5.Bölüm " KAÇIŞ YOK "

1.3K 57 4
                                    

Multimedia'da İrem var.

Sılaya mesaj attıktan sonra birşeyler hazırlamaya başladım. Mutfağa geçip cips , kola , kuruyemiş ve çikolata çıkardıktan sonra oturma odasına götürdüm yaklaşık 10 dakika sonra kapı çaldığında koşarak açtım. Açmamla birlikte karşımda pijamalarıyla dikilen bir Sıla vardı ;

"Selam ! Eğer pijamayı düşünüyorsan bu gece sende kalırım diye düşündüm."

"Ah tabi zaten bende tırsmaya başlamıştım. Çok iyi olur."

"Öyleyse oturup dedikodu yapmaya başlayalım ne dersin ?" heyecanlı sorduğunda başımı sallamakla yetindim. Ardından Demir hakkında konuşmaya başladık.

"Sıla sen gelmeden önce bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi bana. "Kaçışın yok " diye birşeyler yazıyordu acaba Demirden gelmiş olabilir mi ?" Diye sordum endişeyle.

"Muhtemelen. Çünkü sen sınıftan çıktıktan sonra o kadar ofkelenmisti ki ben bile korktum bakışlarından. Peşinden gelmediğine çok şaşırdım."

"İyiki de gelmemiş." Dedikten sonra biraz daha muhabbet edip yatmak için odalarımıza girdik. Onu misafir odasına yerleştirdikten sonra kendi odama gidip yatağıma girdim. Ve kendimi o güzel mi güzel uykunun kollarına bıraktım.

Gece uyurken sanki beynim bana kalk diye bağırıyordu. Yataktan doğrulduğumda karşımdaki koltukta birisi oturuyordu görmemle birlikte ışığı yaktım bu Demir'di !

"Senin ne işin var burda?" Diye korkarak sordum.

"Pencereni açık unutmuşsun. Sana söylemiştim !" Dedikten sert bir şekilde yutkundum.

"B-Bana ne yapacaksın?" Diye kekeleyerek sordum. Ardından

"Hiç birşey. Yat ve uyu."dedikten sonra binebze de olsa şaşırmıştım. Daha fazla uğraşmayarak arkamı döndüm ama gözlerini kapatmadım gitmesini bekledim. Ama gözlerinin hala bende olduğunu hissedebiliyordum.

"Sana uyumanı söylemiştim !" Dedi arkamdan.

"Odamda bir yabancı var . Nasıl uyumamı beklersin ?" Dediğimde yatağın sol tarafında bir ağırlık hissettim Demir beni kendine doğru döndürüp üzerime doğru eğildi.

"Eğer sana başka şeyler yapmamı istemiyorsan kapa çeneni ve uyu !" Dedi .

"Hayvan herif !" Diye fısıldayarak kendi kendime söylendim.

"Bu lafın bedelini ödeyeceksin yarın sabah sınıfta beni bekle !" Dedikten sonra pencereden atlayarak çıktı ve gitti . Ardından hemen pencereyi kapayarak yatağıma girdim.

   Sabah uyandığımda direk kalkıp Sılayı uyandırmaya gittim. Direk gece olanları anlattığımda

"Masal bence bugün okula gitme. Onun ne yapacağı belli olmaz. Dengesizin teki sonuçta ."

"Bilmiyorum Sıla belki de gitmezsem daha kötü şeyler yapıcak nerden bilebiliriz ki ?" Dediğimde başını sallayarak bana onay verdi. Beraber mutfağa giderken götüne şaplak atmamla bana döndü

"Sen benim o narin güzel şirin götüme şaplak atarsın ha! Ölümlerden ölüm beğen kızım !" Diyerek beni kovalamaya başladı evin içinde. Ben ondan gülerek kaçarken masanın bir tarafından o bir tarafında ben vardım. Birden ne olduğunu anlamayarak yanıma geldi ve benim götüme de şaplak attı ardından kanepeye yatırdı ve gıdıklamaya başladı.

"D-Dur l-lütfenn y-yapma ah !" Diye bağırırken

"Benim o narin şirin güzel kibar götüme şaplak atmadan düşünücektin! " Dedikten sonra gıdıklamayı bıraktı.

"Kızım sen ne çıktın ya ne götün varmış bi daha dokunmam merak etme." Dedikten sonra gülerek odama geçerek dolabın önünde durduk . Bugün ne olacağını bilmediğim için siyah tayt ve üstüne siyah uzun kollu badimi ardından da siyah deri ceketimi aldım. Sıla ise gri pantolon , beyaz sıfır kol bir badi ve gri kot ceket aldıktan sonra saçlarımızı dağınık olarak bıraktıktan sonra evden çıktık. Beraber okulun önünde durduktan sonra ;

"Acaba girmesem mi ? Çok korkuyorum !"

"Hala şansımız varken geri dönebiliriz istersen ? " Ben tam cevap verecek iken bize doğru yürümekte olan Demiri gördük.

"İyi şanslar Masal bir şey olursa hemen beni ara tamam mı ?"

"Tamam." Dedikten sonra yanıma Demir geldi hiç birşey söylemeden bileğimden tutup cekistirerek arabasına doğru resmen sürüklemeye başladı osun herif. Hayır yani insan öküz olur ama içinde bir yerde bi naziklik olur diye düşünürken arabanın kapısını açıp beni içine fırlattığı an emin oldum tam bir ayı olduğuna pislik herif ne olcak! Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı

"Nereye gidiyoruz?"Diye sorduğumda sadece omuz silkti.

"Omzun kırılır inşallah !" Diye söylendiğimde duymuş olacak ki sert bir bakış attı bana doğru

"Kızım bak sus zaten sinirim tepemde bugün hıncımı senden çıkarmayım!" Dedikten sonra bende ona omuz silkerek karşılık verdim. İyi oldu çatlasın biraz. Yarım saatlik bir yolculuğun sonunda orman gibi bir yere getirdi beni. Kapısını açtığında bende dışarı çıktım arabadan. Yüzüme bile bakmadan yürümeye başladı. Acaba kaçsam olur mu diye düşünürken

"Aklından bile geçirme !" Dedi ardından

"Sen nerden bildin?" Diye sorduğumda omuz silkti. Pislik herif. Yolun sonuna geldiğimizde bir ev vardı. Kapıyı açarak başıyla içeri geçmemiş işaret etti. İçeri girdikten sonra ağzım açık kaldı. Bu ev çok güzeldi.  Siyah ve mürdüm rengi ağır basıyordu.

"Buraya altına aldığın kızları mi getiriyorsun?" Diye sorduğumda

"Seni ilgilendirseydi bilirdin. Ayrıca bunun için çok küçüksün mazallah elimde kalırsın seninle uğraşamam !" Dedikten sonra "pislik herif !" Diye mırıldandım. Üstüme gelmeye başladığında korkarak adımlarımı geriye doğru sıraladım.  Sırtım soğuk  duvara değdiğinde yanağımdaki sıcaklık ağır bastı. Bana tokat atmıştı.

"Lan ! Sana sus dedim!" Diye bağırdığında korkudan ağlamaya başlamıştım. Yere çöktüğümde beni boğazımdan tutarak sertçe duvara yapıştırdı. Duvar taştan olduğu için nerdeyse her yerime battı . Boğazımı sıkarken bağırmaya devam ediyordu.

"B-bırak b-beni l-lütfenn" Diye kısık sesimle konuşmuştum. Bana gülerek baktığında

"Olmaz güzelim daha değil !" Dedikten sonra beni yere attı ve karnıma tekmeler savurmaya başladı . Bu acıya dayanamayarak gözlerim istemsizce kapandı.

DEMİR'DEN

   Kızı döverken kendimi kaybetmiştim. Sırayla tekmelerimi savururken resmen o hakan iti gözümün önüne geliyordu. Kardeşimi kaçırmıştı o herif her ne yaptıysak bulamadık 2 yıldır dün bi kaynaktan kardeşimin öldüğü haberi geldi dünyalar başıma yıkıldı. . Biraz sakinleştiğimde kızın bayıldığını daha yeni farkediyordum.  Aslında kardeşime benziyordu biraz bunu daha yeni farketmiştim. Hemen kendime gelerek yanına gittim bayılmış yerde yatıyordu. Yüzü hep kan içindeydi. Kucakladığım gibi geri evine götürüp bıraktım.

Merhaba arkadaşlar ! Bu bölüm biraz uzun oldu sanki. Okuduysanız lütfen oy verebilir misin ? Teşekkür ederim !

SON SÖZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin