- Да естествено. - усмихна се той.- Все пак си ѝ обещала.
Усмихнах се невинно.
- Към колко да те взема? -той ме погледна.
- Ъм..седем. -усмихнах се.
- Идеално. Тъкмо ще подготвя момчетата. -засмя се той.
- Аз ще тръгвам. Приятелите ми ме чакат -усмихнах се.
Взех си чантата и се изнесох към изхода където Наш и Хейс чакаха Киан.
- Какво стана? -усмихна се Наш.- Киан целуна ли те?
- Моля? -погледнах го.
- Наш престани. -удари го Хейс.- Момичето си има гадже.
- Мерси Хейс. -гушнах го и тръгнах към колата.
Качих се в колата ми и тръгнах към нас. Там ме чакаха Зейн, Ади и Люк, а може би и Аш.
Спрях пред нас и слезнах от колата заключвайки я. С влизането вкъщи видях брат ми и Люк да се боричкат.
- Лол кво става тук? -извиках и дръпнах Люк от Зейн.
- Боричкаме се. -усмихна се брат ми.
Огледах Люк, нямаше рани, нито му беше спукана устната.
- Ти. Къде е брат ми? -погледнах Зейн.
- Аз съм си. -усмихна се той.
- И не си пребил гаджето ми. Това е странно. -огледах ги и двамата.- Адииииииииии
- Да. -тя дотича долу обличайки си тениската.
Какво по дяволите става тук? Зейн и Люк са здрави, не че не се радвам, но и Ади си обличаше тениската.
- Какво по дяволите става тук? -погледнах ги всички.- Ти слизаш и се обличаш...те не са пребити.
Крещях и гледах и тримата. Изведнъж Аштън слезе от горе.
- Ей какво става тук? -Аш ме погледна.- Миранда какво има?
- Защо Адриана слиза обличайки блузата си? -погледнах го.
- Ами.-той заекна.
- Ами?
- Ние сме заедно. -усмихна се Ади.
- Бравооооооооооооооо. -засмях се и отидох да взема 5 бири.- Да пием за новата двойка.
Всички си взеха по една и си казахме наздраве. Пихме и към седем Киан почука на вратата.
- Отивам да снимам видео, до след два часа.
Излезнах и затворих.
- Готова ли си да се запознаеш с откачалки като O2L? -усмихна се той.
- Мда. -засмях се и се качих в колата му.
През повечето време Киан се опитваше да хване ръката ми, но аз не му позволих. Когато стигнахме в къщата им слезнах след като изключи двигателя и и го изчаках. Той дойде до мен и влезнахме вътре. Киан се огледа и подритна едни кецове.
- Момчета прибрах се. -извика той.- Всичко готово ли е?
- Да -извика едно леко пълно,къдраво момче с кафяви очи.
- Мерси Джейси. -усмихна се Киан и ме поведе към огромна стая.
- Тук снимаме. -засмя се той.- Конър айде бро заставай зад камерата.
Момчето което се казва Конър застана и с Киан застанахме пред обектива.
- Здравейте тук е Киан, а това е вайнерката Миранда Малик.
- Здравейте. -усмихнах се.
- Много хора са ти задавали един въпрос. -погледна ме той.- Защо не си направиш канал в YouTube и не снимаш клипове.
- Ами да ви кажа честно...-погледнах към камерата.- Не правя клипове, защото нямам практиката необходима за обработването на клипчетата. И за това не снимам клипове, но се надявам Киан да ми помогне.
- С удоволствие. -засмя се той.- И темата на днешното клипче е какво правят учителите за да ни нервират и изгонят от часа.
С Киан говорехме по темата и направихме няколко скеча.
- И това беше всичко от нас. -усмихнах се.- Очаквайте още клипчета от мен, канала на Киан е в описанието, абонирайте се за мен и за Киан ако не сте го направили.
Конър изключи камерата и с Киан седнахме да ми показва как се обработва клипа. Отне ми два часа, но накрая се получи уникално. Качих го в канала ми и веднага получих два лайка и 3ма бяха се абонирали за мен. Беше станало 10 pm.
- Киан аз трябва да се прибирам. Ще ме закараш ли?
- Разбира се. -усмихна се той взимайки ключовете от колата и излезнахме.- Имаш ли гадже?
YOU ARE READING
Любов излязла от проект
FanfictionТази история е вдъхновена от...абе я какво се занасям. На кратко. Миранда се влюбва в неподходящия, а след това намира любовта на живота си. Брат ѝ пребива лъжеца и ако чете ще разберете. Биология....не знам от къде ми хрумна. Писах това нещо в часа...