Събудих се от проклитата аларма!!! О...как само мразех да ставам рано. Не можеше ли училището да започа от 9 или 10??? Но не!!! Какъв Ад...
Станах и още по пижама отидох в банята. Измих си зъбите и се погледнах в огледалото.
Кафявите ми очи бяха все така големи, а черната ми коса, все така тъмна и права. Каквото и да правех, тя не се къдреше. Лудост!!!
Както всяка сутрин облякох дънки и блуза с дълъг ръкав (беше есен и в Бостън имаше голяма вероятност от валежи, по това време.)Слязох долу с цел да си взема нещо за закуска...не обичах закуските. Нито вечерите, в повечето случаи.
Бях на диетя? В някой друг живот! Просто не обичах храна? В нечии чужди мечти!!!
Проблемът беше, че компанията на повечето членове от семейството ми, ми действаха изнервящо. А това не беше препоръчително рано сутрин.Всяка надежда бавно се изпари, щом видях двете най- големи змии долу в кухнята.
-О! Аврора! Станала си? - каза с престорена усмивка по- отровната змия или известна още като моета ЗЛА мащеха Касандра.
Още не разбирам какво беше намерил татко в нея. Вярно, тя беше много, много красива...но беше ЗЛА!!!
-На училище съм. Как да не стана.- казах с нотка раздразнение в гласа.
Тя се обърна към мен и каза през онази престорена фалшива усмивка:
- Винаги си била и винаги ще бъдеш такава малка, устата глупачка, нали?!
- За теб винаги Касандра.
Тя не каза нищо.
Исках само да си взема нещо за изпът и да се махна колкото се може по- бързо.
Посегнах към чинията с палачинки, останали от закуската в неделя. Но втората змия трябваше да се обади:- На твое място не бих.- Емили...така се молех да се окаже моя ДОВЕДЕНА сестра. Не бих искала да имам кръвна точно с нея.- Виж как ти се отразява на фигурата...
- О, Емили...мен не ме мисли. Гледай себе си. Внимавай да не сложиш твърде голям плъх в змийската с уста.- как само я мразех...
- Аврора! Внимавай с думите!- кресна ми Касандра.
Дори не я погледнах. Емили беше най- голямата от трите ни. Естествено че ще защитава САМО нея. Все едно "майчинските" й сили се бяха изчерпали за последните две ДОВЕДЕНИ дъщери. И аз като най- малката бива манипулирана и тероризирана. Затова не им се давах.
Взех чантата и тръгнах към вратата. Вече ми бяха провалили сутринта, нямах нужда от още отрова.
Докато си обичах якето видях моета кръсница вълшебница или още известна като Джесика- моета по- голяма и СВЯТА сестра. Тя беле моето спасение вкъщи.
Погледна ме въпросително, а аз заклатих глава отрицателно...не не беше добра идея да влиза в кухнята.
-Хайде, ще те закарам.
Докато я чаках отвън да се облече забелязах, че някой се нанасяше в къщата отсреща.
На верандата на къщата се появи момче. А...мъж...тинейджър? Беше висок, мускулест, косата му беше диво разрошена, а очите- ярко зелени. Толкова зелени, че щом ги видиш веднъж е невъзможно да ги забравиш.
Супер видя ме как го зяпам....няма що...-Тръгваме ли?- попита Джесика и ме разсея от гледката...за щастие.
*** Моля споделете мнение ***
YOU ARE READING
A Story Or A Nightmare...***( Като приказка или кошмар) MS<3
RomanceМайка ми почина при раждането ми, баща ми се ожени повторно и домъкна злата ми мащеха в скъпия ни дом. Още от пръв поглед с нея се намразихме и тя превърна живота ми вкъщи в кошмар! Което си беше ирония, заради името ми от приказките. Което няма нищ...