~25ο κεφάλαιο~

4.1K 443 49
                                    


-----> war is love, Bobby Antonov

Ήταν Παρασκευή απόγευμα που σημαίνει πως είχαν περάσει δύο ημέρες απο τότε που είδα την Άννα με τον Χρήστο έξω απο το σπίτι μου.

Αυτές οι δύο μέρες έχουν περάσει βασανιστηκά! Εγώ τον αποφεύγω, αυτός μου στέλνει εκατομμύρια μηνύματα λέγοντας πως θέλει να μου εξηγήσει. Σήμερα στο σχολείο με κάρφωνε με το βλέμμα του όλη μέρα και εγώ προσπαθούσα να κρατήσω τα δάκρυα μου, γιατί νομίζω έχω κλάψει αρκετά.

Σίγουρα θα μιλήσουμε απλά το καθυστέρησα λίγο, γιατί είμαι απο τα άτομα που θέλουνε τον χρόνο τους για να σκεφτούνε. Διαφορετικά οτι εξήγηση και να μου έδινε δεν θα την άκουγα ούτε θα την δεχόμουνα.

Κάθησα και σκέφτηκα τι είχε συμβεί... 
Ο Χρήστος μου είχε πει ψέμματα οτι είναι άρρωστος και ξαφνικά τον είδα μπροστά μου να μιλάει με την άλλη την μην πω... Είμαι απόλυτα σίγουρη οτι θα του είπε περίπου οτι και σε εμένα, οτι δηλαδή ανήκουν ο ένας στον άλλον, δεν τον έχει ξεπεράσει,είναι ερωτευμένη και κουραφέξαλα!

Και τώρα εγώ εδώ είναι που βασανίζομαι... Και αν τον έπεισε να τα ξαναβρούνε; Αν έρθει και μου πει πως τελικά ήμουν ένα λάθος για αυτόν; Αυτό σίγουρα δεν θα το αντέξω! Νομίζω οτι νοιώθω για αυτόν μέρα με την μέρα μεγαλώνει... Είναι κάτι που δεν μπορώ να το ελένξω πλέον. Μάλλον γι'αυτό τον αποφέυγω γιατί φοβάμαι να αντικρίσω την αλήθεια...  Γιατί πρέπει πάντα κάτι να συμβαίνει ανάμεσα μας;

ΧΡΗΣΤΟΣ

Την βλέπω από το παράθυρο μου... Ξαπλώνει στο κρεβάτι κοιτάζοντας στο κενό. Γαμώτο! Πως έγινε και πάλι τα σκάτωσα όλα; Μεγάλη μου βλακεία αυτό που έκανα! Βασικά δεν υπήρχε λόγος να της πω ψέμματα εξαρχής οτι θα βρεθώ με την Άννα. Λες και δεν ξέρω οτι θα έδειχνε κατανόηση και δεν θα έλεγε λέξη γι'αυτό. Μαλακία μου! Τώρα θέλω τόσο πολύ να της εξηγήσω οτι δεν συναίβει τίποτα απολύτως με την Άννα. Πρέπει να της δείξω πόσο σημαντική είναι για εμένα. Χωρίς αυτήν δεν ξέρω τι θα κάνω... Δεν πίστευα μετά την Άννα να ξανα αγαπήσω καμία άλλη ποτέ. Ναι την αγαπώ γαμώτο! Θέλω να της το πω τόσο πολύ αλλά δεν μου είναι εύκολο! Αυτό που είχε κάνει η Άννα σε εμένα με στιγμάτισε, γιατί έπαιξε χοντρό παιχνίδι με τον κολλητό μου πίσω από την πλάτη μου! Αλλά ξέρω... Ξέρω πως η Ζωή δεν είναι έτσι δεν έχει καμία σχέση με αυτήν. Είναι τελείως διαφορετική και είμαι τόσο μαλάκας  που τα καταστρέφω όλα! Τέλος πρέπει να της δείξω πόσο την νοιάζομαι!

The boy next doorOnde histórias criam vida. Descubra agora