~20ο κεφάλαιο~

4.2K 466 22
                                    


"Έλαα ρε Ζωή βάλε να δούμε World war Z δεν θέλω να δω πάλι μια βρωμοκλάψα που στο τέλος θα πεθάνουν οι πρωταγωνιστές!" Μου είπε παραπονεμένα ενώ προσπαθούσε να πιάσει το dvd από τα χέρια μου. Χαχαχα δεν πρόκειται ούτε μια στο εκατομμύριο να δω αυτή την βλακεία που θέλει. "Εμένα με ρώτησες αν θέλω να δω 'βρωμο' Zombie;" Του απάντησα αντιγράφοντας τη λέξη που είπε και αυτός. Άπλωσε το χέρι του για να πιάσει το dvd. Ουφ παραλίγο... Δεν είναι και οτι πιο έυκολο να τα βάλεις με έναν δυο κεφάλια ψηλότερο! Ξαφνικά πέρασε το ένα χέρι του γύρω απο την μέση μου. Έσκυψε προς εμένα και ένιωσα την ζεστή του ανάσα να γαργαλάει το αυτί μου. "Είσαι σίγουρη οτι δεν θα κάνουμε αυτό που θέλω;" Αφού είπε αυτό κοίταξε τα μάτια μου και μετά τα χείλη μου. Πριν προλάβω να το καταλάβω ένιωσα τα χείλη μας να ενώνονται για ακόμη μια φορά. Έχασα την γη κάτω απο τα πόδια μου πραγματικά αν δεν με κρατούσε σίγουρα θα έπεφτα αναίσθητη στο πάτωμα. Μετά απο ένα λεπτό απομακρυνθήκαμε και τον είδα να κρατάει το dvd με το ένα του χέρι. Τι; Ποιος; Που; Ποτε; Ο πανίβλακας με χρησιμοποίησε για να πάρει αυτό που ήθελε. Γνωρίζει καλά τις αδυναμίες μου! "Το ήξερα οτι θα συμφωνούσες μαζί μου μωρό μου!" Μου είπε και μου έκλεισε το μάτι.

Μια μέρα πριν....

"Το ξέρω οτι θα ακουστεί τρελό αλλά θέλεις να γίνεις το κορίτσι μου;" Με ρώτησε. Είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό!! Δεν περίμενα να ακούσω κάτι τέτοιο. Μάλλον και ο ίδιος δεν περίμενε να πει κάτι τέτοιο γιατί απο μόνος του το χαρακτήρισε τρελό. Τώρα με έπιασε απροετοίμαστη! Θελω να γίνω το κορίτσι του αναρωτήθηκα απο μέσα μου.
1. Περνάω υπέροχα όταν βρίσκομαι μαζί του.
2.Μου αρέσει να του σπάω τα νέυρα!
3. Εντάξει είναι κούκλος! (Αχχ ειδικά την ώρα που ξυπνάει κατι που έχω δει πολλές φορές ειναι τόσο....ναι σκάω!)

Νομίζω γνωρίζω την απάντηση τώρα.
"Αυτό θα ακουστεί πιο τρελό γιατί θέλω..." Του είπα χαμογελώντας! "Το κατάλαβα απο την αρχή οτι είσαι τρελή!" Μου απάντησε και αυτός χαμογελώντας.

---------
Βρισκόμασταν στο δωμάτιο μου και προφανώς είχε αρχίσει ο τρίτος παγκόσμιος πόλεμος! "Με φίλισες και έκλεψες την ταινία απο τα χέρια μου!Δεν μπορώ να πιστέψω πόσο ύπουλος είσαι!" Είπα εκνευρισμένη. "Ωωω μην γίνεσαι δραματικιά τώρα για μια χαζο ταινία!" Μου είπε ενώ με αγκάλιασε. Μμ μου την δίνει οταν το κάνει αυτό! "Δεν θέλω να την δω ομωωως..." Παραπονέθηκα. Γέλασε πονηρά "εντάξει τότε έχω μια άλλη ιδέα..." Μου είπε. Τί; Οχι! Τώρα κατάλαβα... "Εεε πάω να φέρω τα ποπ κορν!!!" Είπα τρέχοντας κάτω ενώ άκουγα το σατανικό του γέλιο. Ανώμαλος βλάκας!!!!

***
Ξέρω οτι πιο μικρό δεν παίζει αλλά σκεφτηκα να σας ενημερώσω λίγο για την σχέση τους μην σας αφήσω και ξεκρέμαστες!!:* Σορρυ και παλι απλά δεν έχω χρόνο!! #αγάπη_μονο
Φιλάκια<3

The boy next doorOù les histoires vivent. Découvrez maintenant