,,Prý je vysoký."
,,Prý je roztomilý."
Dámy se už debatovaly o tom jaký je nový kluk a já jen naslouchala, někdo o něm roznesl jaký je, ale pochybuju že by to byla pravda, nebo spíš pochybuju o tom že ho někdo ze školy zná.Vytáhla jsem z tašky kartáč a světlou gumičku.
Namířila jsem kartáčem na Markétu a ona pochopila že po ni chci, aby mi udělala culík.
Mé blond vlasy prohrabala prsty, pročesala kartáčem a zamotala gumičkou.,,Díky."
Usmála jsem se a ona jen kývla na souhlas.
Položila jsem penny a odjela ke škole, za pár minutek už se totiž škola otevře. Nějaká učitelka odemkla a všichni se začali valit do školy.
Můj zvyk je, že si v tu chvíli sednu na lavičku a a čekám až se davy uklidní.,,Ahoj."
To byl Filip!
,,No nazdar."
Nechtěla jsem s ním mluvit, myslela jsem, že ví co mi udělal Jirka a stejně tam šel ?
Chtěla jsem odejít ale chytl mě za ruku.
,,Co ti sakra zase je?"
Zněl naštvaně, ustaraně a prostě divně.
,,Nic, co by mi zase bylo?!"
Myslím že jsem slovo zase trošičku zvíraznila.
Vyškubla jsem mu ruku a odešla.Hodila jsem penny board do poličky a přezula boty, zamkla a letěla jsem do třídy.
Bylo jedno volné místo vzadu u okna a tak jsem si tam docela i s radostí sedla, mohla jsem tam sedět sama a měla jsem klid.
Najednou klapli dvěře, začalo zvonit, otočila jsem se a viděla u dveří učitelku s vysokým chlapcem.
,,Dobý den děti, páni Valentýno vítáme tě tu, snad už ti je dobře, každopádně tu vítám nového studenta...."
Proslov pokračoval, ale já ho dál nevnímala, pozorovala jsem chlapce který se na mě culil.
,,Ahoj, já jsem Max, tak mi tak i říkejte..."
Max básnil o tom proč tu je, ale já sledovala jen jak se mu při každém slově přivřeli oči, naslouchala jeho hlasu, ale nevnímala o čem to mluví, jeho polorozcuchané ale přitom tak upravené vlasy a jeho modré oči..,,Děkujeme Maxi, tamhle vedle Valentýny je volné místo, můžeš si tam sednout.."
Poslední slova mě zarazila,
bude sedět vedle mě ?,,Ahoj."
Neodpověděla jsem jen přikývla, usmál se a to bylo naprosto roztomilé.
,,Takže ty jsi Valentýna jo ?"
Kývla jsem, nadechnul se, ale já ho zarazila.
,,A ty jsi Max, ano vím."
Zase se usmál a zavrtěl hlavou.
,,Ne to jsem říct nechtěl, chtěl jsem se zeptat jak ti mám říkat ?"
,,Říkej mi Vali."
Usmál se a pokýval hlavou.Tadle hodina skončila a kolem naši lavice se začal dělat houfek lidí, ne kvůli mně, ale kvůli tomu novému.
Chtěla jsem vytáhnout můj smart phone, ale on vytáhl Iphone, tak jsem oproti němu nechtěla vypadat jako chudák a odešla jsem na chodbu, sedla si ke zdi a čekala na správný čas před zvoněním abych si sedla do lavice.
Už byla velká přestávka.
,,Kde máš svačinu?"
Někdo na mě promluvil, otočila jsem se a byl to..
ano Max.,,Nikde."
Špitla jsem a srkala svůj čaj.
,,A nemáš hlad ?"
Proč je tak ustaraný?
,,Ne!"
Vstala jsem a šla na oblíbené místo na chodbě.Před školou bylo pár lidí a tak jsem se probrodila a odjela.
Cvaky-cvak - odemkla jsem, penny hodila do pokoje, spláchla oběd, umyla termosku, ukrojila čtvrtku jablka a natočila dvě sklenice vody, snědla jsem to a šla cvičit.
Zabrala jsem na břicho a na mezeru mezi stehny.
Když bylo docvičeno napila jsem se opět vody a zapla notebook.
Najela na facebook a dala like na pár pro-ana stránek.
Někdo odemkl.
,,Ahoj zlatíčko!"
Mamka přišla.
,,Ahoj mami!"
,,Snědla jsi oběd ?"
Zase budu lhát, ale musím.
,,Jo!"Ty tlustý hnusný prase!
Jsi jen ulhaná bečka sádla !
Nebylo mi to příjemné.
Běž si radši zaběhat a nekoukej do notebooku!
Ana zase mluvila.
Počkej,počkej!
Přišla mi zoráva, odepíšu na ni a půjdu běhat.
Odpověděla jsem Aně a koukla jsem se kdo to píše.
Ty jsi teda mrcha!
Ale ať to netrvá dlouho.
Max si mě našel na facebooku a teď píše.
-Ahoj.
Ahoj.
-Jak se máš?
Normálně
-Co děláš ?
Jdu běhat, zatím.
-Tak dobrou cestu přeju, zatím.Vypla jsem notebook a zacvakla,
Navlíkla se do šortek a tílka, sportovní boty a šla jsem.
Běhala jsem asi hodinu a půl s krátkými přestávkami.Když jsem přišla domů, bylo osm.
Od Any jsem slyšela slova chváli a od sebe taky, vysvlékla jsem se a osprchovala se, byla jsem natolik ospalá, že jsem si lehla do postele, bez večeře jsem usínala, s pocitem, že jsem pro sebe něco udělala.Čaute keksíci,
Tak jak myslíteže to dopadne s Maxem a Valentýnou?
aco Filip? :o
Kapitola má skoro 800slov,
-Hvězdička
-Hlas-
by pitešil ^_^
:*
snad se část líbila ^_^
ČTEŠ
Anna in my uqly body (Czech Anorexia story)
RandomValentýna byla obyčejná holka, ale našla si novou kamarádku Anu, stali se z nich dobré partnerky i přes to že Vali nikdy Anu neviděla zato se Ana začala podepisovat na Valentýnine těle.. Jak to s ní dopadne ? (Příběh je mnou smyšlený)