Sofia's P.R.O.V
-Νυσταααααζωωωωω..... Γκρινιαξα με βραχνιασμενη φωνή
- Έλα ρεεε! Εγώ ήθελα να κοιμηθώ!! Τώρα που έχουμε Σταυρου;;; είπε με μια τσιριχτη φωνή της ...
-Ποιον απ' τους δύο έχουμε? Τον καλλιτέχνη ή τον χημικό;
-Τον χημικό... μουρμουρισε ή Χριστίνα.
Οχ....τελεια....- Αμα κοιμηθεις εσύ στο μάθημά του εμένα ποιός θα με ξύπνησει; Ε;
-Απλουστατα δεν θα κοιμηθείς. Και άμα είχες κάνει τις δικές σού εργασιες δεν θα μου χρειάζοταν να ξενυχτισω για να σου τις γράψω. Ειπα και χασμουρηθηκα.
-Κααααλα..Κοιμησου εσύ τότε..
Έτσι λοιπόν μπήκαμε στο μεγάλο εργαστιριο χημείας και κατσαμε πίσω πίσω για μη φαινομαστε.
-Αχ δεν καταλαβαίνω τίποτα . Σοφία ? Σοφία ξυπνά ..
-Πο ρε κοπέλα μου τι σε ενοχλώ δηλαδή όταν κοιμόσουν εσύ σου έλεγα τίποτα ??
Από τα νεύρα μου δεν έλεγχα τον τόνο της φωνής μου ..και ναι μαντέψτε με άκουσαν ΟΛΟΙ ! Θέλω να πεθάνω .
Η Χριστίνα είχε μείνει να με κοιτάει και δεν μιλούσε . Θα την σκοτώσω. Ψυχραιμία Σοφία ,ψυχραιμία !-Στεργιου έχεις κάτι κοπέλα μου ?
Αχ παψε και εσύ τα νεύρα μου έχεις σπάσει από την μέρα που σε γνώρισα δεν φτάνει που ασχολούμαι με το μάθημα σου ...ομορφε, ηλιθιε ερωτευσημε καθηγητακο μου ...
-όχι είμαι μια χαρά !
-Το είδαμε όλοι ! Μάλλον πρέπει να μάθεις να ελέγχεις τα νεύρα σου !
Κάποιος να του πει να σκάσει θα τον σκοτώσω το ορκίζομαι !
Δεν μίλησα και συνέχισε το μάθημα του κανονικά ..πως μπορεί να είναι τόσο τέλειος ρε γαμωτο ! Κοίτα τα όμορφα του ματάκια.αχχ
-Σοφία ..Σοφία που ταξιδεύεις ΠΑΛΙ ?
-Έλα τι έγινε ?
-Αχ..θεε μου -.- τελείωσε το μάθημα σήκω.
Επιτέλους θα κάναμε μάθημα με τον Στέφανο δηλαδή τον ..αχ νομίζω πως καταλαβατε τελος παντον ..ο άνθρωπος είναι πολύ αστείος και γενικά το μάθημα του είναι τέλειο ..Καλά όχι σαν του Θάνου αλλά εντάξει Η Χριστίνα υποκρίνεται την αδιάφορη και ας έγινε Βοηθός του Στέφανου ...χαρης εμένα φυσικά ..αν δεν έκανα εγώ της ασκήσεις της τώρα θα την είχε διώξει !
YOU ARE READING
Both Sides
RomanceΘανος Στεφανος Σοφια Χριστίνα .... αγαπη μισος εχθρος ××× Both sides