Part 17

1K 74 8
                                    

Ή Σοφια ξύπνησε το επόμενο πρωί με έναν τρομερό πονοκέφαλο, δεν ήξερε ούτε που ήταν ούτε με ποιον,κοίταξε γύρω της , σηκώθηκε από το κρεβάτι και άρχισε να ψάχνει το φόρεμα της μόλις το βρήκε το φορεσε βιαστικά,αμέσως μετά βρήκε το τσαντακι και της γοβες της πέρνοντας τες στο χέρι , βγήκε από το δωμάτιο έτοιμη να φύγει αλλά μια φωνη την σταματησε..η δικιά του φωνή .

-Φεύγεις σαν την κλέφτρα; ,ούτε ένα καλημέρα; Τστσ ε ντροπή.

Γύρισε να κοιτάξει τον άντρα που της μιλούσε και έμεινα με το στόμα ανοιχτό , ήταν ο Θάνος ,δεν θυμόταν τι είχε γίνει χθες και αυτο την τρόμαζε περισσότερο.

-Εε..καλημέρα ,συγνώμη που θα εφευγα έτσι αλλά..

-αλλά έχεις συνηθίσει να φεύγεις από τα ξένα σπίτια έτσι ;

Ή Σοφια προσπάθησε να το πάρει σαν αστείο αν και ο τόνος και το ύφος στην χροιά της φωνής του πρόδιδε ειρωνία,γέλασε στην αρχή και μετά προσπάθησε να του απαντησει αλλά αυτός την διέκοψε,

-Είπα κάτι αστείο ;

-Όχι, τέλος παντον συγνώμη για την αναστάτωση και δεν ξέρω τι έγινε χθες αλλά ότι είπα και ότι έκανα μην το παρεξηγησεις ήμουν μεθυσμένη .

Ο Θάνος γέλασε μαζί της ,η Σοφια ήταν έξυπνη και αυτός το ήξερε άλλωστε μαθήτρια του ήταν ήξερε ποση ευστροφία διέθετε και του φάνηκε γέλιο μια έξυπνη κοπέλα σαν εκείνη να λέει τόσο χαζές δικαιολογίες , "μεθυσμενη" λέει .

-Καλά μικρή ,θα καθίσεις τουλαχιστον να πιείς έναν καφέ μαζί μου ή βιαζεσαι ; Την ρώτησε και της χαμογέλασε γλυκά .

Και γλυκουλης και ηλίθιος. Σκέφτηκε ή Σοφια μόλις τον είδε να χαμογελάει. Στην αρχή σκέφτηκε να του κάνει το χατίρι αλλά δεν ήθελε παραπάνω μπελάδες .

-Όχι ευχαριστώ αλλά καλύτερα να πηγαίνω.

-θες να σε παω εγώ σπίτι σου ;
Τι ειπες μόλις ηλιθιε ,γιατί να την πας σπίτι της ,πόδια έχει ας πάει μόνη της. Μάλωνε ο Θάνος με τον εαυτό του ,την σοφία την είχε συμπαθήσει από την πρώτη στιγμή που την είδε ,τότε που έπεσε πάνω της εκεί σε μια γειτονιά ,σε ένα περίπτερο ..καθόλου ρομαντικό σκέφτηκε .

Ο Θάνος οδηγούσε για αρκετή ώρα άλλωστε σχεδόν όλοι οι δρόμοι της Θεσσαλονίκης είναι γεμάτοι με φανάρια ,ο Θάνος εμενε μακρυά από το κέντρο ,ήθελε ησυχία ,δεν του άρεσε η βαβούρα της πόλης , σε αντίθεση με τον αδελφό του τον Στέφανο. Ναι ήταν αδέλφια ,πολύ διαφορετικοι μεταξύ τους ,ο Θάνος πικροχολος όπως τον έλεγαν και ο Στέφανος το παιδί που κάνει παρέα με όλους και όλες τον θέλουν , όχι ότι ο Θάνος δεν είχε της κατακτήσεις του αλλά ήταν διαφορετικός ,είχε άλλη τακτική , ο Στέφανος ήταν κυνηγός ο Θάνος όμως έκανε με τον τρόπο του την γυναίκα που θέλει να τον κυνηγάει, αν δεν ήταν σίγουρος δεν έκανε κίνηση , σε αντίθεση με τον Στέφανο που όταν ήθελε κάτι το επερνε με το έτσι θελω,διαφορετικοί χαρακτήρες , σαν της δύο πλευρές του νομιζματος .

Both SidesWhere stories live. Discover now