Stěhování

14.1K 624 80
                                    

Z POHLEDU EDWARDA:
"Edwarde, máš všechno sbalené?" slyším zezdola. "Snad ano!" zakřičím. Forks. Co to je proboha za město? Ani není na mapě. Počet obyvatel kolem 3000. To není moc. Proč se tam vůbec stěhujeme? Aha no jo vlastně - Carlisle dostal novou nabídku na práci. "Áááá!!!" "Emmete, vždyť mě zničíš účes!" křičí Rose. Někdy nechápu jak si mohla najít někoho jako je Emmet. Vždyť ona nemá vůbec smysl pro humor a Emmet naopak hrozný. A pak je tu ještě Alice - má sestřička. Ta si zase našla Jaspera. Ten kluk se mi líbí. Je takový odvážný. Byl adoptovaný, takže nikdy nepoznal svojí pravou rodinu. Kdyby si sestry nenašly obě dvě přítele s kterým by žili, tak jsem tu teď s nimi sám a musel bych poslouchat hádky o tom kdo je krásnější. Ale stejně. Když se kouknete na Jaspera, vypadá to, jako by vám něco tajil. Pořád tak vypadá. No nic. Esmé už určitě řádí-to je moje strachující matka. Já jsem v rodině jediný kdo nemá partnera. Ale nevadí mi to. Nastoupil jsem do auta a rozloučil se s naším domem-místem kde jsem vyrůstal. Jeli jsme několik hodin. Díval jsem se z okna jak se počasí pomalu zhoršuje. Najednou Carlisle promluvil: "Vím že je to pro vás těžké, opustit domov který milujete. Město nám tak blízké. Ale nebojte se. Brzy poznáme nový domov který si taky brzy oblíbíte. A nová škola, noví studenti, nový kamarádi, nový začátek. Hlavně buďte odvážní." "Ok." řekli jsme všichni najednou. Najednou vidíme příjezdovou ceduli s nápisem FORKS. "Zapomněl jsem vám říct že tu skoro pořád prší a je tu hnusné počasí." řekl Carlisle. Néé! V duchu jsem si zaklel. Přijeli jsme do nového domu, celkem velkého a dobře vybaveného. Na cestě už stáli stěhováci. Koukali na naše auta které jsme si sem nechali dovézt. No jo Carlisle je výborně vzdělaný doktor a Esmé právnička. Máme trochu víc peněz no. Aaa. Můj miláček. Moje Volvo. Hned jsem se s ním přivítal. Řekl jsem rodičům že si to tu trochu prohlídnu a že jsem do večeře zpátky a potom si vybalím. Souhlasili. A tak jsem vyjel.

STMÍVÁNÍ-naopakKde žijí příběhy. Začni objevovat