Всяка жена избира маската, която е върху лицето й. Е, аз съм кучката. Онази с високите обувки от модните списания, с марковите очила, които струват колкото месечната заплата на продавачка в супермаркет. Огромната чанта изпълнена с боклуци и колата препълнена с обувки.
Правило е да карам с ниски обувки. А защо толкова много имам? Просто е, чифт обувки могат да променят изцяло вида на една жена. Жалко е, че не много от нас го разбират, но е и вярно, че това ни е най-малкия проблем.
Деца, мъже, възрастни родители, далечни роднини, които ни се обаждат само за пари. Това е проблем. Може би и любовника, които иска нещо повече и не може да продължи да бъде на заден план.
Е, аз нямам такива проблеми.
Деца нямам, защото съм все още млада да мисля за това, но след две години ще си родя синеоко момченце. Как го знам? Имам план за всичко. Направих го когато започнаха първоначалните изпити за приемането в колеж. Изведнъж осъзнах, че 19 години от живота ми са изминали толкова бързо без да съм направила нищо съществено, а не исках и останалите да изминат така. Ето защо знам.
И впрочем: търси се синеок блондин, със здрава фигура, широки рамене и чаровна усмивка. Зъбите му трябва да са здрави и да има висок интелект. Да е упорит, борбен, лидер, креативен, авторитетен, амбициозен, предан, искрен, дипломатичен и сериозен. Но да може да се забавлява. Не ме интересува дали има пари, трябва ми само спермата му.
Може дори да не правим секс, съществува и изкуственото оплождане. Но е важно да знам за бащата. Не искам момчето ми да стане престъпник или пияница. Не съм груба, просто знам какво искам и не увъртам.
Никога не съм харесвала слабохарактерни хора, онези които си поставят много дилеми. Ако наистина искаш нещо няма да мислиш. Това е моята философия.
Не се смятам за изстрадала жена, за да давам съвети. И дори не съм от жените, които се оправдават, че са гаднярки, защото някой мъж им е причинил болка. Аз винаги съм била такава, леко егоистична кучка. Приемам го и никой не може да ме обиди с истината. От дете знам, че мечтите са планове, които ще изпълня. Няма оправдания, които да извиняват отклонението ми. Това е го правят слабите.
Просто е. Искаш пари? Запретвай ръкавите и работи! Не чакай от лотарията или на нечие подаяние. Никой няма да ти даде нищо даром!
Ако имаш моя късмет ще имаш богати родители, които ще ти ритат редовно задника (за щастие стегнат), за да станеш човек. Ще те свалят на земята бързичко когато алкохола е превзел тялото ти, а махмурлука няма да бъде нищо в сравнение с тихото, но продължително мърморене от страна на образеца на милосърдие и чест - моята майка.
Това съм аз, Колийн Лойд. До болка честна, решителна, стилна, силна, умна, инициативна, отговорна и много, много упорита.
Много хора не ме харесват, защото искат да са като мен. Пробутват ми милите си думи, но погледа им издава колко много искат да вземат тока на високите ми обувки и да ми го забият в черното сърце.
KAMU SEDANG MEMBACA
Uncensored desire / Нецензурирано желание
RomansaИграта на съблазняване е доста проста. Правилата са лесни: неуловими погледи, привлекателни пози, съблазнителни дрехи, сладникави и провокиращи думи, разсеяни докосвания. И това, разбира се, е игра, която Колийн Лойд разиграва и ще спечели. Не иска...