Part 2

3K 119 6
                                    

Τα κορίτσια για άλλη μια φορά ξύπνησαν  και πήγαν στην σχολή τους. Η Χριστίνα τις τελευταίες ημέρες είχε αλλάξει δεν ήταν κεφάτη, ζωηρή, ούτε βασάνιζε την Σοφία για να ξυπνήσει, ξυπνούσε νωρίτερα, αν κοιμόταν. Η συμπεριφορά της έκανε την Σοφία να ανησυχεί και να σκέφτεται τα χειρότερα.

-Χριστίνα  τι έχεις;

- τίποτα, στην φωνή της ακουγόταν θλιμμένη και έδειχνε ότι βαριέται !

-Χριστινάκι μου, θα μου πεις τι σκατά έχεις; Η ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΣ ΦΩΝΕΣ ? ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΙ ΣΟΥ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ? η Σοφία είχε φτάσει στα όρια της δεν άντεχε άλλο εδώ και μια εβδομάδα δεν μιλάει αλλά ανησυχεί!

-Μπορείς να χαμηλώσεις τον τόνο της φωνή σου;;
Βρίσκεσαι μέσα στο λεωφορείο, ρε  Σοφία κοίτα ....όχι κοίτα πως μας κοιτάνε όλοι ! Λοιπόν, δεν έχω τίποτα και δεν μου συμβαίνει τίποτα ! Ό,τι θέλεις να μου πεις θα το λες μέσα στο σπίτι γιατί απ΄ ότι φαίνεται δεν καταλαβαίνεις που βρίσκεσαι!

Η Σοφία είχε μείνει άφωνη πρώτη φορά μιλούσε έτσι ή φίλη της , ήρεμα αλλά με μια δόση αυστηρότητας και κακίας και αυτό δεν της άρεσε ! Δεν της απάντησε αρκετά φορτισμένη την έβλεπε ! Περίμενε...και Περίμενε ποτέ θα φτάσουν , η Σοφία είχε ψιλό βαρεθεί κάθε μέρα να μπαίνουν στο αστικό ήθελε μια φορά να περπατήσει μέχρι την Σχολή άλλα ποτέ κανείς δεν είχε όρεξη για λίγο περπάτημα !

××××××

-επ, μωρό, τι κανείς ; είπε η Κατερίνα στην Χριστίνα κάνοντας την μια αγκαλιά

-Γεια ..είπε άψυχα η Χριστίνα !

** Πριν μέρες είχε πάει στους γονείς της να τους δει και άκουσε άθελά της μια συνομιλίας της με τον βιολογικό πατέρα της στο τηλέφωνο!

-Κυριάκο, σε παρακαλώ άκου με ! Πως θα της πω ότι δεν είναι δικό σου παιδί, μου λες ?

-τι ? Ψιθύρισε η Χριστίνα και μάλλον αυτή η ερώτηση πήγαινε στον εαυτό της παρά στην μητέρα της ! Δεν καταλάβαινε τι γινόταν !εντάξει είχε δεχτεί τον χωρισμό τους στην ηλικία των Εννέα χρόνον της αλλά αυτό....αυτό είναι αδιανόητο !
Τώρα καταλάβαινε γιατί απέφευγε να της μιλήσει ο πατέρας της ! **

-Χριστίνα, ρε χριστιναααα!! Η Κατερίνα της μιλούσε για το αγόρι της άλλα η Χριστίνα είχε να σκέφτεται τα δικά της και δεν έδινε καθόλου σημασία ! Ωραία φίλη είσαι μάλωσε τον εαυτό της.

-Ναι !?είπε τινάζοντας όλο το σώμα της επάνω !

- Άκουσες τίποτα από αυτά που σου είπα; ρώτησε η Κατερίνα

-Ε κοίτα άκουγ..

-Καλημέρα..Λοιπόν παιδιά είμαι ο καινούργιος σας καθηγητής και θα σας κάνω το μάθημα της χημείας . Η φωνή ενός άντρα τις διέκοψε και έμειναν να τον κοιτάνε , βασικά όλα τα κορίτσια που βρίσκονταν στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου είχαν μείνει να τον κοιτάνε !

-Πλάκα μου κανείς έτσι; Είπε η Σοφία κααααπως δυνατά με αποτέλεσμα να το ακούσει ο καινούργιος τους καθηγητής και όχι μόνο !

-Τι είπατε, δεσποινίς; είπε κοιτάζοντας την έντονα ! Μπορεί να είχαν μεγάλη απόσταση μεταξύ τους αλλά εκείνη ένιωθε σαν να τον είχε μπροστά της !

-εεε..είπα ..βασικά ρώτησα πως λέγεστε;

-Θάνος Σταυρού ! Αλλά κανείς δεν θα με φωνάξει ποτέ με το μικρό μου ! Είμαι καθηγητή σας όχι φίλος σας !

-θα μπορούσατε όμως ! <<Πετάχτηκε η Χριστίνα γελώντας και δεν το άφησε εκεί το συνέχισε>>. Αλήθεια κύριε Σταύρου ποσό χρονών είστε? είπε τονίζοντας το επίθετο του καινούργιου της καθηγητή.

Η Σοφία ήταν έτοιμη να την πνίξει, την κλώτσαγε μπας και βάλει γλώσσα μέσα της και ηρεμήσει λίγο ! Η Χριστίνα από την άλλη κατάλαβε από την αρχή ότι κάτι τρέχει και είπε να πειράξει λίγο και τον καθηγητάκο και μετά την κολλητή της !

-Δεν σε αφορά ! Και για να χουμε καλό ερώτημα πως ονομάζεσαι ;

-χαχα...πάει ο πληθυντικός κύριε Σταυρού; Χμ..Χριστίνα Ματθαίου ονομάζομαι !

-ωραία ! Ας ξεκινήσουμε το μάθημα μας λοιπόν αρκετό χρόνο μας άφαγες.

-Χα. Και ακόμα δεν ξεκινήσαμε..είπε ή Χριστίνα και άρχισε να γελάει με την Κατερίνα μόνο η Σοφία είχε μαρμαρώσει.

××××××

Λοιποοοον 2° κεφάλαιο!!
By :mi_amore22
Επλίζω να σας άρεσε!!
Αφήστε ενα comment για να πείτε την γνώμη σας (ακόμα και αρνητική αν είναι ) και Vote: ) ★ !! Love yaaa *-*


Both SidesWhere stories live. Discover now