Capitol fără titlu 12

2K 119 2
                                    

Partea XII

- Raul... am soptit mai mult pentru mine, insa ma simtit cum o
pereche de ochi se deschid si ma privesc insistent.
- Ce mai vrei? Inca o portie? Nu ti-a ajuns cea de mai devreme? intreba incercand sa faca pe smecheul.

- Esti ranit! Lasa-ma sa te ajut, te rog!

- Pleaca! Ma descurc si asta, spuse ridicand mana si incepand sa o fluture prin aer, nu e nimic. Ar trebui sa iti vezi de treburile tale. Acum dispari odata !

- Sa mergem la infirmerie, am spus in timp ce imi intindeam mana spre el.
M-am aplecat usor deasupa lui si am inceput sa il analizez:
parea trist si vinovat. Respira greu si din cand in cand se incrunta din cauza durerii. Am dat sa il apuc de mana pentru al ajuta sa se ridice, insa mi-a aruncat o privire care spune tare, clar si raspicat: "Pleaca si lasa-ma in pace!" Am ignorat felul in care se uita la mine si m-am asezat langa el.

- Am intarziat la ore.

- Stiu...

- Vrei sa plec?

- Da.

- Si daca nu o voi face?

- Problema ta.

Am oftat dupa care m-am apropiat si mai mult de el.

- Imi pare rau.

- Nu ai pentru ce, a fost vina mea, nu trebuia sa fac ce am facut.

- Raul...

Cu cat ma uitam mai mult la el, cu atat mai mult ma vedeam pe mine dupa ce m-am despartit de Razvan.

- Te simti bine?

- Nu!

- Vrei sa mergem la infirmerie?

- Nu!

- Te rog...!

- Nu!

- Raul...

- Bine, mergem.
M-am ridicat si l-am ajutat sa se ridice. Am plecat amandoi
spre cabinet insa cand am ajuns acolo nu era nimeni. L-am asezat pe Raul pe unul din paturile ce se aflau pe acolo si apoi am inceput sa ii curat rana care era destul de serioasa. M-am chinuit sa ii scot toate bucatile de sticla care ramasese acolo pentru ca mai tarziu sa nu se infecteze. L-am cusut putin pentru ca i se desprinsese pielea de pe palma si apoi
i-am bandajat mana. L-am ajutat sa isi dea camasa jos, iar apoi i-am adus alta, curata.

Am terminat destul de repede si apoi m-am asezat langa el pe pat.

- Imi cer scuze pentru ce s-a intamplat in clasa, promit ca nu o sa mai ating de tine.

Imi parea sincer rau pentru el. Nu trebuia sa isi ceara scuze pentru acel sarut, nu vroiam sa o faca. Stia foarte bine ca daca nu vroiam nu l-as fi lasat niciodata sa faca asa ceva.

- Raul, nu... nu trebuie.

- Ba trebuie.

- Ce s-a intamplat?

- Nimic.

- Te rog, nu ma minti; cel putin nu acum. Suferi si se vede. Vad in tine o "eu" mai veche. Nu vreau sa treci prin ceea ce am trecut si eu. Spune-mi, ce s-a intamplat.

- Poti sa nu mai insisti?

- Nu!

- De ce?

- Pentru ca imi pasa.

- De mine?

- Da! De tine si de tot ce se intampla.

- Inteleg.

- Cum te pot ajuta?

- Pot sa imprumut asta? intreba in timp ce arata spre umarul meu.

- Desigur.

Am vazut cum isi pune capul pe umarul meu si a oftat. Simteam cu materialul tricoului se umezeste incet.

"Dumnezeu-le! Plange!"

Nu mai vazusem niciodata un Raul atat de vulnerabil.
Si-a batut joc.Atat am putut spune.


Păreri?;;)

— with Mëîss Sïlvêr.

Viaţa de liceu.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum