14

29 4 0
                                    


Cand pisica citeste

Ce se intampla cand pisica citeste?

Ea iti citeste inima? Gandurile? Viata? Tristetea? Cartile?

Ce-ti intelege pisica? Ce-ti canta pisica? Ce-ti vrea pisica?

Pisica iti citeste gandurile negre, de asta ea mereu iti sta pe inima in incercarea de a le impiedica sa ajunga la aceasta cand nu-i plac.

Pisica iti citeste cartile cand tu nu esti acasa. Cartea aia cu dominatia lumii, pe aia de bucate, cartea aia cu obiectivele turistice si pe cele de Stephen King-cred ca a inspirat-o ,,Cimitirul animalelor".

Ea iti citeste si viata, caci altfel de ce-ar mai sta cu tine? Doar nu crezi ca n-ar putea pleca, acum serios vorbind... Ii place viata ta, i se pare interesanta, ii place cand ajungi acasa obosit si distrus, egoist si inversunat, pentru ca ea stie si-i place ca tu nu stii asta.

Noaptea pisica-ti canta. Iti intra in suflet si-ti canta tot ce vrea ea iar tu o asculti si nu te impotrivesti caci nu o cunosti.

Pisica-ti intelege gesturile chiar daca oamenii nu o fac, chiar daca tu nu o faci.

Cand pisica citeste se gandeste cum ar fi sa bea un pahar de vin si sa fumeze o tigara, te-a vazut pe tine facand asta si a descoperit in tine ca-ti place, ei de ce nu i-ar placea?

Pisica te cunoaste si te urmareste, te urmeaza si te sustine.

Ce-ai fi tu fara pisica? Pisica inseamna totul desi nu recunosti.

Dar cine-i pisica? Ce e pisica?

Poate tu esti pisica-dar asta e exclus, tu nu te-ai cunoaste asa bine ca ea.

Pate vecina ta este pisica-dar pe ea nu o intereseaza dominatia lumii, inca.

Poate eu sunt pisica-dar nu vom afla niciodata daca e adevarat sau nu...

Insa ador ,,Cimitirul animalelor".

Ganduri de miez de noapteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum