Biz vardığımızda çoktan başlamışlardı bile. İnsan bi bekler değil mi? Ama yok illa görgüsüzlük.
"Can ulan bu ne biçim parti? Evde pijamalarımızla oturup cips yeseydik ne olurdu ha?" dedim. Forever pijama!
"Aynen ya bu harika fikir kime aitti?"
"Bana bakmayın bu mal fikir için fazla zeki ve yakışıklıyım." Ulan biz bu Kerem'e nasıl katlandık bunca yıl.
"Avrupa!"
"Asya!"
Can benim dediğimle kaşlarını kaldırarak bana baktı.
"Avrupa kim lan?" dedi. Cidden belli olmuyor mu ?
"Asya işte." dedim omuz silkerek. Biz yine grupça köşede bir masanın etrafında oturmuştuk.
Oha Asya'ya bak kim lan o yanındaki? Ulan üç günde sevgili mi yaptı? Yok lan Berk'miş. He iyi bari.
NE? BERK Mİ ?
"Can ulan şu Asya ile dans eden Berk değil mi?" Benim dediğimden sonra kafasını o tarafa çevirdiğinde kaşlarını çattı.
"Ben bu çocuğu s...." diyerek sustu ardından "Severim! Fena seveceğim şimdi izleyin." atağa geçeceği anda kolundan tuttum.
"Mal mısın lan? Asya biliyor onun yavşak olduğunu. Vardır bi bildiği." dedim. Dedim ama kesin yoktur. Beyni yok ki bildiği olsun.
Bu dj midir nedir ne boktan şarkılar çalıyor. Dur ben bir şarkı açayımda kulakları açılsın.
Müziklerin çalındığı yere gittim. Ulan burası başı boş bırakılır mı? sonra benim gibiler gelir ve.. şarkıyı değiştirip; Mahmut tuncer- fırıldak ailesi şarkısını açar.
My name is Mahmut Tuncer dediği anda herkes bana baktı. Oha utandım derdim ama banane ya. Güzele bakmak sevaptır. Bana bakın ve çarpılın puhahhahaha.
Mikrofunu müzik setinin yanından alarak üstündeki açma düğmesine bastım.
"Haydi hep beraber!" dediğimde kimseden ses yoktu. O gelen Can mı he o valla. Gel kanka gel.
Çılgın kandeşler kalabalığı coşturuyor!
Can diğer mikrofonu açtıktan sonra beraber söylemeye başladık.
"One man.
One girl
Two girl
One cup!" kalabalıktan kahkahalar yükselirken hepsi hala şoktaydı ama çaktırmıyorlar.
"This summer.
No no! Not summer!
Octobeeeeer
October!
Noveeeembberr!"
şarkı bittiğinde bizi alkışlamak yerine domates atarlar sanmıştım ama valla alkışlıyorlar. İnsanlarda bir garip.
Sahneden inmeden yapmam gereken birşey daha vardı!
"Evet gençler burda çok güzel bir kız var. Adı Asya! Buraya gel Asya." diyerek onu sahneye çağırdım. Tabii güzel falan dedim ya iyi birşey yapacağım sanıyor. Kıyamam.
Asya sahneye geldiğinde masum masum gülümsüyordu etrafa. Gül sen gül. Birazdan anıracağım ben.
"İşte güzeller güzeli Asya!" Abazalar başladı alkışlamaya. Kesin lan. "Bu güzel kız..." diyerek ona baktığımda mal mal bakıyordu. Yerim lan! Acıma yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİLEKLİ LİMONATA #Wattys2016
Humor"Hadi takım heyecan yok. Asla heyecan yapmayın. Heyecan kim biz kim? Ya kazanamazsak? Tabii ki kazanacağız. Kazanamayanı döv-" derken Çağan elini omzuma koyarak; "Sakin ol. Çok iyi oynuyoruz. Kazanacağız." diyerek içtenlikle gülümsedi. Eyvallah Çağa...