Chapter 14

198 14 2
                                    

  Пътувахме към мола и докато слизахме в гаража видяхме група момичета отпред да пищят. 

- Какво по дяволите става? -огледах се. 

- Не знам. -засмя се Кара.- Но и не искам да знам. 

- E да.  -усмихнах се и паркирах колата. 

- Но ми е чудно. -засмя се тя.- Да не би брат ти и момчетата да са дошли? 

- Нали се сещаш че щяха да са с нас, а и ти познаваш от 1D само Зейн и Хари, защото къдравия учи в моя клас. -извъртях очи.- А учи в моя клас защото Зейн го прати хем да се изучи и да ме наглежда. 

- Ооооооол -засмя се тя.- Обещай че ще ме запознаеш с Лиам, Лу и Найл. 

- Не не ги каза правилнооо -нацупих се.- Ниам и Лу така е перфе. 

- WTF? -тя ме изгледа.- Не беше ли за Зиам? 

- Сега има Зарбара, а щом има Зарбара няма Зиам. 

  Дайрекшънърс вие сте виновни. Побъркахте ми съзнанието, а аз го побърках на най -добрата ми приятелка. 

  Разходихме се из целия мол, обиколихме почти всички магазини, защото се изморихме и решихме да седнем в Старбъргс. Докато вървяхме на там се сблъсках с едно русо момче, но вместо той да почне да се смее ми помогна да се изправя. Да паднах. Колко якооо. 

- Извинявай. -усмихнах се.

- Няма нищо, аз съм виновен. -засмя се той и подаде ръката си.- Между другото Киан приятно ми е. 

- Миранда и на мен. -здрависахме се. 

- Чакай малкооо -извика едно момче със сини очи приличащо на Наш Гриър.- Тти си Миранда Малик. Момичето с най яките вайнове. 

  Кимнах. Нито го познавах нито нищо, а той ме знае. 

- Аз съм Хейс Гриър. -представи се той и се здрависахме.- Брат ми ти е фен, както и аз, но защо нямаш канал в YouTube? 

- Ъм.. -засмях се нервно.- Ззащото...не знам как да обработвам клипчета. На теория го знам защото съм го учила, ама на практика ми е супер кофти и така...

- Чакай майка ми е директор на такова училище. -погледна ме Киан. 

- Даа аз уча в това училище. -усмихнах се.- Както и Кара най - добрата ми приятелка. 

  Представих Кара. 

- КИАН ЛОУЛИИИИИИИИИИИИИИИИИ -чуха се викове. 

Любов излязла от проектWhere stories live. Discover now