Bölüm 2

99 12 10
                                    

Keyifli okumalar <3

Hikayenin kapağını yapan canım arkadaşım Zeynep'e buradan kocaman öpücükler yolluyorum <3

Benim oturduğum masaya doğru yürüyordu.Sert bakışlarımın arasına kendini beğenmiş bir ifade takındım.Kesinlikle bu çocuğun benden çekeceği vardı.

''Mahperi, canım nereye bakıyorsun sen?'' Okay'ın sesiydi bu. Bakışlarımı üzerine çekmek için canım sözcüğünü kullanmıştı sinir olduğumu bile bile. Başka şekilde hitap etse kızmazdım ama canım sözcüğünün sözlüğümde ayrı bir yeri vardı. Herkese söylenmezdi o sözcük. Bakışlarımın yönünü değiştirmeden ''Okay'' dedim uyarıcı bir ses tonuyla. Mavi gözlü çocuk git gide masaya yaklaşmıştı. Benay'ın adımı söylediğimi duydum ama kesinlikle şuan gözlerimi kaçırsam eğer yani gözlerimi kaçıracak olursam... Mavi gözlü çocuk gözlerini gözlerimden çekerek oturduğum sandalyenin tam yanından geçti.Parfüm kokusu ciğerlerime doldu. ''Pahalı koktu burası'' şeklinde mırıldandım kaşlarımı çatarken.

''Ne dedin Mahpericiğim.'' bu sefer düşüncelerimi bölen Cansın'dı. Masada oturan herkesi süzdüm. Açelya da gelmişti. Aramıza nasıl birini almaya cüret etmişlerdi bilmiyorum. Sinirle Gökçe'ye bakdım. Nefret ederdi Açelya'dan. Nasıl izin vermişti bilmiyorum.

''Açelya masamıza konuk olmuş'' gözlerim masadaki herkesi süzüyordu. ''Ne hoş bir sürpriz. Bu günlük olduğuna eminim.'' sözlerimi bitirdiğimde masadan çoktan kalkmıştım.''Ben dersliğe gidiyorum.'' dedim ve yanlarından ayrıldım.

**

Dersler bittiğinde saat 17.00 civarıydı. Her yıl ki klasiğim gibi bu yılda derslerden sonra şiir dinletisini gidecektim.Şiir benim için şuramda kalan her şeyin kelimelere dökülmüş haliydi. Gece geç bir saatte kendim çalışacaktım orada. İnsanların beni şiir okurken görmelerini sevmiyordum. Yüzüme takındığım sert ifadeye aykırıydı bir kere.

Elimi çantama götürerek telefonumu çıkardım ve Benay'ı aradım.

Arabanın içine oturup kendimi incelerken kapının açılma sesiyle irkildim.Gelen Benan'dı.''Hadi gidelim.''dedi gözlerini kaçırarak benden.

''Ne o?'' dedim arabayı çalıştırırken sonra sözlerime devam ettim. ''Acaba yine izin vermeyeceğim hangi şey için izin isteyeceksin.''

''Aşk olsun Mahperi. İki dakika annelik yapmadan duramadın yine.''

Tepki vermedim söylediklerine dinlemeye devam ettim.

''Bu gece şiir dinletisi için çalışmaya gideceksin değil mi?'' söylediklerine karşın kafamı evet anlamında salladım.

''Şey biraz daha geç gelsen olabilir mi?'' tepki vermediğimden devam etti.

''Bu gece Dağhan gelecekte'' dedi sesi kısılırken ve devam etti '' Bi' kahve içicez valla bişey olmıycak söz veriyorum.''

Kahkaha attım. Bu gün bu kahkaha atma olayını biraz fazla yaparak Benay'ı şaşırttığımı biliyordum. 'İleride avukat olacak birine türkçeyi bu denli katletmek yakışıyor mu hiç?'' Sorum karşısında afallamıştı. Fırsattan istifade devam ettim.''Erkekler konusunda seni defalarca uyardığımı biliyorsun. Bunca uyarıma rağmen eve bir erkek çağıracaksan ''sesimi Benay'ın sesine benzetmeye çalışarak ''ve bi'kahve içiçez valla diyorsan sen bilirsin.''dediğimde arabayı ışıkta durdurmuştum. Benay'a baktım hiddetlenmiş bir şekilde bana bakıyordu.

''Ah be Mahperi'' dedi durdu sonra bir süre arabayı çalıştırmamı bekledi galiba. ''Sevmek ve sevilmenin ne kadar güzel bir duygu olduğunu bilsen... Eminim sende bi' bardak kahveyle kalmazsın... Hani lise iken derdik ya aşık olunca gerçi sen bu gaddarlığınla kimseye aşık olmamışsındır bence anlatmadığın için tahmin yürütüyorum sadece... Neyse işte derler ya deyim ben derler ya hani 'midemde kelebekler uçuşuyor diye' o biçim hissediyorum kendimi...'' Sözlerini bitirmesine izin vermeden müziğin sesini açtım. Gözlerime dolan yaşı geri ittim hemen. Benay'ın duyamayacağı bir şekilde fısıldadım.'' Üzgünüm Benay. Midem uçuşan kelebekleri elleri güzel olan bir adam öldürdü.''

MAHPERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin