde göstericem derken neyi kastetti ?" Diye endişeyle sordum.
"Kendisine senin gibi karşı çıkan insanları döver yada eziyet yapar!" Dediğinde içime öküz oturdu sanki birden ağzımdan
"Ohaa!" Sesi çıkınca bende şaşırdım ve aynı zaman da içimi çok büyük bi korku kapladı.
"Masal bence sen okuldan sonra hemen evine doğru koş hatta bende geliyim seninle istersen başın belada."
"Gel gel çok iyi olur çünkü ben evde yalnız kalamam."
"Annemden izin aliyim bu gece sende kalıyım olur mu ?"
"Olur çok sevinirim film açar izleriz beraber." Dedikten sonra hoca sınıfa girdi. Nerdeyse bütün ders kafam Demir'de takılı kalmıştı onu düşünmüştüm sürekli. Zil çaldığında bahçeye çıktık beraber. Gezerken gözüme demirin oturduğu bank takıldı birden gözlerimiz birleşti ve bana bakmaya başladı. Hemen gözlerimi çektim ve sılaya ;
"Sıla Demir'in yanındakiler de kim ?"
"Ah ben sana onları anlatmadım tabi ya !" Dedikten sonra bir banka oturduk ve anlatmaya başladı.
"Demir'in yanında oturan Cem binevi demirin sağ kolu diyebiliriz. Cemin yanında oturan ise Emir grubun şakacı kişisidir. Ama silahlarla arası oldukça iyi. Ayakta duran ise Bora pek konuşkan değildir. Gelelim grubun sürtük kızlarına İrem ve Sanem aslında Iremin amacı demirin altına girmek bunun için hep yanında dolanır ama Demir karşılık vermez. Sanem ise iremin kuyruğu irem ne derse onu yapar ne kadar salak bir kız . Sanem in gözü de Cemdedir. Ama cem"
"Ne olmuş Cem'e?"
"Biz cem ile sevgiliydik. Birbirimizi çok seviyorduk ama taa ki Sanem gelene kadar bizi ayırdı. " şaşkınlıkla sılayı dinledim.
"Peki hala seviyor musun onu ?"
"Bilmiyorum ona her baktığımda gözleri benim üstümde oluyor."
"Belkide seni hala seviyordur !"
"Zannetmiyorum neyse kapatalım bu konuyu." Dedikten sonra fazla üstüne gitmedim belli ki iyi şeyler yaşamamıştı bir daha hatırlatmak istemedim zaten o sırada da zil çaldı ve sınıfa girdik. Sıla ile konuşurken radarıma Demir girdi. Yanıma gelip oturduğunda Sıla direk önüne döndü.
Yanıma oturduğunda omzumun üstünden baktım . O da bana bakıyordu. Kulağıma eğilip fısıldadı ;"Okul çıkışı bir yere gitmeye kalkma seninle işimiz var Masal !" Dedi ismimi bastırarak.
"Çok beklersin o zaman !" Diye cevap verdiğim an görüşücez bakışlarını bana yollamaya başladı. Ardından endişe ile çantamı alıp hocadan izin isteyerek dışarı çıktım var gücümle eve doğru koşmaya başladım . Eve girip bütün kapı ve pencereleri kilitledikten sonra kendi kanepeye attım. Telefonuma gelen mesajla irkildim.
Gönderen: Bilinmeyen Numara
Gelen Mesaj: Benden kaçabileceğini sanıyorsan yanılıyorsun küçük kız !Endişe ile etrafa bakinirken ne yapacağım diye düşünürken hemen Sılayı aradım ve bize gelmesini söyleyerek evin adresini mesaj attım.
Bölümün devamı akşam gelecektir arkadaşlar ! Bu bölümü vanilmor adlı arkadaşıma ithaf ediyorum. Bölüm şarkısınıda açarak okursanız çok güzel olur ! Akşama görüşmek üzere kendinize iyi bakın !!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZ
Teen Fiction"Soğuk. Burası çok soğuk. İnsanlar , gökyüzü ve herşey. Hepsi bütün benliği ile canlılığını kaybetmiş. Siyah ve beyaz bir filmden ibaret idi sanki. Bağırıyorum ' Ölmek istemiyorum ' diye. Bu eski filmin içinde olmak istemiyorum. İnsanların donuk ve...