Chapter 17

61 3 0
                                    

Прибрах се вкъщи. Огледах всички. Бяха пияни на мотика. Само Люк беше трезвен и ги завиваше, защото бяха заспали.
- Ей -прошепнах с влизането си.- Какво е ставало? Защо са пияни?
- Ади и Аш, ти и първия ти клип. -дойде и ме прегърна.
- Ти защо не спиш? -сгуших се в него.
- Чаках теб, беб -той ме целуна.
  Отвърнах му.
- Искаш ли да се качим горе? -усмихнах му се.
- Може -засмя се Люк.
  И двамата тръгнахме бавно към стаята ми и с влизането се стоварих на леглото. Бях готова да заспя на секундата, но господин Хемингс ме изненада като застана над мен.
- Здравей красавице.
- Хей красавецо.
- Готова ли си за нещо забавно?
- Ммм дано да е забавно -засмях се.
   Той ме целуна и започна да се отърква в мен. Люк беше нежен. На него можеш да довериш всичко дори да му кажеш че си убил някой той ще пази това в тайна. Може да е блондинка ама е една от умните блондинки.
  Сутринта се събудих от горещината на вън и долепеното тяло на Люк до моето. Мразя жегата в ЛА.
   Станах бавно от леглото и влезнах в банята. Взех си бърз студен душ, измих си косата, изпих си хапчето и излязох да се облека. Нашите не ми се бяха обаждали скоро, което доста ме притеснява. Ще пробвам днес да се свържа с тях.
   След като влезнах в гардеробната и се облякох като за лятната обстановка измислих начин как да изведа всички на плажа и да ги запозная с Киан. Най много Люк да поиска да го убие, но не ми пука.
   Слезнах долу и видях кафявите очи на Зейн да ме гледат. Той стана и ме вдига във въздуха носейки ме в кухнята.
- Добро утро, прекраснице.
- Здравей пияницо -засмях се.
- Снима ли клипа?
- Да. А вие сте пили без мен.
- Как разбра?
- Люк ми каза.
- Тоз тряяше да си мълчи.
- Стига Зейн. Искаш ли да отидем на плаж днес? Може аз, ти, Ади и Киан? Да ви запозная...
- Миранда и двамата знаем, че Аш и Люк ще поискат да дойдат с нас.
  -  Можем да кажем семейно. И няма да споменаваме Киан? -намигнах му.
- Дадено. -Зейн ме гушна силно. 

  Със Зейн направихме закуска за всички. Имайки в предвид, че Ади е на диета и трябва да пие само изцедени сокове, направих фреш за мен и нея. След като изчакахме всички да станат. Бях забравила колко е приятно да си говоря със Зейн и да си спомняме моменти от детството. Имах време да му споделя че нашите не са ми звънели от няколко дни, а той обеща че ще им звъннем по късно. 

 - Добро утро, красавци -извика Ади.  

 - Добро да е пияницо -засмях се.- Защо пиете без мен? 
- Защото можем да си го позволим, Миранда -намигна ми Ади.
   Засмях се. С брат ми и Ади закусихме и се качихме да събудим Люк. Скочих върху него и започнах да го ръчкам. 
- Ставай идиотчо. Айде бебе -продължавах да скачам върху него.- Ставай Лукас.
  Той се размърда под мен и отвори очи.
  - Добро утро Люк. -засмях се.
  - Добро да е Миранда. -гушна ме.
   Чух Зейн да ръмжи и след като излезе от стаята се сгуших в Люк. С него си говорехме около половин час за това какво мисли да прави цял ден. Казах му и за нашите планове със Зейн и Ади. Люк изглеждаше недоволен но какво да се прави. Искам да прекарам време с малка част от семейството ми. Накрая Люк се съгласи и каза че ще излезе с Аш, Калъм и Майкъл. Накрая станах от леглото и започнах да се оправям за плажа. След като приготвих кърпа, дрехи и плажно масло взех бански и влезнах в банята. Преоблякох се и излезнах. Видях че Люк не е в леглото и слязох долу. Потърсих Зейн и Ади, ама явно изпращаха Люк и Аш.
  - Мирандаааа -Зейн изкрещя с влизането си в къщата.
   - Азззз -извиках.
   - Къде си?
   - В хола.
   Брат ми дойде при мен и ме гушна. Изчакахме Ади и след няма и 5 минути тя влезе. 

- Готова ли си за плажа, Ади? -усмихнах се. 

- Дааа. -извика тя. -Хайде да тръгваме. 

  Те явно се бяха оправили преди мен и тръгнахме към колата. Качихме се и тръгнахме. По пътя звъннах на Киан и го поканих с нас. Бях им обещала на тея двамата така или иначе. Киан се съгласи и каза че ще се видим на плажа. След около 10 минути път усещах аромата на море и се усмихнах на себе си. Радвам се че пак сме цялото семейство (е поне живата част). Гледах колко е щастлив Зейн с мен и Ади. Ние бяхме тримата идиоти. Обаче трима секси идиота. Това си го бяхме измислили в 5 клас защото с Ади не спирахме да се правим на шутове пред класа.  

  Със слизането от колата забелязах Киан, взех си нещата и отидох при него. 

 Цялото време на плажа го прекарахме добре. Привечер се върнахме вкъщи, където нашите пиеха от скъпото си вино.
- Мамо, тате! -затичах се към тах и ги гушнах.
- Здравей скъпа. -баща ми ме целуна по челото.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Любов излязла от проектWhere stories live. Discover now