Evet evliliğe bir adım daha attık biz !
O kadar heyecanlıydım ki anlatamam sizlere, papatyamın annesiyle annemle tanıştık. Annemin elini öptüm oturduk tanıştık muhabbetler birbirimizi sanki yıllarca görmüşüz sanki öyle sıcak kanlıydık ki şükürler olsun.. Beni oğlu gibi sevmiş bende onu annem gibi sevdim onu, anne dedim o emanetim gözün arkada kalmasın o benim namusum öyle mutlu oldu ki gözlerinden okuyordum bunları, papatya öyle güzel bakıyordu ki bu anlarda dalıp gitti bana bakarak arada gözlerine bakıyordum kekelemeye başlıyordum kaçırıyordum bakışlarımı beni benden alan o güzel gözlerinden..
Şükürler olsun artık emanetimin annesi beni tanıyor oğlu biliyor bu çok güzel bi duygu Rabbim herkese nasip eder inşaAllah.
Papatyam sevdiğim sabah güneşim seninle öyle mutluyum ki;
Sabahları uyanır uyanmaz telefona sarılmak mesajlarını okumak sabaha heyecanla uyanmak seninle hayallere dalmak seninle gelecek planları yapmak aaah öyle güzel ki..
Sen ahirim senn..
Dualarımın baş rölündeki,
Sen sevdam sen,
Kalbimin ritmini değiştiren..
Sen canına yandığım,
İlk günden itibaren yüzümün tebessümünün eksik olmayışını sağlayan.Sen iyi ki varsın Şükürler olsun seni verene, senden sonra her şarkı türkü bana ayrı bir anlam kazandırdı, her gün ayrı bir önem taşıdı, her memleket başka bir koku saçtı bana, uykularım uyanışlarım bambaşka güzellikte oldu, hayata bakış açım değişti hayata iki elle sarılamıyor dört elle sarılmam gerekiyordu ve sen geldin hayata dört elle sarılmaya başladım can özüm..
Sen iyiki varsın, seninle olan herşeyi seviyorum ben hele hele sabah namazına kalktığımızda duamdasın diyişin diyişimiz var ya ona bitiyorum işte ben bu nasıl güzel bir şey sevdiğinin duasında olmak..
Ben artık tuzlu kahve içmek istiyorum hatun anlatabiliyor muyum :)
- DOLUNAY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİLAD(tamamlandı)
RomantizmBu farklı bir tarz ; Ne roman,ne hikaye ne de şiir aslında.Bunlar sadece aşk.Bunlar sadece kalpten geçenler.... Gerçek bir aşka Aynı kalbi taşıyan iki insana Mesafelerin engel olamadığı sevdaya Sonsuza kadar yeminli iki aşığa Tanık olmak istermisin...