Chapter 13

150 16 0
                                    

  Часовете минаха много бързо, с Люк предадохме проекта по биология и получихме шестица. Разбрахме от директорката кога е бала и кои ще предават знамето и кой ще ни раздава дипломите. О да точно спонсорите за абсолютно всички проекти и прочее, а именни защото учехме в частно училище за видео обработки, музиканти и спортисти, спонсорите са ни мейнджърите на The Digi Tour и Magcon. Перфектно ще се срещнем с няколко влогъри голям купон. 

- Госпожице Малик? -директорката ме повика. 

- Да госпожо Лоули? -отидох при нея. 

- Понеже сина ми ще раздаде на твоя клас дипломите. -тя замълча.-   Бих искала да го разведеш утре из училището, ако не е проблем да останеш след часовете. 

- Не спокойно. -усмихнах ѝ се.- И без това нашите ги няма. 

- Много ще се радвам. -тя хвана ръцете ми.- Даже Киан може да ти помогне за първото ти видео. 

- От...-тя ме прекъсна.

- Брат ти ми каза, че от отдавна искаш да снимаш клип, но не знаеш как да го обработиш, -засмя се тя,- въпреки че го учиш и имаш около двеста изписани тетрадки само с това. 

 Сведох глава надолу. Истината е че аз нямам практика, а само теория, което е супер кофти, защото нищо не се получава. И работата с Киан ще е много добра възможност за практика. Не ви казах от начало но аз обожавам да се занимавам с клипове и вайнове. Имам си регистрация във Vine и редовно публикувам там няколко секундни клипчета, колко яко нали? В социалните мрежи имам над 2000 последователя, но това е нищо, защото всички ме питат защо не публикувам в YouTube или защо нямам канал там. 

- Така Миранда нека се разберем за утре -усмихна се госпожа Лоули.

- След часовете във вашия кабинет. -усмихнах се. 

- Да. -пусна ръцете ми.- Ще го разведеш из училището, ще му покажеш голямата зала и накрая пак ще дойдете в кабинета ми. 

- Добре. Друго да му показвам ли? 

- Стаята за монтажи на клипове. 

- Имаме такава? 

- Да...Нямали ли сте практика до сега там? 

- Не. -гледах като паднала от Марс.- Изобщо във всичките години които сме учили не сме имали практика. 

- Добре, значи няма да му я показваш. 

 Просто кимнах. 

- Това е всичко. -засмя се тя.- Приятна почивка и утре ще те чакаме с Киан. 

  Излязох от кабинета ѝ и Кара и Люк ме чакаха. 

- Какво стана? -започнаха да питат в един глас.- Ще те изключат ли? 

- По спокойно и не. Ще разведа сина ѝ които е влогър из училището и той ще ми помогне за първия ми клип. 

- О боже това е чудесна възможност за кариерата ти. -изпищя Кара и ме гушна. 

- Мда. 

- Искаш да си влогърка? -Люк дойде и ме гушна.

- Мечта ми е от малка. -засмях се. 

 Той просто ме притисна към себе си и разби устните си в моите. Отвърнах му. 

- Искаш ли да си моето момиче? -усмихна се той.

- Да. -целунах го. 

- Господин и госпожа Хемингс моля ви се. -разсмя се Кара.- Хайде към мола.

- Хайде. Люк идваш ли с нас? 

- Не. Имам репетиция с момчетата. -гушна ме той. 

- Мога да те закарам. И без това ни е на път. -усмихнах се. 

- Добре. -тръгнахме към паркинга където всички бяха наобиколили сааба ми. 

- Лол кво гледате толкова? -извиках. 

- Колата. -извика Аш. 

- Моя е Ируин, скачай ще ви закарам с Люк на репетиции. -засмях се и отключих. 

- Моята мечта се сбъдна да се возя в СААБ. -той се качи отзад при Кара, а Люк седна до мястото на шофьора. 

  Запалих и тръгнах. За няма и 30 секунди вдигнах на 100 и паркирах без проблеми пред къщата на Люк. 

- Мерси бейб. -той ме целуна. 

- Ще ни станеш шофьор Миранда. -прегърна ме Аш.- Обожавам СААБ. 

- Махай се. -засмях се.- Приятна репетиция. 

  Потеглих към мола. 

Любов излязла от проектWhere stories live. Discover now