Z POHLEDU BELLY:
Celou noc jsem myslela na dnešek.
Dnes je velký den, psychicky se na něj připravuji už celý víkend.Jacob vstal časně ráno, v rychlosti se nasnídal- já jen přihlížela -a převlékli jsme se. Včera večer jsem stihla jít ještě lovit, abych nabrala novou sílu a uhasila hlad.
Nesmím být hladová. A nesmím být slabá.
..."Víš jistě, že víš kam jdeme?" Zeptám se pro jistotu Jaka, nevypadá zrovna že by se tu vyznal. Ještě že máme mapu.
"To víš že jo. Neboj, Bello." Mrkne na mě a já jen protočím očima. Ušklíbne se a zabočí prudce doleva, někam na opuštěné místo."Tohle nevypadá moc slibně." Poznamenám. On mi neodpoví a zamíří k jedné, ze zdejších budov. Povzdechnu si a vykročím za ním. Přece má jen 'plán'.
Hlasitě zaklepe a uslyšíme dupot. Zřejmě někdo schází po schodech dolů.
"Jacobe!" Někdo vřískne. Nějaká holka se mu vrhne kolem krku, mohlo by jí být tak 15. "Už jsme mysleli že se nikdy neukážeš." Posmutní.
"To bych vám neudělal." Usměje se Jake.
"Anno, tohle je Bella. Bello, Anna." Představí nás Jacob. Podáme si ruce s tichým "Těší mě," a podívám se na Jacoba tázavým pohledem.
"To je moje mladší sestra."
"Aha," chápavě přikývnu.Abych vás seznámila. Jacob řekl, že bychom mohli vytvořit nějakou menší skupinku, která by vnikla Am do domu.
Sami tam jít nemůžeme, to je sebevražda.Když se seznámím se všemi členy jeho rodiny- s matkou Kristen, otce Tobiase, sestrou Annou a Christinou -tak se s Jakem přesuneme do jeho pokoje.
"Jacobe, kde máš všechny ty lidi, co chceš mít v té tvé 'skupince'?" Už mě to pomalu přestává bavit."Všem jsem jim napsal, aby přišli dnes večer, kolem osmé. Musíme se domluvit, co za to chtějí, jak to uděláme a tak. Musíme si hlavně pořádně promyslet, než něco uděláme." Podívá se mi do očí.
"Fajn, kolik je hodin?" Zeptám se.
"13:00."
"Tak to máme ještě spoustu času." Poznamenám. On přikývne a řekne: "Můžeme ho nějak využít. Co kdybychom někam šli?" Navrhne.
"Dobře." Zdá se mi to jako dobrý nápad."Třeba tamhle na ten kopec? Třeba tam budeš mít nějaké zvíře"- mrkne na mě- "a já tam udělám piknik. A asi jen pro sebe."
"Jo, to je skvělý Jaku! A stihneme i západ slunce!" Raduju se. "Souhlasím." Dopovím.
...Jacob měl pravdu. Náramně si to užíváme.
Už jsem si chytla jednu srnu a zajíce.
Sice byl nechutnej, ale za to tučnej.
Srna ušla. Jake měl samé dortíky, chlebíčky, pizzu, chipsy a samé jiný hnusy.
Nechápu, jak to může někdo jíst. (Sorry :D)Sedla jsem si k němu na deku, byla jsem najedená a bylo mi dobře.
Jake snědl všechno co tu měl. Proč nepřibírá, když tolik jí? Zakroutím hlavou.
Opřu si o něj a zírám jak slunce zapadá za kopec. Vzpomínám si, když jsem byla malá, jak jsem si myslela, že už se slunce nikdy nevrátí, když zapadne. Vždycky mi bylo smutno. Pousměji se nad tím."Na co myslíš?" Zeptá se Jake.
"Na to, jak jsem byla malá." Odpovím.
"Joo, to byli časy." Usměje se.Nebe se zalije oranžovou barvou a já mám pocit, jako by mi nic nechybělo.
Vím, je to ode mě hnusné. Právě člověk, kterého miluji z celého srdce- doufám -je někde v nějaké cele v nebezpečí, s psychopatickou ex-přítelkyní.
Měla bych brečet, křičet, zhroutit se, ale místo sedím tu, a dívám se na západ slunce s člověkem, který mi poslední dobou přirostl hodně k srdci. Na chvíli zavřu oči.Potom se odtáhnu, narovnám se a prohrábnu si vlasy.
"Měli bychom jít," řeknu.
Podívám se na něj. Otočím se tak, abych byla naproti němu. Pohlédnu mu do očí.
On mě taky. Nemá je jako Edward, má je pronikavě modré. Jako oceán.A pak se to stane.
Začne se ke mně pomalu přibližovat, celou dobu se mi dívá do očí.
Nevím co to do mě vjelo, nezatrhnu to, ani se nehnu. Sedím jako přikovaná.
Chytne mě za mé ztvrdlé ruce a pomalu přiloží své rty na ty mé.
----------------Ahoj! Takže jsem přidala část dnes na Silvestra, abych Vám udělala radost. :)))
Není nějak extra dlouhá, ale snad Vám udělá radost ❤ Příští část bude i z pohledu Edwarda ;) :* ^^
Upřímně- máte radši Jacoba nebo Edwarda? ❤❤❤Přeji Vám hodně štěstí a úspěchů do nového roku 2016, dejte si nějaké předsevzetí, které splníte ;) ^^
So... páčko a neopijte se! ♡♡♡
Ananashka <3 <3 <3
ČTEŠ
STMÍVÁNÍ-naopak
FanficUrčitě znáte všichni Stmívání a kdo ne, tak si ho určitě pusťte. Tohle je obrácená verze, což znamená, že Bella je upír a Edward člověk. A nebude to to samé, takže se nemusíte bát že tam bude jenom tahle změna. Doufám že se bude líbit, dám si na tom...