Part 10

1.3K 81 8
                                    

·Xrististina's prov 3°

Ανοίγω την πορτα και μένω άγαλμα!
Πως με βρηκαν , πως ηξεραν ότι ηρθα Ναύπλιο! Στην πορτα μου βρισκόντουσαν Η κατερινα , η σοφια και ο Στεφανος !
Αυτος τι σκατα θελει;

-εμ Γεια! Ειπα αμήχανα!

-Εμ ..γεια ; ειπαν και οι τρεις μαζι και μπεικαν μεσα στο σπιτι !!

Τι λεει χορωδία? -.-

-είσαι ηλιθια κοπελα μου έχεις εξαφανιστεί τρεις γαμημενες μερες χωρις να λες τιποτα σε κανεναν και εχεις και κλειστώ το κινητό σου ! Ξερεις τι περασαμε μέχρι να μαθω ότι εισαι Ναύπλιο ; Γαμωτο ρε Χριστίνα!

Η Σοφία εβρησε 0.ο ! Εντάξει μαλλον ανησύχησαν πολυ ! Τι χαζή που ειμαι επρεπε να της ειχα πει οτι θα φυγω !

-Συγνωμη !

-Συγνώμη λέει! Κρατηστε με θα την πνίξω!

Το πρόσωπο της ειχε γίνει κατακοκκινο απο τα νευρα ! Τι ωραιααα ..

Το βλεμα μου επεσε στον στέφανο που ηταν λιγο πιο πισω απο την Σοφία και φενοταν κουρασμενος ..γιατι ηρθαν ηθελα απλα την ησυχία μου !

Γιατι ηρθε ..

-Αχα ! Κοιτα να ηρεμήσεις σοφια γιατι τους λογους που εξαφανίστηκα θα τους μάθετε μετα ! Θα τα πουμε οι τρεις μας !

-Τι εννοείς οι τρεις μας ;

-Τον Κ.Σταυρού δεν τον αφορούν!

Μολις ξεστόμισα αυτο το πραγμα τον ειδα να γουρλωνει τα ματια και μετα το πρόσωπο του να αγριεύει! Οχ χαζομαρα ειπα ! Αλλα στο κάτω κατω δεν τον αφορούν τα οικογενειακά μου.

Εκεινη την ωρα άνοιξε πισω μου η πόρτα και μπεικαν ο μπαμπας μου με την Νανα!
Εγιναν οι συστάσεις! Βέβαια δεν του ειπα οτι ο Στεφανος είναι καθηγητης μου αλλιως θα είχε φρικαρι.

-Χριστίνα τελος τα παιδιά θα μείνουν σε μας μεχρι αυριο το μεσημέρι που θα φύγετε! Ειπε αυταρχικά ο πατερας μου ! Γαμωτο στο ιδιο σπιτι με τον Στέφανο! Ποσα να αντέξω ακομα !

-Μα ρε..

-Δεν εχει μα . Ειπα και ελάλησα !

<<Μπαμπακουληηη θα το μετανιωσειιιςς >>

Φαγαμε βραδινό και εμαθα επιπλέον πραγματα για τον Στέφανο στο τραπέζι! Παιζει μπασκετ εχει δική του θεατρικη ομαδα, δικο του θεατρο.. Τελικα δεν ηξερα τιποτα γι'αυτον.

Both SidesWhere stories live. Discover now