ה10 באוגוסט, כעבור 8 שנים

759 100 30
                                    

"ונדי, ונדי, תרגעי." אמא ניסתה להרגיע אותי. היא הברישה את שיערי בעדינות וחייכה אל המראה.

"אני לא יכולה, אמא, אני מפחדת מדי..." לחשתי.
היא לקחה שתי קבוצות שיער משני צידי ראשי, וגלגלה אותן אחת בשנייה. אחר כך, היא ליפפה את קבוצת השיער שנוצרה סביב אצבעה, הדקה במים, ושיחררה. זה היה הבקבוק הגדול האחרון שהיא עשתה.

"אין לך ממה לפחד."

היא תפסה את הבקבוק האחרון בסיכה כסופה.
היא הניחה את ידיה על כתפיי, וחייכה אל המראה. "את כל כך יפה, ונדי. קשה להאמין שאת כבר בת 23, את נראית עדיין בת 11." היא ציחקקה.

הסמקתי מעט. "אל תדאגי, מתוקה שלי. המון נשים עברו את זה לפנייך, ועוד המון יהיו אחרייך. אני עברתי את זה, דודה שלך עברה את זה, שתי הסבתות שלך... כולן. והגיע היום שזה יהיה תורך."

היא הלבישה אותי בשמלתי. השמלה הייתה לבנה, ארוכה ועדינה. בלי יותר מדי קישוטים. היא הייתה צמודה בחלק של המותניים, ונפתחה בעדינות לחצאית גדולה ויפהפיה מתחת לקו המותניים. ענדתי את השרשרת שקיבלתי מאלסה לפני שמונה שנים.

היא הושיטה לי את זר החמניות שלי, והקימה אותי בזהירות, "את מוכנה לצאת לנסיעה?" שאלה אותי.

הנהנתי בשקט, "רק תזהרי, כל סנטימטר בגוף שלי עלול לבעור כל רגע מתוך לחץ."
אמי הנידה בראשה, וצחקה.

***

אמי ואני יצאנו מהחיפושית הצהובה הקטנה שהסיעה אותנו עד לתחילת שביל זרי הפרחים בכדים הנמוכים על הדשא ליד האגם בגני קנזינגטון.

מחיאות כפיים נשמעו כשהופענו משתי קבוצות האנשים בשמלות ובחליפות, משני צידי.

כולם היו שם. אליס והחבר שלה ג'ורג', טי אלכסנדרה סוויט וצ'ארלי החבר שלה - כן, לא להאמין הא?, סטיבן ואישתו, מייקל והחברה שלו, ג'ון עם אישתו ושלושת בנותיו, כל המשפחה המורחבת שלי, וכמובן, שכל גיבורי דיסני היו שם, והפעם כולם יכלו לראות אותם.

פססט, זה בסדר, כולם מכירים אותם עכשיו במשפחה שלי.

למעלה, בחופה, מתחת לחצי עיגול יפהפה עשוי מפרחים בשלל הצבעים, עמד הכומר, אבי, ופיטר.

פיטר...

הוא היה כל כך יפה בבגדיו. הוא לבש מכנס שחור ארוך, וחולצת כפתורים לבנה עם עניבה לבנה. הוא נראה כמו נסיך.

הוא חייך אליי ואמר לי בתנועות שפתיים, 'בהצלחה' והרים את אגודליו.

עניתי לו, 'תשמור את זה לכשאני אגיע לחופה'. אבל אני לא חושבת שהוא הבין.

It was written in the pixie dustWhere stories live. Discover now