9. BÖLÜM "TURUNCU"

229 21 38
                                    

Multimedia Can sjsjsjshs.

Araftan indiğimizde baya üzülsemde belli etmedim. Yalnız hepimizin beyninden pekmez akıyor şuan. İnsan o kadar yukarıdan aşağı inip çıktıktan sonra birden durunca fena bir sallantı oluyor ama alıştım artık beni etkilemiyor.

"Harikaydı!" Her binişimde bunu demek olmazsa olmazımdı.

"Biliyorum, boru değil sonuçta." Dedi Can. Kandeşim benim ya o da olmasa beni anlayan yok.

"Lan Yiğit iyi misin?" Çocuk hala kendine gelemedi, rengi falanda atmış. Yukarıda gayet iyiydi?

"İyi. İyiyim. Sadece yan etkisi olduğunu keşfettim. Midenin beyninde kalması gibi." Dediğinde piç smayl attım. En sevdiğim şey birinin beyninin yerine midesinin olmasıdır. Bu yüzden Can'la arkadaşım.

"Defne şimdi niye kendi kendine kahkaha atıyorsun ki?" Dedi maviş. Oha lan kahkaha mı attım? Vay helal olsun bana.

"Aklıma birşey geldi ondan." Dediğimde Yiğit sırıtarak;

"Seninde mi aklına miden geldi?" Diyince gözlerimi devirerek güldüm. Can'ın beyni benim beynimdir.

"Sayılır." Kafeye yerleşmiş olan Burcu ve Kerem'e baktım. Burcu'm zavallım masada tek başına telefonuyla uğraşıyor. Kerem kafedeki kızlarla konuşuyor. Berk Asya'yı almış götürmüş zaten. Haydi hayırlısı.

Çaktırmadan iki masa ötede kızlarla konuşan Kerem'e baktım. Yavaş yavaş yaklaşırken kızlar beni fark etmişti bile. Kerem'in yanındaki boş sandalyeyi çekerek oturdum.

"Selam!" Dedim samimi bir şekilde.

"Selam? Fakat tanıyamadım?" Dedi tipine ettiğimin sarışını. Lan o gözünün üstündeki şey kaş mı martı mı? Dur simit alıp geleyim. Kızın yüzüne gülmemek için kafamı Kerem'e doğru çevirerek güldüm. Sessizce 'izle şimdi' diyerek göz kırptığımda , gözlerindeki korku yüzüne yansımıştı.

"Kocamla sohbet edip beni nasıl tanımassınız? Alınırım ama. Ben Defne." Diyerek elimi uzattım.

İkiside şaşkına döndüler. Sarışın olan "Kocan mı?" Diye tekrarladı beni, Kerem'e bakarak. Kızlar ona bakmayın arka fonunda 'acıların çocuğuyum' melodisi çalıyor. Eğer sizde bu şarkıyı dinlemek isterseniz "KEREM" yazıp 2222'ye gönderin puhahaha. Şaka lan şaka yollamayın kontörünüze yazık.

Kızlar masayı terk edince Kerem'le yaklaşık 124 saniye kadar bakıştık sonunda dayanamayıp;

"Defne işsiz misin sen? " dediğinde bir düşündüm fark ettimde gerçekten işsizim.

"Türkiye 'de iş bulmak zor be Kerem." Dedim sırıtarak.

Bakın sırf yumuşadığını anlamayayım diye kafasını sağa çevirip güldü. Ben bakmıyorum Kerem sen devam et.

"Trip atmaya devam edersen eğer." Bir saniye durup düşündükten sonra "Tam yirmi yıl kısmetin açılmaz. Çünkü ben varım." Dedim.

İlk başta anlamasada az önce olanlar aklına gelince oflayarak "Tamam lan. Ne değişik bir yaratıksın sen. Sırf şu yakışıklılığa yazık olmasın diye kabul ettim. Ama bir şartım var, intikamımı alırım. Mesela yarın turuncu tişört giyinebilirsin." Dediğinde yüzümü buruşturdum en nefret ettiğim rengi bana karşı kullanıyor.

"Olmaz! İmkansız. Ya ben bebekken bile turuncu tişört getirdiklerinde kusuyormuşum. Pembe desen onu giyince ağlıyormuşum diye dört yaşıma kadar akrabalarım erkek sandı lan beni!" Dediğimde kahkaha attı. Yalnız ben ciddiyim, şaka lan ben ciddi olamam. Ama doğru.

ÇİLEKLİ LİMONATA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin