·Sofias prov !
Ξυπνάω το πρωι στον καναπε και ψαχνω για να βρω την Χριστίνα,την βλεπω να κοιμάται στο κρεβάτι της και είναι γλυκουλα..ωωω.
Παω στο μπανιο και λουζομαι μετα απο λιγο βγαινω και ντύνομαι,παω και ξυπνάω και προς έκπληξη μου βλεπω τα μάτια της πρησμένα. Ειχα απο την Δευτέρα Γυμνασίου να την δω με πρησμένα μάτια μαλλον απο το κλάμα.
-Καλημέρα .λεει και συνεχίζω να την κοιταω,πρεπει να μαθω τι τρεχει.
-Καλημέρα,τι χεις εσυ ; την ρωταω και σηκώνετε χωρις να μου απαντήσει και παει στο μανιο. Ξεφυσαω και παω στην κουζινα να φτιάξω καφεδες .
Την βλεπω μετα απο λιγο να κάθετε σε ενα απο τα σκαμπό.-Λοιπον θα μου πεις τι εχεις ;
Την ρωταω καθος της δίνω τον καφε της .-Θα σου πω αλλα θελω μια χαρη,θελω σημερα να μην παμε για μαθημα στην σχολή!
Εννοείται οτι δέχτηκα και μετα απο λιγο σηκωθηκαμε για να ετοιμαστούμε,θα πηγεναμε στο εμπορικό και μετα σε καποια καφετερια να χαλαρώσουμε.
-Λοιπον θα μου πεις τι εχεις ;
Με κοιταξε στα ματια ,καθαρισε το λεμο της και ξεκίνησε να μου λεει οτι εχει συμβεί με τον στέφανο, το ξερά,μου ελεγε για το ναυπλιο, μου τα είπε ολα, ειχα μείνει με το στομα ανοιχτώ,αλλα ειχα μπερδευτει αφου τον θελει γιατι γίνετε τοσο δυσκολη και γενικα γιατι τα κανει ολα τοσο περιπλοκα .-Και τι σου είπε χθες μετα απο αυτο που του είπες..οτι δεν τομ θες ;
-Ειπε οτι δεν ξερω τι θελω ,οτι φερομαι σαν μωρο ενω ειμαι 20χρόνον κοπελα και αλλα πολλα..
-Δικιο ειχε ! Λεω και γελαω ,η Χριστίνα εχει γουρλωσει τα μάτια της ,τοσο πολυ ξαφνιαστηκε; μα καλα τι περιμενε να την υποστηρίζω κιολας?!
-Οριστε; γιατί ειχε δικιο δεν καταλαβα .Μου απαντάει ολο ύφος και θυμό.
-Γιατί ολο την δύσκολη του κανεις αφου τον θες γιατι βασανίζεσαι μου λες;
-Δεν ξερεις τι λες .
Μετα απο λιγο η συζητηση σταμάτησε ήπιαμε τον καφε μας και πηγαμε για μερικα ψωνια , μετα απο παρα πολλες ωρες ξανα μπαίνουμε παλι μεσα στο σπιτι . Μολις η Χριστίνα παει να κάτσει χτυπάει το κινητό της ,το σηκώνει και πάει μεσα να μιλήσει,μετα απο λιγο βγαίνει και μου ανακοινώνει οτι θα βγουμε αποψε ολοι οι παρεα .Το απογευμα περναει γρήγορα εγω βαζω ενα μοβ σκουρο φορεμα και η Χριστίνα μια ψυλοκαβαλη φούστα και απο πανω ενα τοπακι, αφου ήμαστε πλέον έτοιμες φευγουμε και παμε στο μπαρ που ειχαμε κανονίσει.
YOU ARE READING
Both Sides
RomanceΘανος Στεφανος Σοφια Χριστίνα .... αγαπη μισος εχθρος ××× Both sides