Eternitatea e la urmatoarea pagina mi-au zis acum mult timp... Eu am intors fila nestiutoare de chinurile vesniciei...
Copil prost!
Fum de tigara...
Un tumult de cuvinte, strigate si lumini... un curcubeu.
Cusca asta-mi seamana a viata, furtuna asta-mi aduce a destin, nu imi place... Unde sunt frunzele care cad in liniste, fulgii care se aseaza fara sunet, plantele care cresc fara zgomot, soarele care arde silentios corpuri si suflete?
E asa greu sa treci peste atatea lucruri si sa ramai exact la fel in ani...
Un alt fum...
Trag cu putere fum de semiluni si praf de vise spulberate in plamani... Ma inec ... Ma doare ... Insa nu mor, nu reusesc sa mor!
De ce oare capul mi-e deformat de idei?
Mirosuri de tutun vechi si cafea imi umplu narile de secole intregi... Am inceput sa ma acomodez cu ele... Chiar imi plac...
Chistocul...
Treaba asta bate la ochi. Razbate brutal in oglinda din fata mea.
Curcubeu mirific, magnific, mistic, disipa-te in aer odata cu respiratia mea... Curcubeu de portelan, sparge-te in fata ochilor mei si mistuieste-te precum ultimul fum ce pluteste spre eter... etern... mister...
Noua tigara...
Stau la o sarada cu moartea... Glumele ei sunt chiar bune daca ai timp sa te acomodezi cu ele...
Am devenit prieteni buni, vine la mine mereu.
Dimineata ne bem cafeaua si mancam o briosa iar seara inchinam un pahar de suflete muritoare pentru a ne mangaia sufletul nostru gaunos si cazut in abisuri.
Moartea nu fumeaza, doar se uita la mine cum expir nor dupa nor si apoi pleaca fara sa ma ia cu ea... In fiecare dimineata o astept cu sufletul la gura si cand seara pleaca fara mine mi se frange ultima farama de umanitate pastrata...
-De ce nu ma iei cu tine?
CITEȘTI
Ganduri de miez de noapte
Short StorySecunda cu secunda alunec tot mai mult in noapte. Luna rasare , stelele apar, frigul se lasa ... inca sunt aici. Luna coboara, stele dispar, se ridica soarele... nu am plecat. Ganduri fara sens razbat in colturile incaperii careia ii zic "camera m...