Part 15

998 76 2
                                    

·Χριστίνας prov!

Κατέβηκα βιαστηκα κάτω και ανοιγω γρηγορα την πορτα της εισόδου και τον βλεπω να κάθετε εξω απο το αυτοκίνητο και να με κοιταει με ενα αλαζονικό βλεμμα,αα δεν θα τα παμε καλα με αυτόν.

Τον πλησιάζω δειλα και τον ρωταω :

-Τι με ήθελες ;

Με κοιτάει απο πάνω μεχρι κάτω και γελαει,κοιτάζω τον εαυτο μου και νιωθω την απόλυτη ντροπη ,ειμαι με της μπιτσαμες και της παντοφλες μου που ειναι με μουσουδες γουρουνιών ,θελω να σκαψω μια τρυπα και να μπω εκεί μεσα για παντα .

-Ωραίες παντόφλες!
Με κοροϊδεύει κιολας ,τα νευρα μου.

-Γι'αυτό μου είπες να κατέβω κάτω για να μου πεις για της παντόφλες μου ;

-Χαχα..οχι μωρο μου

-Δεν ειμαι το μωρο ΣΟΥ ! Του λεω και τονίζω περισσοτερο το σου ,δεν ξερω γιατι , ενω λιώνω καθε φορα που μου το λεει εγω τωρα που είπα με αυτον τον τρόπο να μην με λεει ,ηλιθια .

-Εισαι το μωρο μου οτι και να λες,αλλα δεν θελω να κάτσουμε να τσακωθουμε γι αυτό..θελω να σου ζητήσω κατι .

-Τι; ρωταω αμεσα και με κοιταει στα ματια ,τοσο ομορφα ματια , απλώνει το χερι του και με φέρνει κοντα του, βάζει τα χερια του στην μεση μου και εγω στον λεμο του και κοιταζόμαστε,οχι πρέπει να τελιωνει η ιστορία με εμενα και εκείνον,κανω κίνηση να απομακρυνθω αλλα δεν με αφήνει!

-Θελω να έρθεις να κοιμηθείς σπιτι μου αποψε.

Εγω ; ενα βραδυ στο σπιτι του Στέφανου,αυτος και εγω μαζι,μονη μας αυτο ,αυτο θα ηταν λαθος ,ναι λαθος θα ηταν ..ειναι καθηγητης μου και μεχρι να φύγει δεν μπορω να κάνω τιποτα μαζί του.

(Α μολις φύγει δηλαδή απο την σχολή ορμάμε εε ? )

Οχι βέβαια!

-Κοιτα Στέφανε ..δεν γίνετε αυτο που γινετε μεταξύ μας πρέπει να σταματήσει όσο ειναι ακομα νωρις !

-Γιατι; Λεει και φερνει ολο και πιο κοντα τα χείλη του στα δικα μου.

-Γιατι εισαι καθηγητης μου και ..

-Και με θες σαν τρελη ; λεει και παει να με φιλήσει,αλλα τελευταια στιγμη τον σπρώχνω ελαφρά.

-οχι δεν σε θελω ! Φωνάζω επιθετικά!

- Α ναι ; ρωτάει και απο το ύφος του φενεται οτι νευριασε αρκετα.
Τον βλεπω να βγάζει απο την τσέπη του παντελονιού του το κινητό και καλή εναν αριθμό!

-Ελα Νάντια εισαι ελεύθερη αποψε να βγουμε για ποτάκι η για οτι προκύψει ;

Περιμένει την απαντηση της και μετα απο λιγο τον ακουω να λεει
-Οκ ερχομαι σε λιγο εκει.

Κλίνει το τηλέφωνο και με κοιτάει ,πλησιάζει και με κοιτάει με ενα πολυ παράξενο βλεμμα και μου λεει :

-Απο οτι βλεπεις μικρη υπάρχουν ΓΥΝΑΊΚΕΣ που ξερουν τι θελουν και ποτε το θέλουν,αυτες δεν σε κανουν να της θες να σε ανάβουν μεσα στο ντουζ και να μετα να σου λενε "οχι δεν μπορώ " .

Οχι δεν μπορει,δεν γινεται ο Στέφανος που με φιλουσε ,με αγκάλιαζε να μου μιλαει ετσι να κανονιζει μπροστα μου οτι θα βγει με αλλη και να λεει οτι δεν ειμαι γυναικα ,θελω να βάλω τα κλάματα αλλα κρατιέμαι και δεν κανω τιποτα .

Φεύγει απο κοντά μου και πάει να μπει στο αμαξι του αλλα σταματαει λιγο πριν μπει μεσα και γυρνάει να με κοιταξει

-Ηταν λαθος,που εμπλεξα μαζι σου εισαι 20 χρόνων και φερεσαι σαν μωρο , ευτυχως το καταλαβα νωρίς πριν χάσω κι αλλο απο τον πολύτιμο χρονο μου !

Εχω μεινει να τον κοιταω και προσπαθώ να μην κλαψω ,δεν γινεται να μου μιλάει έμενα ετσι .

-Να ξερεις μικρή εσυ χανεις,τα λεμε στο μαθημα .

Βαζει μπρος το αυτοκίνητο και φεύγει,δεν μπορω να το πιστέψω οτι εφυγε για να παει να βρει αλλη,πως μπορεσε να μου μιλήσει ετσι , κανεις και ποτε δεν μου έχουν μιλήσει έτσι , ήρθε κατω απο το σπιτι μου για να με κανει κομμάτια, εχανε και τον πολύτιμο χρονο του κιολας .

Τα δάκρυα μου τρεχουν σαν ποτάμι και καθως ανεβαίνω τα σκαλια για να μπω στο διαμέρισμα που μένω με την σοφια προσπαθώ να με κάνω να ηρεμήσω αλλα ειναι αδύνατο. Σταματαω λιγο στα σκαλια για να ηρεμήσω,Τα καταφέρνω και συνεχίζω.

Ανοίγω την πορτα του σπιτιου και βλεπω στον καναπε την σοφια να κοιμάται! Ευτυχώς.
Δεν θα ήθελα να με δει σε αυτή την κατάσταση και να αρχίσει της ερωτησεις !

Μπαίνω στο δωματιο μου και σπάω ότι βλεπω μπροστα μου,μόνο στην ιδεα ότι ειναι με αλλη αυτη την στιγμη θελω να κάψω ολο το σπιτι μαζι με αυτούς μεσα .

Προσπαθώ να ηρεμισω και στης πέντε το πρωι με περνει ο ύπνος κλαίγοντας.

Χευ ..τι κανετε;
Σας αρεσε; αν ναι καντε ενα vote &comment και πείτε στα σχόλια γνωμες ! Πήγαινε να διαβάσεις την Α/Ν για να ξερεις τι συμβαινει και θα αργούν λιγο τα κεφάλαια!
Σας φιλώ ,τα λεμε ! :) ❤❤

Both SidesWhere stories live. Discover now