Partea II.
Am coborat cat am putut de repede pentru ca nu ii placea sa stea si sa ma astepte cu mancarea pe masa.
- Iar stai in mijlocul amiezii in pijamale? Ma faci sa cred ca
alte haine nu mai ai. Si ce e cu parul tau?Toata ziua se lua de mine din cauza a trei lucruri: unu: stateam mereu in pijamale; doi: parul mereu arata ca naiba; trei: stateam cu draperiile trase, in camera era foarte intuneric si ma uitam la filme cat era ziua de mare daca nu aveam de scris.
O enerva comportamentul meu degajat si faptul ca eram o pesimista cu acte in regula.
M-am asezat la masa si nu am mai scos nici un cuvant pana cand am terminat de mancat. Am zis un "Saru'mana pentru masa" si am plecat un camera mea. Mi-am luat laptopul care statea pe birou si m-am urcat in pat, l-am deschis, am pus muzica si am intrat pe mess. Dupa cum era de acceptat baiatul ce nou era si el acolo, la fel si prietena mea. Am hotarat sa nu il bag in seama, pana la urma daca vrea sa ma cunoasca nu are decat sa ma abordeze primul. Eu mi-am vazut de jocurile mele pana
cand, in mijlocul unei batalii mi s-a deschis, brusc, o fereastra de la mess; era el.
"Deci, pana la urma avea in gand sa ma abordeze insa cred ca a stat prea mult pe ganduri."Kill: Buna (smile)
Cristal: Buna si tie
Kill:Ce faci?
Cristal:Bine, Ma jucam. tu?
Kill:Pe aici.Si apoi nu a mai zis nimic. Incercam sa imi imaginez cum sta in fata computerului incercand sa gaseasca un subiect de discutie care sa nu fie nici prea plictisitor, insa nici prea interesant ,sau poate si mai rau, sa degenereze si sa ajungem sa vorbim despre chestii intime.
Dupa ce m-am plictisit imaginandu-mi un baiat cum isi chinuie mintea, am reluat jocul pana pe la vreo 1:00 - 1:15.Deja eram plictisita pana peste cap cand imi aparu din nou o fereastra de la mess.
Kill:Si cum de nu maintrebi: cine sunt, de ce am vrut id-ul tau si chestii de astea... stii tu, normale?
Cristal:Te-ai ganditca poate nu ma intereseaza?
Kill: Nu, la asta num-am gandit, desi am reusit sa imi fac cateva scenarii in minte.
Cristal: Ma amuzi— with Mëîss Sïlvêr.