~9ο κεφάλαιο~

4.9K 486 14
                                    

-----> imagine dragons, damons

Βρισκόμουν στην κουζίνα με την μαμά μου και τον Άρη και τρώγαμε μεσημεριανό. Ήταν Σάββατο που σήμαινε οχι σχολείο! Ο μπαμπάς μου φυσικά και έλειπε, όπως συνήθως... Αλλά και όταν ήταν μαζί μας δεν μας έδινε καθόλου σημασία. Ασχολείται συνέχεια με το κινητό του και την δουλειά. Έχω συνηθίσει να λείπει πάντα και το περίεργο είναι όταν βρίσκεται σπίτι!

"Μαμά σήμερα θα πάμε σε ένα πάρτυ με την Χρύσα" της είπα. Με κοίταξε έκπληκτη." Εσύ σε πάρτυ;Πώς και έτσι;" Αυτό μου έλειπε να με κοροϊδεύει και η μαμά μου! " Γιατί δεν κατάλαβα;; Αν θες να ξέρεις εμένα πάντα με καλούνε τα παιδιά, απλά εγώ δεν θέλω να τους κάνω την τιμή να εμφανιστώ!" της είπα με ένα βλέμμα ανωτερότητας. Είδα την μαμά μου και τον αδερφό μου να κοιτάζονται ταυτόχρονα και μετά να σκάνε στα γέλια. Είμαι απαίσια ψεύτρα γι'αυτο άρχισα να γελάω μαζί τους για το ίδιο μου το χάλι. " Είχα να γελάσω έτσι καιρό! Ζωή μπορείς να πας, αλλά ξέρεις τους κανόνες που ισχύουν σωστά;". " Όχι πολύ ποτό... Να γυρίσω σπίτι νωρίς... Και να μην παρασύρομαι από άλλους..." Αυτοί οι κανόνες μου έχουν χαραχτεί στο κεφάλι για τα καλά, αφού μου τους έχει πει πάνω από ένα εκκατομύριο φορές!

Πήγα στο δωμάτιο μου ξάπλωσα στο κρεβάτι μου και άκουσα λίγη μουσική. Πρέπει να με πήρε και ο ύπνος γιατί όταν κοίταξα το ρολόι μου ήταν 6 το απόγευμα. Τινάχτηκα από το κρεβάτι μου!! Ωχ το πάρτυ άρχιζε σε 2 ώρες και εμένα θα με έπερνε πολύ ώρα να ετοιμαστώ! Καλύτερα να κάνω γρήγορα!

Αφού έκανα ένα γρήγορο ντους, τα μαλλιά μου δεν τα είχα λούσει, γιατί ήταν λουσμένα από την προηγούμενη μέρα, άρχισα να βάφομαι. Δεν βάφτηκα βαριά, γιατί αυτό ποτέ δεν μου άρεζε... Το eyeliner πάντα μου τονίζει το πρόσωπο και γι'αυτο δεν χρειάζομαι και πολλά πολλά. Τα μαλλιά μου τα ίσιωσα, γιατί μου πάνε πολύ όταν τα ισιώνω. Δυσκολεύτηκα λίγο να διαλέξω ρούχα, αλλά στο τέλος κατέληξα σε ένα ψηλόμεσο τζιν που κάνει τα πόδια μου να φαίνονται ψηλά και ωραία με ένα άσπρο κοντό μπλουζάκι και πρόσθεσα το αγαπημένο μου κολιέ. Αφού με ικανοποίησε το αποτέλεσμα κατέβηκα κάτω. Εκείνη την στιγμή έφτασε και η Χρύσα. " Ουαουυ είσαι μια θεά!! Θα τρελάνεις όλα τα αγόρια εκεί πέρα!" Γέλασα με το κομπλιμέντο της φίλης μου. " Όπως πάντα γίνεσαι υπερβολική. Άλλη είναι η θεά σήμερα..." Της έκλεισα το μάτι και γέλασε. " Είμαστε και οι δύο θεές σήμερα και σου υπόσχομαι οτι θα περάσουμε τέλεια!!"

The boy next doorOnde histórias criam vida. Descubra agora