Stii? Eu inca sunt aici... tu ai plecat, de ce?
Nu iti placea? Te inteleg... Dar doare sa stii.
Muzica data tare ma deranjeaza si daca o las incet gandurile ma ranesc. Ca o furtuna apar si dispar din fata mea... am capul deformat de idei.
Unde ai disparut? Ieri nu ai fost aici, nici azi si cred ca nici maine. De ce refuz sa cred ca ai plecat?
Mi-ai lasat in ziua aceea ploioasa tricoul tau, daca imi auzi fantasmele ce imi cutreiera lumea strigandu-te sa stii ca inca il am. Imi tot zic sa il spal caci vei veni sa il ceri insa iti poarta parfumul ce ma tine pe linia de plutire deasupra nebuniei. Te vei intoarce dupa el?
Afara e o furtuna prea urata pentru mine, unde esti acum? Vreau sa tresari odata cu mine cand cerul se despica si din el cad fulgere. Simti si tu stropii astia care ma gauresc pana in suflet ? Auzi si tu trasnetele ce seamana cu urletele tale nervoase?
Tunete... urlete... erai asa coleric, te enervau toti cu orice . Insa... cat am incercat sa te supar tot nu am reusit, iti amintesti?
Probabil nu...Tu nu mai esti aici... Insa din pacate au ramas prea multe lucruri din tine alaturi de mine.
Tristetea si frica mea coboara incet precum zatul de cafea...
Camera mea e neagra acum... si acum galbena... Fulgerele nu imi fac noaptea mai usor de strabatut ca alta data.
De ce ploua? Vreau sa fie frig, inghet, crivat! Vreau o pojghita de gheata peste visele mele. Vreau ca odata cu frigul sa-mi ascund mainile degerate si sperantele in micile mele buzunare gaurite...
Unde esti? Ma mai cunosti? Iti e dor de mine?
De ce ma gandesc doar la asta acum? Ar trebui sa ma culc... insa nu pot.
Din intuneric simt dorul pentru tine, din dulap simt acel parfum ce doar tu il aveai si in capul meu apare doar privirea ta cenusie...
Mai zi-mi odata ca totul va fi bine langa acel "noapte buna" al tau, te rog...
Astept o secunda, doua... trei. Nu te aud. Da, ai plecat... De ce ma simt asa rece si goala pe interior? Asa mult iti infipsesei radacinile in sufletul meu negru?
Imi aprind o tigara si privesc cum stropii de ploaie razbat in geam... cred ca putea fi si mai rau...
_____________
As dori sa precizez ca nu toate capitolele au aceasta tema. Doar capitolul 1 si capitolul 2 sunt despre aceasta ,,suferinta".
Scriu acest lucru aici deoarece am observat ca multe persoane citesc doar prima pagina si cred ca toate scrierile sunt de acest tip.
CITEȘTI
Ganduri de miez de noapte
Short StorySecunda cu secunda alunec tot mai mult in noapte. Luna rasare , stelele apar, frigul se lasa ... inca sunt aici. Luna coboara, stele dispar, se ridica soarele... nu am plecat. Ganduri fara sens razbat in colturile incaperii careia ii zic "camera m...