~22ο κεφάλαιο~

3.7K 444 45
                                    


Κατέβηκα και άνοιξα την πόρτα μόνο που δεν ήταν ο Χρήστος.... Ήταν ένα κορίτσι που φαινόταν στην ηλικία μου και κάπως γνωστό! Κάπου την είχα ξαναδεί...  "Μπορώ να σε βοηθήσω;;" Την ρώτησα. Δεν μπορούσα να διακρίνω κανένα συναίσθημα στο πρόσωπο της. "Εεμ είσαι η Ζωή σωστά;" Με ρώτησε. Που με ξέρει; Ποιά είναι; " Ναι εγώ είμαι. Εσύ ποια είσαι;" Της είπα. "Με λένε Άννα..."

Όχι.... Οχι..... Δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό!! Τί θέλει αυτή εδώ; Το ήξερα... Το ήξερα οτι κάτι θα συνέβαινε ήταν πολύ καλό για να είναι αληθινό!! Η κοπέλα για την οποία μου είχε αναφέρει ο Χρήστος οτι ήταν τρελά ερωτευμένος στεκόταν μπροστά στην πόρτα μου;

Ήταν το πιο όμορφο κορίτσι που είχα δει ποτέ μου. Σκεφτηκα οτι έπρεπε να γίνει δικιά μου. Δεν είχα ξανανιώσει έτσι.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά τι μου είχε πει! Ένα εκατομμύριο ερωτήσεις περιτρυγίριζαν στο μυαλό μου... Τα συναισθήματα ανάμεικτα.... Περίεργα... Έντονα...

"Μπορώ να περάσω θέλω να συζητήσουμε για κάτι..." Μου είπε με μια ήρεμη φωνή που το μόνο που μου έκανε ήταν να με εκνευρίζει! Ναι κυρίες και κύριοι δεν την ξέρω καθόλου την κοπέλα και όμως με εκνευρίζει! Γιατί αραγέ; Με ακολούθησε στο σαλόνι όπου και καθήσαμε.

Δεν είχα μιλήσει καθόλου. Δεν ήξερα τι να πώ! "Λοιπόν αρχικά πρέπει να με ξέρεις γλυκιά μου. Σίγουρα με έχει αναφέρει ο Χρήστος ετσι δεν είναι;" Με ρώτησε με μια σιγουριά. Σιγά μην της κάνω την χάρη..."Κάνεις λάθος δεν σε ανέφερε ποτέ!" Της είπα σταυρώνοντας τα χέρια στο στήθος μου. Αυτό σίγουρα δεν το περίμενε! ΧΑ που πήγε το υφάκι σου τώρα;;

"Μμ περίεργο μιας και είμαι απο τα σημαντικότερα πρόσωπα στη ζωή του! Κοίταξε Ζωή...τι περίεργο όνομα... Τέλοσπάντων αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι οτι εγώ και ο Χρήστος είμαστε ερωτευμένοι και δεν θα αφήσω κανέναν να το χαλάσει αυτό! Οπότε άκου πως έχουν τα πράγματα... Εσύ μένεις μακριά του και όλα καλά και ωραία. Μην με κάνεις να σου δείξω την άλλη Άννα δεν θα σου αρέσει πίστεψε με!" Μου είπε και κοίταξε τα νύχια της προφανώς για να με εκνευρίσει περισσότερο!

Άκουσα καλά ερωτευμένοι είπε;Χαχα ας γελάσω!! Πώς τολμάει να έρχεται στο σπίτι μου και να με απειλεί; Α δεν θα τα πάμε καλά! "Μμ πως σε είπαμε...; Α ναι Άννα! Θα σε στεναχωρήσω αλλά την μισή αιώνα πριν σχέση σου με τον Χρήστο δεν την χάλασε κανείς αλλος εκτός απο σένα!! Τι είπες οτι είστε ερωτευμένοι; Χαχαχα μάλλον στα όνειρα σου! Θα σου πω εγώ πως έχουν τα πράγματα... Ο Χρήστος και εγώ είμαστε μαζί και μάλιστα πολύ ευτυχισμένοι συγνώμη που στο χαλάω... Και δεν δέχομαι κανέναν να με απειλεί μέσα στο ίδιο μου το σπίτι!" Φώναξα λαχανιασμένη με τα νέυρα μου να έχουν φτάσει στο αμήν!
"Βγες έξω!" Φώναξα ξανά. Αυτή μόνο γέλασε. Σηκώθηκε και προχώρησε προς το μέρος μου. "Αχ αθώο μου κοριτσάκι... Καλύτερα να τον αποχαιρετήσεις γιατί πολύ σύντομα θα επιστρέψει σε εμένα! Αυτό που έχετε εσείς δεν είναι τίποτα σε σχέση με αυτό που είχαμε εμείς! Και τώρα ήρθε η ώρα να φύγω... Χάρηκα που τα είπαμε!" Είπε και έφυγε. Εγώ έμεινα να κάθομαι να κοιτάω τον τοίχο άφωνη! Γαμώτο εκεί που νόμιζα οτι την είχα αποστομώσει έφυγε με τον τελευταίο λόγο! Γαμώτο! Τι σκατά μόλις έγινε;

***
Γειααα σας!!! Τι μου κάνετε;; Το 22 κεφάλαιο είναι έτοιμο και είναι φωτιά!! Περιμένω σχόλια!!
Comment & vote!!
Φυλάκια:*

The boy next doorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin