*Σε αυτο το κεφάλαιο θα υπάρχει περισσότερη αφήγηση 3ου προσώπου! Σορρυ αν δεν αρέσει:/
Ή επομενη μέρα που ξυμερωνε θα έφερνε πολλές αλλαγές στης ζωές όλων , άλλων προς το καλό και άλλων προς το κακό !
Ή Χριστινα αν και ήθελε τον Στεφανο θα εμενε μακρυά του και είχε πάρει την απόφασή της από το προηγούμενο βράδυ , θα συνέχιζε της σπουδές της στην αμερικη, αυτό πιστεύε θα ήταν και το καλύτερο για εκείνην αλλά και για τους υπόλοιπους , όμως αυτή την φορά δεν θα έφευγε κρυφά ήθελε όλους τους σπαστικους αποχερετησμους γιατί ήξερε ότι δεν θα γυρνούσε!
Ή σοφία θα προσπαθούσε να προσαρμοστεί στην νέα τάξη τον πραγμάτων , από εκεί που δεν το περίμενε ο έρωτας της ο θανος θα περίμενε ένα παιδί με την μίκα την μέλλουσα γυναίκα του αδελφού του και η κολλητή της θα έφευγε μακρυά και αυτή θα έπρεπε να αντεπεξέλθει σε ολα αυτα !
O θανος θα έπρεπε να βρει το κουράγιο να αντιμετωπίσει τα προβλήματα , τον θυμωμένο αδελφό του , την απογοητευμένη γυναίκα που αγαπά και μία αναπάντεχη εγκυμοσύνη .
Ή Μίκα από την άλλη έπρεπε να διορθωσει όλο το κακό που έκανε και δεν ήξερε από που να προτοαρχιζε..όλοι καταστρέφονταν εξαετίας της .
Και τέλος ...
Ο Στεφανος ...θα έχανε για άλλη μία φορά την κοπέλα που θέλει , που αγαπάει , και δεν θα προλάβει να της το πει !
.
.-καλημέρα ! Είπε η Χριστινα κοιτώντας την σοφία επίμονα στα μάτια !
- καλημέρα , ελα πες το!
Την καταλάβαινε κατευθείαν όταν ήθελε κάτι να της πει και όταν έπαιρνε αυτό το περίεργο ύφος δεν ήταν καλό αυτό που είχε να πει .
-Σοφια, θα φύγω θα πάω να συνεχίσω της σπουδές στην αμερικη θα είμαι καλύτερα εκεί !
Είπε και έβγαλε όσο αέρα υπήρχε στα πνευμόνια της , ανησυχούσε για την αντιδραση της .
-Χμμ..το ήξερα ότι αργά ή γρήγορα θα εφευγες ..τουλάχιστον δεν θα το κάνεις κρυφά , παντον αν νομίζεις ότι αυτό θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα τότε εντάξει !
Ή σοφία δεν εννοούσε ούτε μία λέξη από αυτά που είπε , ήθελε να της φωνάξει, να της πει να μείνει , ότι θα έκανε βλακεία αν έφευγε , ότι την θέλει εδώ δίπλα της , είχε βαρεθεί να την χάνει συνέχεια και αυτό γιατί κάποιοι δεν της φέρθηκαν όπως περίμενε !
Ή Χριστινα πήγε να ετοιμάσει της βαλιτσες της , σε τέσσερις ώρες είχε πτήση ! Δεν ένιωθε έτοιμη να φύγει αλλά θα το έκανε μόνο και μόνο για να είναι μακρυά του ! Τι χαζή .
Ή σοφία θα πήγαινε την Χριστινα δύο αεροδρόμιο και μετα θα πήγαινε στο θανο να μιλήσουν , της είχε πει ότι θέλει να μιλήσουν για κάτι σοβαρό !
-είσαι σίγουρη γιαυτό που πας να κανείς ;
-απόλυτα! Απάντησε με σιγουριά η Χριστινα !
Και ψευτρα τώρα !
- θα μου λείψεις , να προσέχεις ρε χαζό εκεί στα ξένα ! Χαζό , μόλις φτάσεις να με πάρεις αμέσως εντάξει ?!
-ναι!
Αυτό ήταν την αποχαιρέτησε,περιμένε μέχρι να δει το αεροπλάνο που θα εφευγε να απογειώνεται , ήθελε να είναι σίγουρη ότι δεν ήταν ψέμα !
Πάει έφυγε πάλι.
Ήταν η ώρα να συναντήσει τον θανο .
- Συγνώμη για την καθυστέρηση μωρό μου αλλά είχα να πάω την Χριστινα στο αεροδρόμιο.
- Δεν πείρα...στο ποιο; Ρώτησε έκπληκτος
-Στο αεροδρόμιο , έφυγε ! Ήθελε να είναι μακρυά από τον Στεφανο .
- Έτσι απλά ; Και οι σπουδές της ;
-θα της συνεχίσει εκεί .
-Πάμε σήκω ! Την τράβηξε από το χέρι γρήγορα και μπήκαν στο αυτοκίνητο , έπρεπε να το πει στον Στεφανο ήταν σίγουρος ότι δεν γνώριζε τίποτα από αυτά !
- Δεν μου ειπες τι ήθελες όμως.
Είπε η σοφία.- αργότερα ! Απάντησε και έβαλε μπρος το αμάξι.
Πείτε μου αν σας άρεσε η αφηγηση 3ου πρωσοπου αλλιώς να μην την συνεχίσω και στα επόμενα κεφάλαια!
Vote and comment.
❤❤
YOU ARE READING
Both Sides
RomanceΘανος Στεφανος Σοφια Χριστίνα .... αγαπη μισος εχθρος ××× Both sides