Part 5

1.8K 92 3
                                    

·Sofia's prov

Το τελευταίο πράγμα που ηθελα αυτο το διαστημα ηταν να μου θυμωσει η Χριστινα ...Χαχ τι λεω η Χριστίνα δεν μπορει να θυμώσει σε κανεναν ...

Ενω ειχα αφεθεί στης σκέψεις μου ακουω την Χριστίνα να μιλαει ! Αχ τι καλη φιλη που εισαι Σοφία γράψε λίγο ακομα την φιλη σου -.- .

-Το κοβω ο καθηγητης να είναι κανενας άσχημος και τα κοριτσια να μας δουλεψαν !

Η κλασική δυσπιστη και καχύποπτη Χριστίνα!

-Δεν το νομιζω ! Δεν ειναι τετοιες.

Και ενω καθομασταν σε μια σχετικα μικρή εθουσα του Πανεπιστημίου εμφανίζεται το "μαναρακι" της.

-Βρε καλος τον ! Χριστινα ...πολλα χρονια θα ζήσει! Της λεω με νόημα..;)

-Πουντος ?

-Στην πορτα; ρε εισαι ηλίθιο ;

-ΑΜΑΝ Σοφια ! Αυτο ειναι μικρό καλε..βασικα οχι πολυ !

Η ωρα στην καλλιτεχνική ομαδα περασε ομαλα ! Αν και η Χριστίνα ελιωνε που εβλεπε τον μαναρο της που πλακα πλακα ωραιος ειναι ;) αλλα εμενα μου αρεσει αλλος ...αχ ! Εμμ...τι ελεγα ?
Α ναι ..παρολο που η Χριστίνα θαύμαζε τον καθηγητή μας τον Κ.Στεφανο , την πηρε ο υπνος ! -.-

,,

Μετα απο ολοι την κουραση που τράβηξα σημερα με μια Χριστίνα να κοιμάται οπου βρίσκει (ας μην κοιμοταν στης 6 το πρωι ) σε λιγο θα ερθουν τα παιδια απο την σχολη και εχω να ξυπνήσω και την Χριστίνα που κοιμαται εδω και τέσσερις ωρες !

-Χριστινααααααααα...ουοουυουυ

-Μμμμ...

-Μουξις αγελαδα ξυπνα ρεεε...

-Ασε μεεε

-Θα ερθουν τα παιδια ...

-Χεστηκα ! ( ΟMG Χριστινα μαθε τροπους )

-Σκουπισου τοτε ! Αι ρε σήκω! Θα είναι και ο Αχιλλέας

-Τι ωρα έρχονται? Ρωταει
πανικόβλητη

-Σε μιση ωρα ! Λεω ενω γελαω που την βλεπω να τρεχει μεσα στο σπιτι πηγαίνοντας τελικα στο μπανιο !

-Σε μισωωωωω ! Μου λεει ουρλιάζοντας...

-Ειναι που δεν σου αρεσει και θέλετε να μείνετε μονο φιλοι ! Της λεω φωνάζοντας μπας και με ακουσει αφου κανει μπανιο.

-Σκασεεεε !

Και ετσι περασε μια εβδομαδα !
Μια εβδομάδα που στα μαθηματα χημειας ημουν στον κόσμο μου κοιτοντας τον Θανο ... που η Χριστίνα φέρεται παραξενα !!

,,

Σημερα εχουμε μαθημα χημειας και μετα να παμε στην καλλιτεχνική ομαδα ! Πφφ ..ολες της εργασιες εγω της κανω η ηλιθια η Χριστίνα δεν κανει απόλυτος ΤΙΠΟΤΑ απορω γιατι μπηκε σε αυτη την ομαδα ...

-Ουου..Σοφκααα που ταξιδεύεις..

-Σταματα να με λες ετσι ρε γαμωτο ..δεν μου αρεσει !

-Οοο..καποια εχει τα νευρακια της σημερα ! Μαλλον γιατι μετα απο ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ σαββατοκύριακο θα ξανα δει τον καθηγητακο της ..μωρρεε ...
Οι κλασικές βλακιες της χριστινας ! Ενταξει δεν λεω ειναι ωραιος ...πολυ ωραιος βασικα αλλα στην Χριστίνα δεν λεω τιποτα ! Με κοροϊδεύει χωρις να ξερει οτι μου αρεσει λιγο φαντασου να της το πω !! Πφφ ειναι τοσο ....εχει ενα χαμογελο
Γαμωτο Σοφια συγκεντρώσου.

-Σοφία..hello.κοριτσια το Σοφακι μας μαλλον ερωτεύτηκε!

-Σταματα να λες βλακιες και παμε στην αίθουσα για μαθημα !

-Ναι και τι μαθημα ! Ειπε με μια και καλα σεξι φωνη για να μου δειξει οτι κατι υποψιαζεται.

Guys ξερω ηταν λιγο βαρετο και μικρο σχετικα με τα αλλα ομως κατι θα κανω σχετικα με θανο και σοφια στην συνεχεια ! Αν θελεται πατήστε το αστερακι (πως τα λεω ετσι -.) Και σχολιαστε και γενικα πείτε μου την γνωμη σας !
Ευχαριστώ παρα πολυ πραγματικά τα ατομα που διαβάζουν την ιστορια ..τα λεμε στο επομενο ;) ❤❤❤

By: mi_amore22

Both SidesWhere stories live. Discover now