15.Bölüm " KAÇ ! "

731 28 2
                                    

Masal'dan

Sabah telefonumun alarmı ile uyandım. Ben alarm kurmamıştım ki ! Demir kurdu herhalde diyerek yataktan çıktım. Kapıyı açtığımda demiri gördüm.

"Neden bu saatte kalktık ?"

"Okula gidicez. Üzerini giy." Dediğimde başımı salladım. Banyoya gidip rutin işlerimi hallettim. Dolaptan siyah bluz ve pantolonumu aldım ve giyindim. Aşağı indiğimde kapı açıktı. Dışarı çıkıp kapıyı kapattım ve arabaya bindim.

"O olaydan sonra okuldakiler bişey demez mi ?"

"İnsanlar kimin umrunda !"

"Peki. Beni tanıştıracak mısın sizinkiler ile ?"

"Evet ama emir biraz yavşaktır. Dikkatli ol !"

"Olurum." Dediğimde bana baktı ve yüzüne hafif bir gülümseme takındı. Bir süre sonra okulun önüne gelmiştik. Arabayı otoparka parkedip okula doğru gitmeye başladık. Herkes bize bakıyordu. Tabi bakmaları normaldi ama bana niye bakıyorlardı.

"Bana niye bakıyorlar dik dik ?"

"Öğreniriz. " dedikten sonra birşey demeden çetenin yanına yürümeye başladık. Demir söze başladı.

"Naptınız? " Dediğinde emir söze atıldı.

"Abi klüpte bir sorun yok."

"İyi. Masal ile tanışın !" Dediğinde emir elimi sıkmak için el uzattı.

"Merhaba yenge !" Dediğinde demir ensesine bir tane patlattı.

"Düzgün konuş !" Diye dişlerinin ardından tısladı. Bende bıyık altından gülmeye başladım.

"Bende Bora." diye elini uzattı.

"Memnun oldum." Diyip elini sıktım.

"Cem ve Sıla nerde ?" Diye sorduğumda demir parmağıyla okulun giriş kapısını işaret etti.

"E bunlar el ele tutuşmuş !" Diyip beyin fırtınası yapmaya başladım.
Yanımıza geldiklerinde sılaya gözümle sen gel bakıyım işareti yaptım ve kenara çektim.

"Ne oldu aranızda ?" Diye sorduğumda başını eğdi.

"Kızım ne oldu anlatsana !"

"Biz beraber olduk." Dediğinde ağzım o şeklini aldı. Sıla beni kendime getirmek için yanağıma vuruyordu hafifçe.

"Kızım kendine gelsene !"

"Ne demek birlikte oldunuz !" Diye bağırdığımda demirler bize döndü. Demir bana ne oldu bakarken ağzımı yok birşey diye kıpırdattım .

"Artık güveniyorum ona. Bana herşeyi anlattı. Beni isteyerek bırakmamış."

"İnanayım mı sana ?" Dediğimde başını salladı ve sarıldım.

"E hadi hayırlı olsun !" Dedikten sonra kol kola girerek demirlere doğru yürümeye başladık.

SON SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin