3

731 33 2
                                    

Bylo asi 8 hodin ráno,
když jsem vstala a šla se osprchovat, po včerejšku jsem měla docela hlad a tak jsem si šla dát myslím si, docela prostou snídani - pulka jablka.

Zapla jsem notebook a snažila se najít, od čeho mi mohlo být tak špatně.
Našla jsem něco takového -
Dotaz:
Dobrý den,
včera jsen skoro celý den prozvracela, už je mi španě, ze strachu že když sním něco víc poběžím na záchod nejím skoro nic a stejně občas běžím na záchod.
Todle se mi začalo dít od doby co jsen si začala říkat že začnu hubnout, je to jen virosa nebo je to nějaká nemoc ?
Odpověď:
Bojím se že vám hrozí bulimie nebo anorexie, měla by jste začít jíst, a dojít si k lékaři.
Nebo opravdu zhubnete, anorexie s bulimí není moc dobrá kombinace..

Cože?
Zhubnu ?
Myslím, že..
Kdybych, začala,
kdybych mamce řekla,
že mi je dobře,
třeba bych zhubla.
Aaaa,
až by to bylo lepší,
mohla bych zase jíst.

Na notebooku jsem našla nějaké pro-ana blogy s typy na cvičení.
Cvičila jsen zhruba 3hodiny,
Hodinu na to jsem si k obědu dala půlku jablka a sklenici vody,
vysprchovala jsem se a rýži s omáčkou co mi přichystala mamka jsem spláchla.

,,Ahoj,
tak jsi snědla oběd ?"
Z pokoje jsen zaslechla pouze toto a jestli mamka řekla něco víc, tak o tom nevím.
Přiběhla jsem do jídelny se špinavým talířem a dala ho do myčky.
,,Ahoj mamko, jasně že snědla,
bylo to dobrý."
Zalhala jsem, ale mamka to spolkla.

Do večera jsem nic moc nedělala, jednou jsem zvracela, no popravdě ?
Zvracela jsem dvakrát, jednou jsem to vyvolala sama, vlastními prsty, jen pro pocit že chci zhubnout a po druhý se mi udělalo špatně.
Eště jsem asi hodinu cvičila a moje večeře byla sklenice vody.

Zachumlala jsem se do peřin, byla,mi docela zima i když venku bylo asi 28.

Pak jsem si uvědomila že mi ani Filip nenapsal ani nezavolal a i když jsem byla na facebooku nenapsal, strašně mě to mrzelo, ale pak jsem zaslechla nějaké hlasy v hlavě.

Vidíš, nenapsal ti.
Nenapsal ti někdo koho máš ráda,
víš, já tě mám ráda, chci aby jsi byla krásná, ale zatím jsi jen tlustá nicka, dneska jdi spát s pocitem, že jsi pro sebe něco udělala.

Nevím kdo to na mě mluvil, teda tenkrát jsem to nevěděla, ale z toho hlasu se po nějakém čase stala nejlepší kamarádka.

Jak mi ten hlas řekl, tak jsem udělala.

Byla jsem prostě šťastná že jsem pro sebe něco udělala, něco pro krásnou a zdravou postavu.

Ahojte,
Eště jednou vám poznamenávám, že příběh není realita ;)
Děkuju za to že to někdo vůbec čte ;) :)
Snad se vám příběh líbil, dneska to nebylo tak dlouhý jako minulá část,
Jen skoro 500 slov.

Anna in my uqly body (Czech Anorexia story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat