Multimedia'da Demir var.
Gözlerimi alarmın çalmasıyla beraber açtım. Saat 7'ye geliyordu. Okulun başlamasına daha bir buçuk saat var.Yataktan esneyerek kalkıp banyoya doğru ilerledim.Rutin işlerimi hallederek tekrar odama döndüm. Ne giyeceğime karar vermek için bir süredir dolabın başında bekliyordum. Elime siyah yırtık pantolon ,siyah badi ve siyah deri ceketimi alıp giyindim.Sarı saçlarımı dağınık bir biçimde bıraktıktan sonra çantamı ve telefonumu alıp mutfağa doğru gittim. Kendime bir sandviç hazırladım yemeğimi yerken sosyal medya hesaplarıma girdim hiçbirinde mesaj veya bildirim yoktu. Beni ne çabuk unutmuşlardı böyle ? Omuz silkerek masadan kalktım. İçimde hem heyecan hem de bir sıkıntı vardı bugün ile ilgili. Telefonumu elime alıp babamı aradım ikinci çalışta açtı.
"Alo baba günaydın""Günaydın kızım. Nasılsın ?"
"İyiyim baba birazdan okula gitmek için evden çıkıcam da birşey rica edicektim senden ?"
"Tabii , söyle kızım ?"
"Acaba arabamı buraya gönderebilir misin ?"
"Gönderirim. Benim kapatmam lazım sende okuluna git. Görüşürüz." Dedi ve ardından yüzüme kapattı. Gerçi artık alıştığım için sorun etmiyordum. Siyah postallarımı giydikten sonra anahtarımı alarak evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım. Tam 15 dakika sonra okulun önüne gelmiştim . Kapının önünde dikilerek yeni okuluma baktım herkes siyah giyinmişti. Buna sevinerek okula doğru yürümeye başladım. Bahçedeki herkes bana bakmaya başladı bende onlara bakarken karşıda oturmuş olan adama gözüm takıldı siyahlar içinde masmavi olan gözleriyle etrafa bakarken bir anda gözleri beni buldu . Dudakları alay eder gibi yukarı doğru kıvrılınca anladım ki beladan kaçış yok. Yüzümü burusturarak okuldan içeri girip müdürün odasına doğru gittim. Keltoş bir adamdı. Bana sınıfımın 12-E olduğunu söyledi bende ardından teşekkür ederek odadan çıktım . Sınıfa girdiğimde hiç kimseyi tanımadığım için boş bir sıraya oturup hocanın gelmesini bekledim. Öğrenci zili çaldığında öğrenciler sınıfa girmeye başladı teker teker. Sınıfa giren herkesin gözü beni buldu. Ayı mi oynuyo da bakıyorsunuz diye içimden geçirdim. Önüme bir kız oturunca istemeden de olsa gözüm takıldı kıvırcık saçları vardı. Arkasını dönüp bana şen bir gülümsemeyle elini uzattı :
"Merhaba ben Sıla. Sen okula yeni geldin değil mi ? Adın ne ?"
Sevecen ve sıcak yaklaşması hoşuma gittiği için bende elini sıkarak karşılık verdim ;
" Merhaba ve evet okula yeni geldim. Adım Masal."
"Masal mı ? Çok güzel ismin var. Nerden geldin buraya ? Yolun nasıl düştü herkes isteyerek gelmez bu okula, çoğu insan tırsar!"
"Teşekkür ederim. Buraya İstanbul'dan geldim. Yeni bir hayata başlamak için de kurduğun cümlede tam olarak ne kastettin? "
"Burası biraz belalı bir yerdir. Bir bulaştım mi çıkamazsın o bataklıktan çekerler bırakmazlar seni. Ve burdaki sürtükler gözüne kestirdiği erkeğin altına girmek için her şeyi yaparlar. Eğer istediği erkeğe yaklaşırsan işin bitti demektir. Burada çok gördük böyle olayları onun için artık anormal gelmiyo bize."
Ağzım açık Sılayı dinledim. Ben nasıl bir yere düştüm arkadaş derken Sıla birşeyler daha ekledi cümlesine ;
"Ve şuanda Demir'in sırasına oturuyorsun kalksan iyi olur birazdan damlar sınıfa!"
"Demir'de kim ?"
"Ah tabi sen yeni geldiğin için bilmiyorsun. Demir burada ki en tehlikeli çetenin başı. Herkes onun pis işler yaptığını söylüyor. Hatta nerdeyse her gün biriyle birlikte oluyormuş ." Derken ağzım açık onu dinlemeye devam ettim.
"Bunlar herkesin konuştukları tabi gerçek mi değil mi bilemeyiz neyse. Artık kalksan iyi olacak " derken sınıfa beni tehdit eden adam girdi. İçimde oha ve çüş edalari yükselirken Sıla konuştu
" Demir geldi." dedi sesi endişeli çıkmıştı. Adının demir olduğunu öğrendiğim adam sıraya doğru gelirken sert bir şekilde yutkundum. Duvar kenarında oturuyordum kenarda. Gelip yanıma oturunca ağzım açık kaldı zaten hoca da aynı anda sınıfa girmişti.
Ben ona aldirmayarak dersi dinliyordum ama onun gözlerini üstümde hissedebiliyordum. Bundan rahatsız olduğum için yerimde kıpırdandım. Kulağıma eğilip fısıldadı;
"Bir daha karşıma çıkmayacaksın demedim mi sana !" Deyip fısıldadı. Korkarak ona baktım yüzünde sinirli bir ifade vardı. Kekeleyerek cevap verdim;
"B-Ben bilmiyordum."diyip önüme döndüm.
"Seninle işim daha bitmedi !" Dedi ve o sırada zil çaldı. O sırada Sıla bana dönerek konuşmaya başladı ;
"Siz Demirle tanışıyor musunuz ?" Dedi şaşkın bir ifadeyle ardından cevap verdim.
"Beni tehdit etmişti." Dedim. Sılayla biraz konuştuktan sonra 2.ders başlamıştı ama Demir gelmemişti. Elimde olmadan zihnimin içinde "Acaba nereye gitti? , Neden gelmedi?" Diye bağıran sesler vardı. Zaten sonraki dersler hiç gelmedi sınıfa. Teneffüse sılayla çıktığımızda bahçede de yoktu derken okul bitmişti. Sılayla telefon numaralarımızı aldıktan sonra eve doğru yürümeye başladım. Dertsiz belasız eve geldiğime şükrettim. Kıyafetlerimi çıkarıp pijamalarımı giydiğimde saat 6 ya geliyordu. Kendime yiyecek birşeyler hazırlayıp televizyon izlemeye kuruldum. Oturduğum an telefonuma mesaj geldi. Mesaj Sıladandı.
Gönderen: Sıla
Gelen mesaj: İyi geceler canım arkadaşım.Mesajı okuduğumda yüzümü bir gülümse sardı. Ardından brnde cevap yazdım.
Gönderen: Ben
Giden mesaj : Sanada iyi geceler kuzumm.Yazdıktan sonra televizyonu kapatıp banyoya gidip dişlerimi fırçalayıp yatağıma girdim.
"Birinci gün bitti." Kendi kendime mirildandiktan sonra uykuya kucak açtım.
Dayanamayıp 3.bölümüde yazdım. Kitap yazmak görüldüğü kadar kolay değilmiş arkadaşlar. Yazana kadar parmaklarım koptu diyebilirim ama bu deneyimi yaşamak için katlanıcam. İYİ GECELER !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SÖZ
Fiksi Remaja"Soğuk. Burası çok soğuk. İnsanlar , gökyüzü ve herşey. Hepsi bütün benliği ile canlılığını kaybetmiş. Siyah ve beyaz bir filmden ibaret idi sanki. Bağırıyorum ' Ölmek istemiyorum ' diye. Bu eski filmin içinde olmak istemiyorum. İnsanların donuk ve...