·Xristin's prov
Η Σοφία εχει φυγει απο την σχολή περίπου 1 ωρα και εγω εδω και μια ωρα τσακώνομαι με τον καθηγητη ! Ποοο τοσο σεξι οταν νευριάζει!
Καλα ο άνθρωπος είναι για δέσιμο! Θελει να μου βαλει αγγελουδακια και νεράιδες στο πρωτο θεατρικο της σχολής και στο δευτερο να διαβάζουμε Καβάφη!
Ε οχι νεραιδες και αγγελουδια και μετα Καβάφη? Ας βαλουμε και τον Μάικ τον φασολακη !-.-
Και να τσακωνόμαστε να του λεω οτι το ενα δεν ταιριάζει με το αλλο και να επιμένει! Να του φερεις τα λόγια του θεατρικού στο κεφαλι !-Δεν ταιριάζουν μεταξύ τους σας λέω!
-Δεν πειράζει! Πρωτα θα δεις τα αποτελέσματα και μετα μπορεις να μιλησεις !
-Γιατι τωρα ας πουμε δεν μπορω να μιλήσω! Αχ δεν ταιριάζουν !
-Και τι ξερεις απο τέχνη εσυ? Ακομα και της ασκήσεις σου η σοφια της κανει !
-Α ωραια αφού δεν ξερω από τεχνη παρε για βοηθώ την Σοφια και αι πνιξου !
Πήρα τα πράγματα μου και άρχισα να τρέχω! Τον ακουγα απο πισω να με φωνάζει! Σιγα μην σταματήσω κιολας για τον ηλίθιο! Ευτυχώς μεσα στην πόλη με εχασε και έτσι γυρισα σπίτι!
Οταν εφτασα στο σπιτι ειχα τοσα πολλά νευρα ! Η Σοφία προσπαθουσε να καταλάβει τι συμβαίνει της ειπα περιληπτικά τι εγινε και μετα πηγα να ηρεμησω !
Εχει γενέθλια σημερα η Κατερίνα και ετσι θα βγουμε αργα το βραδυ να το γιορτάσουμε! Αν και ακομα εχω νεύρα με τον Στεφανο θα προσπαθήσω να ξεχαστώ και να μην χαλασω την βραδια μου .
Φορεσα ενα μαυρο κολλητο φορεμα , με τετραγωνικο και βάθη ντεκολτε και της μαυρες μου γοβες ! Βαφτηκα και ισιωσα τα ξανθα μου μαλλια ! Το αποτέλεσμα ηταν καλο ! Η Σοφία φορεσε να κοκκινο κοκτειλ φορεμα εκανα τα μαλλια της ισια αλλα όχι καρφί και την εβαψα. Θεα η Σοφια μας.
Μετα απο λιγη ωρα ημασταν ήδη μεσα στο μαγαζι και πιναμε! Κάποια στιγμή ειδα την Κατερίνα και την σοφια να μιλανε και να κοιτάνε εμένα! "Relax κοριτσια δεν θα μεθυσω " μονολόγησα με τον εαυτο μου!
Και τοτε τον ειδα ! Ο στέφανος στο ιδιο κλάμπ με εμενα και με μια πατσαβούρα δίπλα του ! Τα νευρα μου, τώρα οντος θα πιώ! Μετα απο αρκετο ποτο τους κοιτούσα συνέχεια..λες να είναι παντρεμένοι ; μπααα αν φορουσε βερα θα το εβλεπα κατευθείαν!
Τον εβλεπα τοσο άνετο,τοσο χαλαρο . Ειναι πολυ πιο νεος και ομορφος ! Καποια στιγμή γυρισε και κοίταξε προς το τραπέζι που καθομασταν . Οχ όχι με ειδε; ΜΕ ΕΙΔΕ . Οσε ηλιθια !ειπα και αυτομουτζοθηκα.
Με ειδε και γελασε ! Μην γελας γιατι θα φας κανενα σφυνοποτυρο στο κεφάλι! Ηλίθιε!
YOU ARE READING
Both Sides
RomanceΘανος Στεφανος Σοφια Χριστίνα .... αγαπη μισος εχθρος ××× Both sides