Part 18

1K 68 5
                                    


-Ο αδελφός μου σε έναν μήνα από τώρα παντρεύεται .

Αποκαλείται. Ήθελε να ουρλιαξει . αυτός ο Στέφανος που τον συμπαθούσε κιόλας κοροϊδεύει τόσο καιρό την φίλη της , όχι πάλι θεέ μου , δεν ήθελε να δει πάλι την φίλη της στα πατώματα για έναν άντρα ,για έναν ασήμαντο.

-ποια; πως την λένε ; Ρώτησε η Σοφια και το βλέμμα της είχε γίνει αργιο ,δεν θα επέτρεπε να κοροϊδεύουν έτσι την φίλη της .

-Ο μα τι σημασία έχει ,κρατά την μακρυά του ,σε παρακαλώ! την ικέτευσε.

-δεν το κανείς για την φίλη μου αλλά γιατι δεν θες να χαλάσει ο παλιό γάμος του αδελφού σου.

-δεν με νοιάζει ο γάμος του αδελφού μου άλλωστε μια σκυλα παντρεύεται ,εγώ την φιλη σου σκέφτομαι, είναι νέα ακόμα γιατί να πληγωθεί για έναν άχρηστο;

Λέει και απλώνει τα χέρια του πάνω στα δικά της .

-Είναι σκυλα όπως λες γιατί την παντρεύεται;

-δεν Μπορώ να σου πω . της απάντησε και έσκυψε το κεφάλι του .

-πολύ καλά τότε. Πες μου το όνομα της .

-Μίκα Αθανασίου. Σε παρακαλώ μην κανείς καμία τρέλα και πας να της μιλησεις .

-δεν είχα σκοπό ,δεν θα γίνω και κατινα ,αρκετά είπαμε εγώ φεύγω .
ειπε και σηκώθηκε όρθια ετοιμάζοντας να φύγει.

-Σοφια έλα κάτσε κάτω να μιλήσουμε .

-είπαμε ότι ειχαμε να πούμε ,εγώ θα κρατήσω την φιλη μου μακρυά του αλλά μάζεψε τον ξεφτηλα τον αδελφό σου .

-Δεν σου επιτρέπω, μιλά καλύτερα.

-Δεν σου ζήτησα την αδια Σταυρού ,αι παραταμας . κρατά μακρυά τον αδελφό σου .

-σοφία θέλω να σου μιλήσω για μας λίγο.

-τι θες να πούμε για μας; Και δεν έχει μας. εγώ φεύγω βαρεθηκα της ανοησίες σου.

Την ίδια στιγμή .

Ή Χριστίνα είχε πει ψέματά στην Σοφια ότι πάει γυμναστήριο ,το προηγούμενο βράδυ είχε τηλεφωνήσει στο Στέφανο αλλά δεν της απάντησε έτσι σήμερα αυτός της ζήτησε να βρεθούνε, θεώρησε οτι ήταν καλύτερο να μην ξέρει κάνει ,πολύ καλύτερο, αυτό το ξαφνικό ενδιαφέρον της Σοφια δεν της άρεσε και άρχισε ή υπόθεση να μυρίζει μπαρούτι .

-Βγηκες τελικά με εκείνη την Ναντια? τον ρωτάει ή χριστινα και τον κοιτάει έντονα στα ματια.

-όχι. Απάντησε μονολεκτικά αλλά συνέχισε να την κοιτάει.

-μμ..γιατί? Τον ρώτησε και τον κοίταξε όλο ευθυμία.

-δεν είχα σκοπό να βγω μαζί της, απλα ήθελα να δω την αντίδραση σου.

-Γιατί δεν μου απάντησες χθες ; Ρώτησε περίεργη ή Χριστίνα Θέλοντας να αλλάξει θέμα.

-είχα δουλειά . της απάντησε απότομα αλλά προσπάθησε να φανεί ανετος και της χάρισε ένα χαμόγελο.

Αυτό είναι το πρωτο κομματι το δεύτερο είναι στο επόμενο τα ανεβάσω σε 2γτ θα έβγαινε πολύ μεγαλο και επίσης σε αυτό έβαλα πιο πολύ διάλογο ενω στο άλλο λιγότερο... στο επόμενο ερωτικη σκηνή.. φιλάκια: * ❤❤
✘→✘

Both SidesWhere stories live. Discover now