6. Party girl

1K 116 8
                                    

Montreal, 07 Αυγούστου, 01:14 π.μ

Έβγαλα τις ψιλές γόβες μου και προσπάθησα να περπατήσω στις μύτες των ποδιών μου κάνοντας όσο πιο αθόρυβα μπορούσα.

«Μπα μας έκανες την τιμή να γυρίσεις;» διάολε. Γύρισα το σώμα μου στα δεξιά και τον είδα να κάθεται στην πολυθρόνα. Έπεσα στο καναπέ με φορά κάνοντας την κοντή φούστα μου να ανεβεί ψιλά στους γοφούς μου.

«Που ήσουν;»

«Σε ένα μπαρ.»

«Νομίζω σου είχα ζητήσει να μείνεις σπίτι σήμερα» είπε προσπαθώντας να ακουστεί όσο πιο σοβαρός γίνεται.

«Έλα ρε Dom μην αρχίζεις.. Είμαι κουρασμένη..» είπα κλείνοντας τα ματιά μου.

«Arabella!» είπε και με πλησίασε. Σηκώθηκα και σήκωσα τα ματιά μου να τον κοιτάξω. Ήταν ένα κεφάλι σίγουρα πιο ψιλός μου. «Αυτόν τον καιρό εγώ φέρω ευθύνη για εσένα! Θα παρακαλούσα να με ακούς όταν σου ζήτω κάτι.» με είχε πλησιάσει και μπορούσα να δω τα σκούρα ματιά του να γυαλίζουν. Δάγκωσα τα χείλη μου πλησιάζοντας τον και άλλο. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και γέλασα με την αντίδραση του. Τα χείλη μου πλησίασαν τα δικά του και μπορούσα να τον νιώσω σφιγμένο.

«Χαλάρωσε». ψιθύρισα καθώς τα χείλη μου χάιδεψαν τα δικά του.

«Arabella.. Το ξέρεις πως δεν είναι σωστό αυτό.» στεκόταν ακίνητος αναπνέοντας γρήγορα. Δεν με ακουμπούσε και αυτό με εξόργιζε παραπάνω.

«Ποιος το είπε αυτό;» το χέρι μου ακουμπισμένο στο στήθος του. Το ποτό με έκανε τόσο θαρραλέα. Δάγκωσα τα χείλη μου και τον κοίταξα αθώα. «Φίλησε με..» ψιθύρισα πάνω στα χείλη του.

«Όσο και να θέλω το ξέρεις πως δεν μπορώ» είπε χαϊδεύοντας την μέση μου. Απομακρύνθηκα απότομα από εκείνον και τον κοίταξα νευριασμένα.

«Και γιατί;»

«Πρώτον σε περνώ 10 ολόκληρα χρόνια.. Είσαι ακόμη τόσο μικρή..»

«Είμαι ήδη 15 Dom!» έσφιξα τα δόντια μου.

«Και δεύτερον, ο Justin θα με στραγγαλίσει.» γέλασε.

«Ποιος Justin;»

«Ξέρεις πολύ καλά ποιος Justin Arabella..» είπε και έφυγε μια τούφα πίσω από το αυτί μου. Α ναι αυτός ο Justin. Αυτός που σε παραίτησε. Γέλασα ειρωνικά και τον κοίταξα με το χαμόγελο ακόμα στα χείλη. «Justin;» φώναξα κοιτώντας τριγύρω. «Justin;» ξανά φώναξα και ας ήξερα πως δεν θα έπαιρνα απάντηση. «Δεν είναι εδώ» γέλασα με την απάντηση μου κάνοντας τον να γελάσει και να με πλησιάσει. Τύλιξα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του φέρνοντας τον πιο κοντά μου.

MMDXVIWhere stories live. Discover now