Part 11

1.2K 72 11
                                    

Xristina's prov

Το αλλο πρωι ξυπνάω χωρις τον Στέφανο διπλα μου! Κοιταω τριγύρω στο δωματιο μου και δεν τον βλεπω πουθενα , κοιταω μεσα στο μπανιο του δωματιου ουτε εκει .

Ετσι λοιπον αποφασίζω να κατεβω κατω τους βλεπω όλους εκει εκτος απο εκεινον και την νανα στην τραπεζαρία! Εχει γουστο να ειναι μαζι ?! Θα τους πνίξω!

-Καλημερα. Η Νανα και ο Στεφανος που ειναι ; ρωτησα με περιέργεια και κάθησα στο τραπέζι με τους υπόλοιπους.

-Εχουνε παει να κανουν καποια ψώνια!

ΜΑΖΙ ? Ο Στέφανος μου με αυτην την ..την αντε να μην πω τωρα !

-Λείπουν ωρα ; ρωταω τρώγοντας ενα κομμάτι απο την φρυγανιά μου .

-Αρκετή! Απανταει ο πατερας μου και συνεχίζει να διαβάζει την εφημερίδα του !

Αυτο ήταν πεταω στο πιατο την δαγκωμένη φρυγανιά και βγαίνω εξω στον κήπο! Και απο μακρυά βλεπω το αυτοκινητο της Νανας να πλησιάζει!

Α μπα βρηκατε τον δρόμο! Γαμωτο για πιο λογο να ειναι μαζι της !

-Επ καλημερα ξύπνησες!? Μου λεει ο Στεφανος βγάζοντας απο το πορτ-μπαγκάζ της σακούλες και της δίνει στην νανα !

Εχω μείνει να τον κοιταω με σταυρωμένα τα χερια κατω απο το στήθος! Με κοιταει και μετα μου κουναει ερωτηματικά το κεφαλι σαν να με ρωταει ''τι εχεις ;''

Πανε τα ψωνια μεσα και εγω εχω μείνει στην ιδια θέση χωρις να κουνιέμαι και ερχεται απο πισω μου και με αγκαλιαζει !

-τι έχει η υπναρου μου ;

-Που ειχες παει με αυτην ; Γυρνάω και τον κοιταω καταματα !

Μπορει εσάς να σας φενεται παραλογο που νευριαζω αλλα αυτη η γυναικα δεν κολλησε στο να χωρίσει παντρεμενο ζευγαρι με παιδι στο να την πέσει στον Στέφανο θα κολλωσει ; Μόνο στην σκέψη ότι μπορει να εγινε κατι τρελενομαι !

-Αυτήν εννοεις την Νανα ;

-Ναι ! Που ήσουν και τι εκανες ?

-Δεν καταλαβα; ανάκριση ; και γιατι κανείς έτσι για κατι ψωνια πηγαμε

-Και ηταν αναγκαίο να πατε μαζι ;
Ελεγα καθος περπατουσα προς την εισοδο του σπιτιου και μετα
μπαίνοντας μεσα !

Ο στεφανος απο πισω μου να με ακολουθεί που ανεβαίνω της σκαλες και να μπαίνουμε και οι δυο στο δωμάτιο μου να εχει γινει έξαλλος που του γυρισα την πλατη και εφυγα !

Both SidesWhere stories live. Discover now