Capitol fără titlu 5

2.7K 143 1
                                    

Partea V.

- Asta nu se poate.
- De ce?
- Pentru ca e la mine.
- Si nu vrei sa ma lasi pe mine sa il iau? Puteam ajunge la un
compromis: eu cumpar cd-ul, instalez jocul si apoi ti-l dau si tie ca sa faci acelasi lucru. Cand termini de instalat mi-l returnezi. Simplu, vezi?!
- Si eu is Papa de la Roma. Ma crezi asa fraier? Amandoi stim ca jocul nu se poate juca fara cd-ul original si chiar daca il instalez nu o sa pot face nimic daca o sa am un cd piratat. Imi pare rau papusa, insa de data asta eu castig.
"Doamne, de ce m-am pricopsit cu asta pe cap?"
"Doamne de ce m-am pricopsit cu asta pe cap?"

- Atunci, cum facem?
- Pai... cum eu am pus primul mana pe cd...
- Insa eu l-am vazut prima.
- Rectific: cum eu l-am vazut primul si am pus si mana pe el,
consider ca cel mai bine este sa ramana la mine.

Imi raspunsese cu asa o voce calma si facu niste ochi de
catelus incat nu ii mai puteai spune nimic. Am oftat si m-am intors cu spatele la el. Daca faceam o scena aici probabil ne-ar fi dat afara, dar asta nu conta. Jocul era al meu si gata. M-am intors brusc si i-am luat cd-ul din mana fugind cu el la casa.

- Hei, esti nebuna? Ce ai?

Nici nu am avut timp sa scot banii ca sa il pot plati ca el il lua din mana vanzatoarei.
In urmatoarele cinci minute un agent de paza a venit si ne-a
dat pe amandoi afara din magazin. Nimeni nu a putut comenta nimic. Insa ceea ce era mai grav: cd-ul fusese cumparat de o alta persoana cat noi doi ne certam in fata magazinului. Cearta noastra a continuat aproximativ 20 de minute pana a venit un alt agent de paza si ne-a rugat
sa parasim cladirea. Nu mai fusesem niciodata data afara dintr-un magazin si pentru asta nu aveam de gand sa il iert pe Raul prea curand.

Am plecat acasa, fiecare luandu-o in directii opuse.

Cum am ajuns acasa am luat laptopul de pe birou si m-am trantit in pat. L-am deschis si am intrat pe mess. Am aruncat o privire fugitiv prin lista insa nu era nici tipul cel nou nici Alexandra, prietena mea. Eram pregatita sa ies de pe mess cand mi-a aparut o fereastra noua.

Kill: bau! ce faci?
Cristal:buna si tie. stau si fac nervi, vrei si tu cativa?
Kill: nu, multumesc. nu imi place sa ma enervez.
Cristal: aha...
Kill: ce s-a intamplat?
Cristal: nimic important: m-am certat cu un idiot si am fost data afara dintr-un magazin - asta pe scurt.
Kill:serios?
Cristal:foarte serios.
Kill:si motivul pentru care v-ati certat este...
Cristal: pentru un cd.

Viaţa de liceu.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum