,,Val, je ti dobře ?"
Zaslechla jsem jak na mě mamka mluví, když jsem vycházela z pokoje.
,,Jo,jo, jasně mami."
Došla jsem do kuchyně a podívala jsem se směrem k mamce, trošičku provinile.
,,No, ale, tohle triko.."
Koukla jsem se znovu na mamku, tentokrát nechápavě.
,,Koukej, jak na tobě to triko visí.."
Stála jsem tam před mamkou v černých uplích legínách a bílým triku s nápisem 'Tomlinson'
a pod ním '91'.
Problémem asi je, že triko mi bylo uplé, a teď na mně visí.
"Nu co, nejsem tlustá a to triko mi krásně pasuje."
Trošičku jsem zalhala, nejsem hubená, spíš průměrná, takže takovej trošičku špíček jsem stále..Otočila jsem se a chtěla odejít, ale mamka na mě křikla.
,,A co snídaně ?"
Protočila jsem oči a otočila jsem se.
,,Ehm, jo no.."
Vzala jsem si rohlík, při pohledu na nutelu se mi udělalo špatně a tak jsem odešla pouze s rohlíkem, při cestě jsem si utrhla hrozno a šla do pokoje.
Mamka byla asi zklamaná, že s jídlem utíkám do pokoje. Možná že měla i myšlení nad tím, jestli to vůbec sním.
A jestli se bála, bála se správně.
Při cestě do pokoje jsem snědla hrozno a prohlédla jsem rohlík, z nudy jsem z něj oloupala mák a sůl a pak jsem to vyhodila.Rozhodla jsem se, že se protáhnu a zuby si vyčistím až pak.
Delší dobu se protahuju na provaz, škorpiona a podobně.Dneska jsem se rozhodla že neudělám výjimku, jednou jsem skoro sjela do provazu, dostala jsem se z něj a pak podruhé a šup, seděla jsem v provaze.
Pak jsem to zopakovala akorát na druhpu nohu a taky jsem hnedka seděla v něm.
Pak jsem udělala rozštěp nebo roznošku, každý tomu říká jinak.
No a taky jsem v něm seděla.
Vstala jsem a udělala škorpiona a Yčko na obě nohy.
Dvacetkrát jumping jack a třicetkrát nůžky, desetkrát výkopy na každou nohu a deset minut prkno.Utíkala jsem do koupelny a z edala jsem kolena, vyčistila jsem zuby..
Všimla jsem si že má, ziby trochu zežloutlé.
Ajeje, musím si víc čistit zuby.
Zastyděla jsem se, ale zasmála jsem se.
Jakpak ti je po včerejší rozlučkou s nutellou ?
Zase jsem slyšela ten milý hlásek.Bylo mi špatně, ale zacvičila jsem si avyčistila jsem si hlavu a je mi fajn, děkuju za optání.
Usmála jsem se do zrcadla a strčila kartáček do pusy a čistila zuby.
Hlavní je, že se máš dobře.
Jenom jsem souhlasila a dál si Any nevšímala.
Vypláchla jsem pusu a vycenila na sebe do zrcadla zuby. Stále byli zažloutlé, to určitě dělá ta pasta, bělící pasta to napraví.
Vzala jsem kartáč a učesala jsi si vlasy.
Několik mi jich vypadlo.
Sakra, co to má znamenat.
Moje vlasy padali na zem a já je litovala.Vlasy jsem posbírala a položila vedle umyvadla, jak jsem se tal dívalana houfek vlasů, no, bylo jich docela, docela dost.
Šla jsem si ustlat, chtěla jsem naklepat polštář, ale když jse, se na něj koukla, sakra, další vlasy, jakto ?
Vlasy jsem zase posbírala a tentokrát jich bylo o něco víc, než když jsem je česala.
Vlasy jsem položila na nožní stolek a pokračovala ve stlaní.
Uklidila jsem si psací stůl a chtěla jsem vyluxovat.
Šla jsem pro vysavač, ale nějak, nějak jsem ho nemohla unést.Nechtěla jsem říct mamce ať mi ho donese, eště by se vyptávala proč si ho neodnesu sama.
,,Moc se mi nelíbíš."
Řekla mamka ze dvěří.
,,Nejsem pěkná, to máš pravdu."
Odpověděla jsem ji s úsměvem.
,,Takhle jsem to eemyslela a ty to víš."
Mamka se rozešla k mé posteli, sedla si vedle mě, pohladila mě po kolenu a začala mluvit.
,,Myslím že by jsme měli jet k doktorce."
No to ne!
Začala jsem přemýšlet jak se z toho dostanu.,,Ale mami."
Nechápala jsem.
,,Ano, začni se chystat, za půl hodiny jedeme."
Mamka odešla, nečekala jsem ani chvíli, u postele mám flašku s obyčejnou vodou, je plná, celou jsem ji vypila a vyhodila ji.Utíkala jsem do kuchyně a vypila další dvě vrchovaté sklenice vody.
Zaslechla jsem mamku v garáži.
Super.
Seběhla jsem do komory kde byli šroubováčky, hřebíky a podobné věci.
Vytahalal jsem matičky, vytáhla jsem jich docela požehnaně a nebyli moc lehké, nastrkala jsem si je do podprsenky a pak jsem se šla obléct, nevěděla jsem co na sebe, tak jsem se rozhodla že si nechám to co mám na sobě, je to čisté a jindy to nosím do školy, jedeme jenom k doktorce.Ty matičky nebyli nic pohodlnýho, ale kdyby to šlo, nastrkám si jich tam víc, ale to by bylo asi už vidět.
Mamka vešla do pokoje.
,,Jedeš takhle ?"
Dívala se na mě a já na ni.
Odpovědi se nedočkala, místo toho jsem smji oznámila že se jdu napít.Vzala jsem sklenici kde bylo asi třičtvrtě vody, nechala jsem si ji tam naschvál, rychle jsem ji vypila a pn si natočila další sklenici a zase vypila, vzala jsem si vodu v lahvi a odešla se obout.
Dlouhá doba, já vím :/
Ale u minulého dílu stejně nebyl koment ani hvězdička :(
Tak jsem nijak nepospíchala :D ^_^
No nic, díl má přes 800 slov :) ;)
ČTEŠ
Anna in my uqly body (Czech Anorexia story)
RandomValentýna byla obyčejná holka, ale našla si novou kamarádku Anu, stali se z nich dobré partnerky i přes to že Vali nikdy Anu neviděla zato se Ana začala podepisovat na Valentýnine těle.. Jak to s ní dopadne ? (Příběh je mnou smyšlený)