Chytil jsem jí za ruku, chladnou, a to jí přinutilo se na mě podívat.
"Co se děje?" zeptá se.
"Proč jsi včera tak rychle odešla?"Z POHLEDU BELLY:
"Proč jsi včera tak rychle odešla?"
Tak, a je to tady. Budu mu muset nějak říct, že mu nechci ublížit, ale to by si o mě myslel, že jsem blázen. Musím mu tedy, nějak hrozně říci, že o něj nestojím.Ale už jen při pomyšlení na to, se mi chce brečet. Jenže já brečet bohužel neumím.
Teď se musím odhodlat k tomu, mu to říct. Jinak si budu vyčítat, že si něco způsobil, jen mojí vinou.Dokazuje to i ta autonehoda."J-já... nech mě být, Edwarde." spíše jsem to šeptla, než rozkázala.
"Co-cože?" je zmatený.
"Říkám ti nech mě na pokoji." řeknu v klidu.
"A-ale proč?" ptá se. Dobrá otázka.
Zůstanu na něj kameně, bez emoce hledět."Protože... nehodíme se k sobě.Nechci tě."
Lži mi jdou celkem dobře, ale svědomí mi asi za chvíli rupne. Je mi na nic.
"To neříkej" stojí si za svým Edward.
"Edwarde, "vyslovila jsem to s důrazem "nechci tě." zopakovala jsem.Ale jak jsem se na něj podívala, něco ve mě rázem změklo.
Kdybyste viděli jeho zničený výraz, ublížený a nechápavý, napokraji slz... jsem sice upír. Ale mám city, nejsem necitelná."Mohli bychom zůstat přátelé" navrhnu.
On jakoby na chvilku dostal naději, ale potom nasadil naštvaný výraz."Cože?!" "Ty mi řekneš že mě nechceš a že se k sobě nehodíme a podobně a teď si jako v klidu vyslovíš jestli nebudeme přátelé?!!"
"Jo..." nechápu ho.
"Tak hele, právě si mi zlomila srdce. Už od první chvíle, kdy jsem tě spatřil, jsem věděl, že chci být s tebou. Ty ty tvoje nádherné oči, povaha... máš i nějaké zvláštnosti a to je na tobě vyjímečné. Máš oči, které ti mění barvu podle nálady, jsi studená, nechodíš moc na slunce, nikdy jsem tě pořádně neviděl jíst a pít, zdá se mi, že nikdy nejsi moc unavená, běháš rychle jak vítr, máš neuvěřitelnou sílu a jsi krásná..."Já jsem nemohla mluvit. Doslova. Takovouhle krásnou věc mi ještě nikdo neřekl. Kdyby tohle nebyl rozchod...
"Já se tě ale nechci jen tak vzdávat."
"Já mám takový divný pocit..."
"Já možná vím co jseš a proč mě nechceš"Tak teď jsem zpozornila. On to ví???
"Jsi jen bezcitná mrcha a to je všechno!"
Tak tohle zabolelo. Fakt, přísahám vám, že se mi teď uprostřed těla něco zlomilo a rozbilo. Já si nevymýšlím!!!
Mám chuť se mu omluvit, obejmout ho, dát mu pusu, stát se jeho přítelkyní...
Ale jsem upír. A tohle je můj osud.Potom se otočil, naposledy se na mě podíval, a svižným krokem ode mě odcházel. Já jsem zůstala na místě, a nemohla se hnout. Tohle nepřežiju.
Z POHLEDU EDWARDA:
Byl jsem naštvaný a zlomený zároveň.
Copak jsem si tohle zasloužil?
Já, ten hodný Edward co nikomu neublížil...
To si nezasloužím!!!Vyběhl jsem ze školy a bylo mi úplně u někde, že je ještě vyučování.
Víte, nemyslete si o mně, že jsem nějaký slušňák! Jen tady nechci řvát sprostě ve škole, venku klidně. Rodiče by mě totiž zabili. Nekecám. Venku to nezjistí.(VAROVÁNÍ: Pokud tohle ČTE nějaký SLUŠŇÁK, tak ať to přežije a nezemře...)
Vešel jsem do lesa. Okamžitě jsem začal hlavou mlátit do stromu.
"Kurva proč já?!" neovládl jsem se.
Sakra, sakra, sakra...Po dlouhém nadávání (:D) jsem si něco uvědomil.
Že jsem naprostý idiot! Neva.
Ale na něco jsem si vzpoměl.
Ten den, co jsem měl autonehodu, jsem ještě předtím jel do knihovny.Nevzpomínám si přesně na jakou knihu,
ale můžu to tam zkusit.
Vím stoprocentně, že Isabella Swanová, NENÍ člověk. Ona je... něco jiného.A já musím zjistit co.
A to se mi povede jenom tak, že se vydám do té knihovny a pokusím si vzpomenout, jak se ta kniha jmenovala.
Možná by mi pomohla historie v mém notebooku.Vím že jsem to na něm hledal, a tam mi vyjel název knihy, která je k dostání právě v té knihovně, v Port Angeles.
Já zjistím jak se jmenuje.
Já zjistím co je Bella!
Já zjistím proč mě nechce!!
Já se jen tak nevzdám!!!
------------------------------
Ahoj všichni! Dnešní díl je už dneska, protože minulý týden byl jenom jeden.
Doufám, že se vám líbil a děkuju moc za votes a komenty! Jste úžasní...Tahle kapitola je trochu kratší, ale za to je velmi důležitá.
Pokud by vám vadilo, že jsem tam napsala pár sprostých slovíček, stačí napsat. ;)Vyhovím vám! :D Zatím se mějte a čau!
Ananashka :3
ČTEŠ
STMÍVÁNÍ-naopak
FanficUrčitě znáte všichni Stmívání a kdo ne, tak si ho určitě pusťte. Tohle je obrácená verze, což znamená, že Bella je upír a Edward člověk. A nebude to to samé, takže se nemusíte bát že tam bude jenom tahle změna. Doufám že se bude líbit, dám si na tom...