•Xristina's prov 5
Η Σοφία ειχε φυγει απο το μπανιο εδω και ωρα και εγω με τον Στέφανο έχουνε μείνει ακομα να κοιταζομαστε.
Εχω ανοίγω το στομα μου να πω κάτι ορμάει πανω μου και με φιλάει άγρια..πολυ άγρια! Νιωθω ήδη τα χείλη μου πριζμενα αλλα δεν με νοιάζει τιποτα δεν με νοιάζει εκτος απο αυτον και το φιλι μας.
Αυτο του το φιλι ειναι διαφορετικο..ούτε αθώο ουτε γλυκο. Είναι αγριο ,είναι δυνατο ! Μονο με αυτο το φιλι μου δείχνει σε τι κατάσταση βρίσκεται..και αυτο που νιώθω ειναι οτι με θελει..με θελει οπως τον θελω !Τον θελω δικο μου , τον θελω μεσα μου! Έστω και για λιγο ! Τον θελω μονο δικο μου ! Κι ας ξερω οτι γίνει στο Ναύπλιο θα μείνει στο Ναύπλιο!
Νιωθω χαμηλά μια ενόχληση και καταλαβαίνω οτι το κλήμα εχει παραζεσταθει..συνεχίζει να με φιλαει και εκεινη την στιγμή παω να τον αγγίξω αλλα αποτομα μου αρπάζει το χερι και το κολλαει στα πλακακια του τοιχου ακριβώς δίπλα στο κεφαλι μου!
Σταματάει για λιγο και με κοιταει στα ματια! Τα ματια του αν και μαυρα απο μονα τους τωρα ειναι πιο σκουρα απο πότε! Ανοίγει παλι την βρίσει και πέφτει καυτο νερο πανω μας ..η πετσέτα μου εχει γινει μούσκεμα και απο το βαρος πέφτει με αποτελεσμα να μένω γυμνή!
Αυτος με κοιταει και χαμογελάει! Βγάζει βιαστηκα τα ρουχα του και μένει μονο με το μποξερακι..
Και συνεχίζει να χαράζει υγρα μονοπατια απο τα φιλια του πανω στο σωμα μου !Τον νιώθω. Τον νιώθω τοσο κοντα μου, με φιλαει ξανα αγρια στο στομα ..αν και για πρωτη φορα γυμνή μπροστα του δεν ντρεπομαι ! Γιατι απλα τον θελω! Δεν θα βαρεθω ποτε να το λεω !! Ειμαι σίγουρη !
Νιωθω το χερι του να κατεβαίνει χαμηλά και στην αρχη πανικοβαλλομαι αλλα με ξανα φιλαει καθησυχάζοντας με !
Αρχίζει να χαιδευει χαμηλά στην περιοχη μου και νιώθω να τον θελω ολο και πιο πολυ ! Με κρατάει ετσι ώστε να μην μπορω ουτε να φυγω ουτε να μπορω να κοιτάξω αλλου εκτός απο τα μάτια του !
Βαζει μεσα μου αποτομα δυο δάχτυλα και αναστεβαζω δυνατά! Μετα δαγκώνει δυνατά τον λοβο του αυτιού μου και μου ψιθυρίζει...
-Τι θα κάνω εγω με εσενα ? Μου λες ;
Με κανεις μερα με την μερα να σε θελω ολο και πιο πολυ !Αρχίζει να φιλαει τον λεμο μου ..με το ενα του χερι στην περιοχη μου και το αλλο στην κοιλια μου να με χαϊδεύει!
Γαμωτο γιατι να τον θελω τοσο πολυ !
Αρχιζω να βαριανασενω και αυτος συνεχίζει να με φυλάει και να τρίβει την περιοχή μου!-Χριστίνα κοριτσακι μου εισαι καλα ?
Ακουω τον πατερα μου να μου φωναζει εξω απο την πορτα μου !
<<Αμα σας καταλάβει ... :) >>
Το τελευταίο πραγμα που ηθελα τωρα πανω στο παθος μου να εμφανίζεται ο μπαμπάς μου! Θεε μου ντροπή! Σπρώχνω ελαφρά τον Στέφανο και προσπαθώ να ελέγξω την αναπνοή μου για να απαντησω στον πατερα μου !
-Μια χαρα απλα χαλαρωνα...έγινε κατι;
-οχι κοριτσι μου απλά εγω με τους υπόλοιπους φεύγουμε! Ξερεις που ειναι ο Στεφανος?
-Οχι μπαμπα! Λεω και βγαίνω να τον αντικρίσω τυλιγμένη με ενα μπουρνουζι.
<< ε βέβαια η πετσέτα εγινε μουσκεμα ! >>
-Καλα φευγω τα λεμε σε λιγο !
Λεει και φευγει απο το δωμάτιο μου !
Μολις ακούμε την πορτα του σπιτιου να κλινει βγαινει και ο Στεφανος απο το μπανιο και με κοιταει με ενα λάγνο χαμόγελο!Λιωνωωω !!
-Κατι αφήσαμε στην μέση εμείς.
Μου λεει και λύνει τον κομπο απο την ζωνη που έχει το μπουρνούζι! Μου το βγάζει και το αφήνει να πέσει κατω !Μενει να με κοιταει ημίγυμνη δαγκωνοντας παλι το κατω χείλος του με φιλάει αυτη την φορα πιο ηρεμα, η γλωσσα του διεκδικεί την δική μου και ξεκιναει ενας χορος ...χορος συναισθηματων... με σηκώνει ελαφρά! Εγω αμεσως τυλιγω τα ποδια μου γυρω απο την μεση του και με ακουμπάει ελαφρα στο κρεβάτι!
Και τοτε σκευτομαι ολα οσα ειπε η Σοφία..μήπως ειχε δίκιο? Τοσο ασχημο φενεται που ειναι ο καθηγητής μου ; και ημαστε και η δυο γυμνή πανω στο κρεβάτι μου στο Ναύπλιο?
______________________
Χευ..ωραιο ηταν ; οχι; καλα :(
VOTE AND COMMENT! :)
YOU ARE READING
Both Sides
RomanceΘανος Στεφανος Σοφια Χριστίνα .... αγαπη μισος εχθρος ××× Both sides