-Αγάπη μου να σε ρωτησω κάτι ;
Αναφέρομαι στην Μίκα !-ναι μωρό μου ότι θες ! Λέει χαλαρή η μουλαρα τρώγοντας. Πως κρατιέμαι και δεν την σαπιζω στο ξύλο μόνο εγώ ξέρω ..ή πουτανα και με τον αδελφό μου ρε γαμω το ..
-αφού εμείς έχουμε να κάνουμε κάτι 3μηνες πως σκατά είσαι έγκυος στον 2ο μήνα ; Ε αγάπη μου ;
Είχε μείνει να με κοιτάει με τα γλυκά στο στόμα της , γύρισε αργά το κεφάλι της και κοίταξε τον θανο , αμέσως μετά με κοίταξε εμένα και πήρε το λόγο να μιλήσει :
- Στεφανε τι λες ; Είπε προσπαθώντας να καταπιεί αυτά που μασουσε πριν την διακοψω!
Στον λαιμό να σου κάτσουν.
Ήπια μία γουλια από το ουίσκι που είχα βάλει προ λίγο και την κοιταω με ένα ειρωνικό ύφακι .
Κρατήσου Στεφανε και μην κάνεις φόνο.
-Ω..έλα τώρα βρε αγάπη μου η ερώτηση ήταν πολύ απλή απάντησε μου !
Πήγα και εκατσα δίπλα της στον καναπέ ! Για να δω τι θα πεις μίκα τώρα.
-Ξέρεις ! Με κοιτάει συστημένη.
Χαμογελαω και της απανταω αμέσως.
-Προφανώς, λοιπόν καλέ μου αδελφουλη φροντησε να το μάθει η σοφία από σένα και όχι απο κάποιον ξένο θα πονέσει η κοπέλα και δεν αξίζει , όσο για σένα μίκα κόψε τον λαιμο σου δεν με νοιάζει , ο γάμος εννοείται ότι αναβάλλεται ! Φεύγω τώρα γιατί έχω μία δουλιτσα . Κάντε μου την χάρη όταν γυρίσω να μην είστε εδώ .
Έφυγα γρήγορα να πω την αλήθεια στην Χριστινα αφήνοντας τους σαστισμενους. Δεν με νοιάζει κανείς τους θέλω απλά να το πω στην Χριστινα να δει ότι δεν ήμουν ψεύτης απέναντι της , ότι όσα έλεγα τα εννοούσα !
**τέλος φλασμπακ
Όμως για κάποιο λόγο δεν της είπα τίποτα , θα το μάθει και θα 'ρθει να με βρει η ίδια , το ξέρω !
Την ίδια στιγμή στο σπίτι της χριστινας και της σοφίας !
-Ήρθε εδώ να μου πει τι; Ότι δήθεν με αγαπάει και με θέλει ; Ο γελοίος που πιστεύει ότι θα συνεχίσουμε ενώ αυτός παντρεύεται , ας γελασω . είπα και άρχισα να κλαίω στην αγκαλιά της σοφίας .
- Δεν ξέρω βρε κοριτσάκι μου αλλά δεν νομιζω να ήρθε έτσι απλά για αυτό , κάτι ήθελε να σου πει Χριστινα γιατί δεν τον άφησες βρε κουκλα μου ;
- Γιατί δεν θέλω, καλά τον υποστηρίζεις κιόλας ; Υποτίθεται δική μου φίλη είσαι !
Ωραία τώρα έχω και την σοφία που υποστηρίζει αυτόν τον γελοίο.
- Ναι Χριστινα φίλη σου είμαι αλλά δεν μπορώ να σου λέω ότι πάντα έχεις δίκιο και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν έχεις δίκιο .
- Α ναι ; Γιατί;
Έχουμε σηκωθεί και οι δύο όρθιες και φωναζουμε σαν τρελές από τα νεύρα μαέφυγα - Γιατί ενώ θα έπρεπε να σκέφτεσαι με την λογική και να κάτσεις να τον ακούσεις προτιμησες τον εγωισμό και τον θυμό.
- Ετσι είμαι εγώ τι να κάνουμε τώρα !
- Ο εγωισμος Χριστινα δεν ήταν ποτέ καλό πράγμα...έχεις άδικο και το ξέρεις , μην είσαι τόσο πεισματάρα ρε γαμωτο.
-Είναι αργά ..καλύτερα να πάμε για ύπνο !
Είπα και απλά έφυγα στο δωμάτιο μου, εγωισμος λέει.
Δεν είναι εγωισμος , απογοήτευση είναι , δεν περίμενα και από αυτόν ψέματα και κοροϊδία αλλά τελικά είμαι πολύ ηλίθια που πίστεψα σε κάτι τέτοιο , νόμιζα ότι ένιωθε πράγματα για μένα αλλά ήταν όλα στο μυαλό μου. Θα τον ξεχάσω και θα προχωρήσω!Τι λέτε να εννοεί η Χριστινα όταν λέει ''θα προχωρήσω " ;
Ο θανος ποτέ θα το πει στην σοφία και ποια ξ αντίδραση της ;
Ο καημενος ο στεφανος τι λέτε να κάνει;
Χιχιχι..τα λέμε την επόμενη εβδομάδα :)😉❤
Vote and comment !/
Thanks ;)
YOU ARE READING
Both Sides
RomanceΘανος Στεφανος Σοφια Χριστίνα .... αγαπη μισος εχθρος ××× Both sides