BÖLÜM #1#
Bazen olur ya hani, etrafında onca insan vardır, sense bir köşeye bakıp dalmışsındır. Kulağına sesler gelir, umursamazsın. Düşünürsün, düşünürsün... O an dünya durmuş gibidir sanki. O dalıp dalıp gitmeler, kendi düşüncelerinde kaybolmalar. İşte bunların hepsi mutsuzluktan. Çok düşünüyoruz, gereksiz olan her şeyi bile çok düşünüyoruz...Bazen hak etmediği değerleri sunarız sevdiklerimize.
Onlar bile şaşırırlar ne olduklarına.
Gözünde çok yükselttiğin, bir gün gerçekten yukardan bakmaya başlar sana.
Senin yücelttiğin, seni beğenmez.
Uzaktan bakarsın eserine.. şimdi düşünüyorum da çok fazla değer vermişim.. hak etmediği kadar fazla belki de bu yüzden gitmiştir Gitmeseydi keşke;
- Bak keşkelere sığınıyorumyine. Gözyaşlarımın hesabını kim verecek? Sevdiğini söyleyip çekip giden sen mi? Yoksa hala deli gibi sevip seni bekleyen ben mi?
Ben ne kadar aptalım !
Gittiğin halde dönmeni bekliyorum .Seni kendime kabul ederek onurumu ,gururumu söküp atıyorum .Değer misin diye düşünmüyor değilim aslında .Belki değmeyeceğini bile bile bekliyorum ,yaşıyorum seni..."Gözyaşın mutluluğundan olsun" derdi hep babam... Söylesene babamın duası mı kabul olmadı yoksa bunlar daha iyi günlerim mi? Söylesene ben hangi yüzünü sevdim senin? Ve şimdi hangi yüzüne tükürüp gitmeliyim? Aklıma o kızla giderken sana söylediğim sözler geldi '' Hayatına dahil ettiğin hiç kimse benim gibi bakamayacak sana. Bir seni seviyorum ile dünyanın en mutlu insanıymış gibi hissetmeyecek. Sesini duyduğu hiçbir an benim duyduğum huzuru duyamayacak. Sensizliği düşündüğü an ürperip o günlerin gelmemesi için yalvarmayacak. Kimse bayım, kimse benim verdiğim değeri vermeyecek sana. Şimdi git, alış yokluğuma. Bir kez daha böyle sevilmeyeceksin. '' demiştim sana içim kan ağlarken ... gerçi dinmiş değil hala sadece alışmaya başladım aslında tek suçlu benim .inşallah ole olur inşallah benden başkasını sevemezsin .. şimdi ben seni denizin içine tüm acılarımla fırlatıyorum ; kabul eder mi bilemem ama sen beni aşka küstürdün senle birlikte o gece aşk da terk etti beni hiç gelmemek üzere . şimdi kendime söz veriyorum bir daha seni düşünmeyeceğim bir daha asla... ben aslında seni unutacağım ilk zamanlar zor gelecek öylede oluyor zaten sen rahat ve huzurlu bir şekilde onunla uyurken ben iki büklüm ağlayacağım ama sonra geçecek ben unutacağım ama sen ... işte tamda bu zaman başlayacak senin acın ben seni umursamıyorken...gözlerimi yavaşça araladım geldiğimde güneş batarken şimdi ise tamamen batmış gökyüzü siyaha bürünmüştü denize son bir kez bakıp sessizce'' unutacağım '' dedim . unuturdum da nasıl unuttuysam annemi ,çocukluğumu.. unuturdum da . güçlüydüm ben çantamı aldım ve ayağa kalktım gözümden bir damla yaş süzüldü .. eve doğru yürümeye başladım yaz tatili gireli 1 hafta kadar olmuştu o beni terk edeli de babam beni babaannemgilin yanına İzmir'e göndermişti . biraz kendimi toplamalıymışım. Annem yok zaten biz çok küçükken terk etmiş.biz diyorum babam abim ve ben .. abim Yağız tam bir badd boy ama bana dayanamaz zaten sadece benle bu kadar samimi babam koskoca Şen Holding'in sahibi her zaman kendini paraya admış kişilik .. ben işte annesini hiç görmemiş babasının para = mutluluk felsefesiyle büyüyen Miray ... tam bir mutluluk abidesi birde benim canım ciğerim dostlarım
- kamyoncu dayı çık lan içimden - siteye girdiğimde karşımda bir çift Elis görmeyi beklemiyordum . - binim cık değerli biricik sosyal kuzişim .s .s- boynuma öküz ağırlığında bir şeyin zıplamasıyla irkildim ''hay ben senin kaykay tekerleğine oh may föt ''-iman power- ''kuzişim gelmiş hoş gelmiş lan hadi dışarı çıkam '' bu kızın beyninde bir sorun olduğunu size daha önce aktarmalıydım çık ösr (yani özür) ''lan bi git şapşirik beyninin pembesini çıkarmış sosyal kuzişim gelmicem uyuycam ben yhaaaa '' bir miray atasözü derki 'uyku en büyük aşktır' 'uyku eğer Çin'de ise gidip alacaksın ' kolumdaki kemiklerim sıkılmasıyla kendimi sürüklenirken buldum ''ben kimim ki zaten ya offf hücrelerim sana küfür ediyor şuan mitokondrim sana hareket çekiyo '' ''mitokondrinin ebesine kayim :D ''iman power en güzel şey hipopotam'' ''koşmaya başla bence '' ''üşengecim lan ben bi ara ..inş çınım yha'' -ergen misin ya?- iç ses sen burada mıydın kevaşe ? neyse cınım bby hem aynştayn ne demiş 'fazla laf gereğinden fazladır'. İç sesim şuan bana Derek Hale bakışı atıyor lan ben öyle bakamıyorum! Eee ne demiş moruklarımız-svglr syglr götünüzden öperim sonuçta önemli .ss.- 'kulak boynuzu geçer' aslında öyle değil ama siz şaapmayın onu. Hayvan gibi çekilmemle kıçımın yer çekimine karşı koyamaması bir oldu - Newton amcaya saygılar- "ulan yapma şunu be!" "Ne konuştun bea çıkar ayakkabılarını Miray" "Oha ne diyon lan sen seks kölesi miyim ben? Namuslu kızım ben tvbe çk tvbe" "saçmalama Miray patenlerimizi getirdim yanımda" "haa öyle desene,ayrıca kuzen saç malanmaz taranır '' ergenus mod : on insan mod : off " seni babana müjdeleyen ebenin belasını... ''ayağıma patenleri geçirdim ayakkabılarımı da elisin çantaya sallarken elisin kafaya geldi head shot kaç kızım elis yer seni arkama döndüm ve " ayakkabıları çantaya koy sonuçta tiger onlar pahalı olum " bir yandan tam gaz kayıyorum -patenle- arkamda bir adet hönkürerek küfür eden Elis görmemle sert bir şeye çarpıyorum ve yerle olan ilişkime tam gaz devam ediyorum sonuçta ben sakar ve sadakatli bir kızım kafamı kaldırıp baktığımda ise karşımda odun mu odun görünümlü bir ağaca fake atarak ayağa kalkıyorum ama neden hayat watpadd gibi değil ki şu an o taş çocuğa çarpsam baklavalarına bakış atsam oma olmuyor Allah'ım hep o dini mesajları 15 kişiye göndermedim diye mi bu haldeyim düşünürken elisin hönküren yüzünü görmem bir oldu. Hayır tek hönküren Elis olsa yine iyi. arkadan biri daha bildiğin anırıyor. "kim lan bu anıran pardon anıranlar!" diye kükreyip arkamı döndüm ses kaynağına baktığımda karşımda bu tip ne lan diyeceğiniz bir kaslı çete gördüm. Kızlar öyle dediğime bakmayın bu tip ne lan dedikten sonra yavrum sen insan mısın deyip kamyoncu dayı gülüşü atabileceğiniz kişiler bunlar. Ve şuan bana gülüyorlar pliz biç onlar şuan bana gülüyor. Hemen anıran çeteye kıymetlimi dönüp Elise hemen daş jojuk gördüm işaretini çakıp , seninle sonra görüşücez kevaşe bakışımı attım. Tabii bahsettiğimiz kişiye ayakkabı attığımı düşünürsek kim kiminle sonra görüşücek tahmin edebilirsiniz. Ve yine bahsettiğimiz kişinin kuzenim Elis olduğunu düşünürsek hiçbir bakışın altında kalmayacağını tahmin etmek pek de zor olmasa gerek. Evet Elis şuan bana Allah tependen baksın bakışları atıyor. Die bitch die! Lan şaka bir yana bunlar hala anırıyor lan. ben ki selim güneşin kızı Miray güneş ilkokulu üstün başarıyla bitirmiş ben, karatede siyah kuşağa sahip, yüzme hakkında hiçbir bok bilmeyen ben! Ulan sen kimsin de bana gülüyorsun" hala anırıyor olmanız olmayan beyninizin göstergesi mi?" "senin beyinsizliğin bizi etkilemiş olmasın sakar!" o bana az önce hem beyinsiz hem de sakar mı dedi? Tamam sakar olabilirim ama ben gururlu bir sakarım! "kafan mı güzel lan " " kafam güzel değil ama akşam uğrarsan güzel olan başka bir şey gösterebilirim maviş" "piç!" şuan ayak parmaklarıma kadar maviye dönüş yaptığımı hissediyorum. Because ı'm diffrent bitch. Ona sikerim seni bakışları attıktan sonra havalı bir şekilde adım attım ki atmaz olaydım. La benim ayağımda paten vardı ya la. Son anda düşmekten az önce odun dediğim ağaç sayesinde kurtuldum. Çk özr dlrm ağç.s.s. Ağaç bey kriterleriniz neler acaba bence evlenmeliyiz hem de bu sene laylalalayla-"bir de sakar dediğimde kızıyor" " tabii kızarım amk , hadi gidelim Elis ..
-Osman candır gerisi bedendir ruhtur ama Osman candır aga - kıymetlimi döndürerek patenimle kaymaya devam ettim umarım Elis arkamdan geliyordur da rezil olmam dinimiz amin. Güvenemiyorum lan ben bu psikopata arkamı dönmemle Elis 'in çocuklardan numaralarını aldığını gördüğümde sabır çekip kaymaya devam ettim..
********
selam canımlar ilk hikayem ile karşınızdayım
hatalarım olabilir k.b
multi : tş çocuk işareti
vote + yorum please !!!!!!!
sevorun sizi :* :* : *
@Wild-Claws teşekkürler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALIŞ YOKLUĞUMA
MizahNereden bilebilirdi ki, gökyüzünden yavaşça yeryüzüne süzülen kar tanesi, kendisinin aksine simsiyah bir dünyaya düştüğünü? Nereden bilebilirdi ki aşkın ayıp sanıldığı, binlerce kalbin çarptığı bir dünyaya adımını attığını? Nereden bilebilirdi ki ma...