Винс Денвър

675 52 4
                                    

  Сградата, пред която паркирах беше масивна, луксозна, изчистена и някак по вкуса ми. Беше от онези постройки, които вземат ума ти с тяхното величие. Цялата беше покрита с блестящи стъкла, които сякаш добавяха към и без това наличния блясък още разкош.

Бях свикнал с тази излишна помпозност на богаташите, но самата мисъл, че ще това е бъдещия ми дом беше наистина зашеметяваща.

- Ако реагираш така на сградата, нямам търпение да видиш апартамента! - Бриана ме удари по рамото и се засмя.

Излязохме от колата и Бри ме поведе към входа.

- Много ще ти хареса! Но трябваше малко повече да се поинтересуваш от дома си. Ако накрая не ти хареса?

Ръката й се мушна под лакътя ми и със сила неприсъща за слабата й фигура ме дърпаше след себе си.

- Имам ти доверие.

Чух я да пуфти от раздразнение и главата й, закрита от една бяла шапка, се обърна към мен. В кафявите й очи се появиха искри възмощение.

- Не става въпрос за доверие, а за вкус и стил и.. предпочитания! - каза разпалено.

Не успях да отговоря, защото влязохме в предверието на "Айкона плейс", обстановката беше екстравагатна и интимна. Изцяло различна от по-скоро студената й облицовка. Зад рецепцията стоеше портиера и разговаряше с една жена, която имаше страховита коса.

- Това е госпожица Фуртадо, брокерката. - посочи я Бри.

Брокерката се обърна към нас и се усмихна широко. Побиха ме тръпки.

- Здравейте, Вие трябва да Сте новият собственик. Аз съм Алесия Фуртадо, на вашите услуги. - стиснах ръката й и се обърнах към портиера.

- Добре дошли, мистър Денвър. Аз съм Джим Шоу, работя като портиер.

Ръкостисках се и с младежа, който имаше доста приятно излъчване за разлика от брокерката, която беше някак превзета.

- Да се качваме тогава! - Бриана отново започна да ме дърпа този път към асансьора.

Брокерката подскачаше след нас, а косата вероятно й пречеше, защото се олюляваше с всяко нейно движение. Беше прекалено обемна и някак изкуствена.

- Сестра Ви има изключителен вкус! Апартамента е много слънчав и просторен. Има закрита тераса, а ако искате да го обзавете само ме оведомете. Ще поема цялата отговорност за проекта.

Uncensored desire / Нецензурирано желаниеNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ